Nainen, kerro rehellisesti vähimmäisvaatimuksesi miehelle
Jotta menisit treffeille, mikä olisi miehen
1. minipalkka
2. Minipituus
3. miehen minimi ja maksimi ikä, kerro myös oma ikäsi
4. Kelpaisiko varattu mies?
4. Kelpaisiko ylipainoinen mies?
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko (komea, ei kaljuuntuva tms)
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Minimipalkkaa ei, kunhan mun ei tarvitse elättää, voidaan tehdä kivoja pieniä juttuja välillä (kotimaanmatkat riittää ei tarvitse lennellä) ja mies ei koko ajan valita rahasta. Olen itsekin tyytyväinen pienituloinen.
Pituus, rehellisesti varmaan joku 170. Itse oon 160. Mut kaikki miehet on olleet aina yli 180.
Ik 35-45, oon 40.
Varattu hyi ei, ylipainoinen ei.
Liikunnallinen (siis että liikkuu ei ole kiertoilmaus lihaskimpulle, omalla mielelläni ei ole sikspääkkiä), hauska, kiltti, fiksu, huomioiva, sängyssä sujuu hyvin yhteen. Siinäpä ne.
Lisään: jännä kun täällä miehet aina laskee hylkyprosentteja numeeristen tulot/pituus-lukujen kautta. Voin sanoa että viimeisen kohdan jokainen ominaisuus on ehdoton, ja niihin tyssäsi paljon useammin. Onneksi kultakimpale on jo löytynyt. Tämän jälkeenhän hylkyprosentti onkin sitten sata.
Ei minulla ole tuollaista listaa, mutta miehen pitäisi olla ajatteleva + empaattinen ja hänellä pitäisi olla hyvä itsetunto, sellainen, että tukee eikä pyri lyttäämään muita, etenkään naistaan. Aikuinen ihminen, joka ei etsi äitiä eikä elättäjää. Sivistyneisyys ja huumorintaju olisvat isoja plussia.
Ystävällinen, rehellinen, jalat maassa oleva reflektiokykyinen ja elämäänsä tyytyväinen sekä henkisesti kypsä. Siinä vaatimukset miehelle.
Työssä käyvä, ei mikään sossupummi. Palkka ei ole oleellinen. Itsestään huolta pitävä, terveet elämäntavat. Ei siis tupakkaa, alkoholin liikakäyttöä saatika huumeita. Kiltti ihminen. Vapaa tietenkin. Pitää tykätä elämästä, ihmisistä ja eläimistä, ei maailmanvihaaja. Käytöstavat pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Työssä käyvä, ei mikään sossupummi. Palkka ei ole oleellinen. Itsestään huolta pitävä, terveet elämäntavat. Ei siis tupakkaa, alkoholin liikakäyttöä saatika huumeita. Kiltti ihminen. Vapaa tietenkin. Pitää tykätä elämästä, ihmisistä ja eläimistä, ei maailmanvihaaja. Käytöstavat pitää olla.
Toikin kuulostaa alle 1% miehestä.
Aikuinen mies joka hoitaa asiansa. Ei tietenkään saa olla varattu, en halua selkärangatonta miestä. Suoraselkäisyys onkin itse asiassa se kaikkein johtavin ominaisuus minkä perusteella miehestä kiinnostun. On aikuista käytöstä ottaa vastuu teoistaan ja seistä sanojensa ja tekojensa takana.
1. ei väliä, kunhan on töissä tai opiskelee
2. ei väliä, om ollut itseäni lyhyempää ja pidempää
3. +- 5 vuotta
4. Ei
4. Ei rasvalla eikä lihaksella kummallakaan paljon ylipainoinen, +10kg ei näy missään.
5. Hyvät käytöstavat, keskustelutaitoinen, siisti, hygieniansa hoitanut
Näillä spekseillä olen pyydettäessä lähtenyt treffeille hyvin monennäköisten miesten kanssa
Sen sijaan treffeille en ole lähtenyt tyyppien kanssa, jotka ovat täyttäneet jonkun näitä: haisseet pahalle, valittaneet naisista, brassailleet, elämäntapatyöttömiä, päihtyneitä, päihteiden liikakäyttäjiä, kutsuneet "kaljalle".
Ensinnäkin se sana on "minimi".
1. minipalkka
Ei määriteltävissä. Kunhan tekee jotain elämällään.
2. Minipituus
Olen itse 176 cm, joten mies sais mielellään ihan sen takia olla yli 170 cm. Muuten joutuis jo kumartamaan. Mut toisaalta jos on vaikka pyörätuolissa niin väliäkö sillä.
37-50. Oma ikä 38.
Ei tietenkään.
Kyllä.
Huolehtii hygieniastaan, ei ole narkki eikä alkoholisti eikä väkivaltainen, pitää eläimistä, on empatiakykyinen
Hei ap, et taida edes aavistaa, miten eri tavalla hahmotat asioita, kuin monet meistä naisista. Näin tämän keskustelun otsikon ja mieleeni nousi ensimmäisenä tällaiset minimivaatimukset: mies ei ole väkivaltainen, sovinisti, narkkari, alkoholisti tai täysi juntti. Sitten klikkasin keskustelun auki ja näin tämän listauksesi, missä oletat, että pituus, tulotaso ja paino ovat niitä minimivaatimuksia.
Jos haluat treffiseuraa, lähde liikkeelle näistä asioista: oletko turvallinen, kunnioitatko naisia, oletko fiksu? Jos nämä eivät ole kunnossa, on ihan sama, mitä tienaat ja kuinka pitkä ja treenattu olet.
Minimipalkka, no ei paljon alle 3000e brutto mielellään mutta en ole ajatellut.. Kunhan nyt omillaan tulis toimeen eikä kaikesta tarvitse pihistellä.
Minimipituus, joku 165cm eli itseäni pidempi sais olla.
Ikä 28-43v, itse olen 33.
Varattu tai ylipainoinen ei käy (itse olen hoikka), ellei se ylipaino ole tosi lievää. Myöskään super lihaksikas ei kiinnosta.
Muita ominaisuuksia, no tietysti pitäisi miellyttää silmää edes jossain määrin, mutta sen kriteerin täyttää kyllä suurin osa niistä normaalipainoisista miehistä. Kaljuus ei ole ongelma. Enemmän se ratkaisee mille tyyppi vaikuttaa muuten.
1. Kunhan ei ole pitkäaikaistyötön
2. 180
3. 41-50, olen 43
4. Ei tietenkään varattua, mitä ihmettä?!?
4. Ylipainoinen kelpaa, kunhan ei haittaa arkea ja toimintaa millään tavoin ja pitää kunnostaan huolta. Ei sairaalloista ylipainoa.
5. Ei partaa, ei kauhean laiha, hyvä yleissivistys, rento ja huumorintajuinen
Oikeanlaiset feromonit, niin että kroppani alkaa sekoilla dopamiinin kanssa, erittää enemmän serotoniinia, oksitosiinia ja kortisolia. Minä en tiedä mikä tuon saa aikaan, enkä pysty päättelemään sitä tinderin kuvista. Joudun vain odottelemaan että se tapahtuu jos tapahtuu.
Tärkein kriteeri on että mies pyytää treffeille. Siitä se lähtee ja sit voi kattoo miten muut ominaisuudet sattuu yksiin mun kanssa. Tässä vaan tuntuu olevan tällainen ikuisuusongelma. Olen ollut neljässä pitkässä suhteessa ja kaikissa näissä minä tein aloitteen joten miesten vuoro kun en selkeästi itse osaa itselleni loppuelämän puolisoa valita
N40, 3 vuotta sinkkuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toikin kuulostaa alle 1% miehestä.
Okei. Olette siis yllättävänkin kelvottomia jopa omasta mielestänne. Ikävää.
1. minimipalkka: Palkalla ei ole merkitystä. Toivoisin kuitenkin, että puolisollani olisi kokopäivätyö, mieluiten alalta, jonka hän kokee omakseen. Minulle työ on tärkeä osa identiteettiä, joten toivon, että kumppanini suhtautuisi omaan työhönsä samoin.
2. Minimipituus: Ei ole merkitystä. Olen lyhyt nainen, eikä minua lyhyempiä miehiä juuri ole. En osaa arvioida itseäni pidempien henkilöiden pituutta. En erota, onko joku vaikka 175 vai 180 cm.
3. miehen minimi ja maksimi ikä, kerro myös oma ikäsi: Olen 40-vuotias. Minulle on tärkeää, että olisimme kumppanini kanssa samassa elämänvaiheessa, joten sanoisin, että ikähaarukkani on 30-60.
4. Kelpaisiko varattu mies? Ei.
4. Kelpaisiko ylipainoinen mies? Kyllä. Olen itsekin ylipainoinen.
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko (komea, ei kaljuuntuva tms) Komea ulkonäkö ei ole merkityksellinen, kunhan mies pukeutuu siististi ja huolehtii hygieniastaan. Toivoisin, että mies on sivistynyt ja huumorintajuinen.
Listat hiiteen, tuossa on ihan typeriä kohtia.
1. minipalkka
Vähintään puolet omastani
2. Minipituus
160cm
+-10v
Ei tietenkään
Ei väliä, kunhan elää terveellisesti ja on jossain määrin aktiivinen ja liikunnallinen kuten itsekin olen.
Mukava ja aikuinen luonne, yhteensopivat arvot ja huumorintaju, ei lapsia (olen vela), ei päihdeongelmaa eikä mielenterveysongelmia
1. minipalkka
(Ei väliä, jos on varallisuutta)
2. Minipituus
170 cm
45-55, itse 50
Ei
Ei
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko (komea, ei kaljuuntuva tms
Ei haise pahalle, ei tupakointia, ei käytä päihteitä, ei paljoa tatuointeja, sivistynyt, ei vakavia terveysongelmia, arkijärjen omaava. Ei tarvitse olla komea, mutta pitää pukeutua siististi ja huolehtia ulkonäöstään.
1. Palkalla ei ole merkitystä, kunhan jotain tekee. Lorvijoita en siedä.
2. Ei väliä. On ollut pätkää ja pitkää.
3. +-8 vuotta. Ehkä mieluummin vanhempaan päin.
4. En koske varattuihin pitkällä tikullakaan.
5. Muutama extrakilo ei näy missään. Liika on liikaa, sukupuolesta riippumatta.
6. Rehellinen, hyväkäytöksinen, siisti, selvin päin
Ihan ensimmäinen vaatimus on, että ei tuu treffeille excel taulukon kanssa.