Nainen, kerro rehellisesti vähimmäisvaatimuksesi miehelle
Jotta menisit treffeille, mikä olisi miehen
1. minipalkka
2. Minipituus
3. miehen minimi ja maksimi ikä, kerro myös oma ikäsi
4. Kelpaisiko varattu mies?
4. Kelpaisiko ylipainoinen mies?
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko (komea, ei kaljuuntuva tms)
Kommentit (81)
Vaatimukset:
1. Tupakoimaton. Ei läträä alkoholin kanssa.´, eikä varsinkaan kantele kaljasalkkuja perjantain kunniaksi kotiin.
2. Siisti - ei tarvitse olla sliipattu, mutta ehdoton ei -> likaiset, hikiset vaatteet, likaiset hampaat/haiseva hengitys.
3. En ole siivousintoilija, mutta perussiisteys pitää olla kotona. Mustaksi karstoittunut kahvinkeitin, likaiset astiat lojuu pöydällä, likaiset lakanat, haisevat pyyhkeet -> ei.
4. Hoitaa asiansa ajallaan, eikä ole elämäntapatyötön.
1, Käy vakituisesti töissä
2, On minua (160cm) pidempi
3, Positiivinen ja luotettava luonne, joka osaa puhua myös omista asioistaan eikä ole tuppisuu
4, Ei nuuskaa tai polta, en halua maistaa tai haistaa tupakkatuotteita
5, Alkoholinkäyttö satunnaista ja hallinnassa
6, Tulee toimeen lasteni ja eläinteni kanssa ja jopa pitää heistä
7, Ulkonäkö miellyttää silmiäni, kaljuus tai pieni ylipaino ei haittaa
Onneksi ei tarvitse etsiä, kun kultakimpale on jo rinnalla.
Treffeille voi hyvin päätyä vaikka Tinderin kautta, vaikkei etukäteen tietäisikään esim. miehen palkkaa tai pituutta. Enkä kyllä haluakaan tietää miehen palkkaa heti kättelyssä, ihan riittää että tietää esim. millä alalla tai missä tehtävissä hän on töissä, mikä kuuluu normaaliin tutustumiseen.
Mutta jos nyt leikitään tämän listan kanssa, niin tässä vastaukset koskien sellaista miestä, jota olisin valmis tapailemaan:
1. Minipalkka: sellainen, että elättää itsensä. Palkkaa tärkeämpi on jonkinlainen yhteinen koulutus- tai työkokemus, jotta on suurempi todennäköisyys, että meillä on yhteisiä juttuja ja mielenkiinnon kohteita.
2. Minipituus: 170 cm, oma pituuteni. Kuitenkin ilahduttaa suuresti, jos mies on yli 180 cm. Tämäkään ei ole mikään eksakti mitta, vaan tykkään jollain tavalla miehekkäistä miehistä ja pituus auttaa siinä.
3. Miehen minimi- ja maksimi-ikä, kerro myös oma ikäsi: oma ikä 34, mies suunnilleen 32 - 45.
4. Kelpaisiko varattu mies? Ei todellakaan.
4. Kelpaisiko ylipainoinen mies? Kelpaa. Kunhan liikkuu ja pitää itsestään huolta, ihan sama jos on 10 - 20 kiloa ylipainoa. Varsinkin jollain 190-senttisellä sitä ei edes huomaa. Vasta aivan huomattava ylipaino olisi ongelma, koska silloin meillä on selvästi liian erilaiset elintavat (itse olen normaalipainoinen ja liikunnallinen).
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko: ei rasisti, juntti, elämänkoululainen, katkera, ilkeä jne. Ei myöskään mikään supersosiaalinen bilettäjä, pidän rauhallisista fiksuista miehistä.
1. Ei minimiä
2. Ei ole minimipituutta
3. Noin -5 tai +3 omasta iästäni
4. No ei todellakaan.
4. Jos hän olisi yhtä kiinnostunut liikunnasta ja salilla käynnistä kuin minä, niin ei ylipaino haittaa
5. Omat toiveet:
- Hyvä, lempeä, turvallinen persoonallisuus
- Ei rikostaustaa
- Ei tupakoi ja juo todella vähän jos ei lainkaan alkoholia
- Osaa puhua tunteistaan ja keskustella vaikeistakin asioista.
- Omaa hyvät käyttäytymistavat
- Omistaa suht. samanlaiset moraalit ja arvot kuin minä
- Omistaa mulle 3 tärkeintä piirrettä, eli: Turvallinen, rehellinen, lojaali
1. Minimipalkka 2000 €/kk (brutto)
2. Minimipituus 170 cm
3. Olen itse 58, joten joku 55-65 olisi sopiva ikähaarukka.
4. Varattu ei missään nimessä, lievä ylipaino ei haittaa, mutta pahasti lihava ei käy.
5. Ei saa tupakoida eikä saa olla alkoholiongelmaa. Pystyy hoitamaan raha-asiansa kärkevästi. Haluan miehellä olevan samoja harrastuksia kuin itselläni (klassinen musiikki, retkeily). Joko akateeminen koulutus tai ainakin kiinnostuksen kohteet, keskustelutaidot ja yleissivistys samanlaisia kuin tyypillisellä akateemisen koulutuksen saaneilla.
No, oikeasti olen varattu ja minulla on jo ym. ehdot täyttävä mies. Mutta jos olisin sinkku, niin silloin nämä olisivat alustavat kriteerit.
Varattua tai ylipainoista en katsele, en liian nuorta enkä liian vanhaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kriteeri: tervepäisyys ja -järkisyys. Se on toki yhteydessä moniin muihin asioihin.
Miksi juuri pään terveys on niin tärkeää sinulle?
Minimivaatimus: ei halua lapsia. Koska en voi hankkia niitä enkä halua adoptoida
Joko antelias ja ystävällinen, tai komea ja empaattinen. Spirituaalisuus olisi iso plussa. Ei ole mitään toisenlaisia miehiä vastaan, mutta en ole heistä kiinnostunut muuten kuin ystävämielessä.
1. minipalkka
Ihan sama vaikka olisi työtön
2. Minipituus
150cm
3. miehen minimi ja maksimi ikä, kerro myös oma ikäsi
Minimi ikä 30, maksimi ikä 45, oma ikäni 39.
4. Kelpaisiko varattu mies?
ei
4. Kelpaisiko ylipainoinen mies?
kyllä
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko (komea, ei kaljuuntuva tms)
tupakoimaton, käytöstavat osaava, siisti, eläinrakas
Palkalla tai ammatilla ei väliä, saa olla myös työtön. Ei kuitenkaan silkka sohvaperuna vaan olisi hyvä jos työttömänäkin elämässä on jotain aktiviteettia ja kiinnostuksenaiheita.
+-5 vuotta omasta iästä. Itselleni tärkeintä on, että mies on valmis vanhenemaan yhdessä eli arvostaa myös naisen vanhenemista eikä ole fiksoitunut kumppanin nuoruuteen tai vaadi naista pysymään aina 20-vuotiaan näköisenä.
Varattu ei tietenkään voi olla, ylipaino on ok. Myös miehelle tulee olla ok jos minulle tulisi jossain vaiheessa ylipainoa. Kummankaan ulkonäkö ei saa olla suhteessa tärkein arvo.
Näiden lisäksi kaikki on kiinni siitä, miten paljon on yhteistä, löytyykö puhuttavaa, ymmärretäänkö toisiamme, onko samoja kiinnostuksenaiheita, millaiset elämänarvot on, onko yhdessä hauskaa ja mitä kumpikin haluaa suhteelta ja tulevaisuudelta.
Onneksi tällainen mies on jo löytynyt.
N 44
1. minipalkka
5000€/kk varmaankin. Taloudellinen tasa-arvo on vaatimus aiempien kokemuksien jälkeen. Pitää olla oma koti maksettuna ja säästöjäkin. Niin että voimme tehdä yhdessä asioita miettimättä että toisella ei olekaan varaa.
2. Suunnilleen itseni mittainen on hyvä, eli 165-180
3. 38-50, olen itse 40 ja risat
4. Riippuu minkälaisessa suhteessa mies olisi.
4. Iskävartalo on pop. Salibodarit eivät viehätä, mutta eivät myöskään sairaalloisen lihavat.
5. Luonne menee näiden kaikkien edelle, pitää olla mukavaa olla yhdessä.
1. minipalkka: enemmän kuin toimeentulotuki
2. Minipituus: 165cm
3. miehen minimi ja maksimi ikä, kerro myös oma ikäsi: 38-48v, olen 42
4. Kelpaisiko varattu mies? ei
4. Kelpaisiko ylipainoinen mies? lievästi ylipainoinen kyllä, mutta ei sellanen joka ei pysty enään liikkumaan
5. Muut vaatimukset mitkä ovat ehdoton pakko (komea, ei kaljuuntuva tms): pitää rakastaa minua ja olla luotettava
Kauheeta, kuinka naiset aina valehtelee, niinkuin nyt tässäkin kyselyssä. Oikeesti, kaikki naiset tahtoo yli 185 cm pitkän kirurgiastronautin, joka on tumma ja geenikomea, mitä se sitten tarkoittaakaan. Ilman avioehtoa ja tulot vuodessa keskitason mafiapomon luokkaa.
Ettäs kehtaatte kiduttaa säästäväisiä ja luonnollisia suomimiehiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä noista listoista.
Vähimmäisvaatimus että kiinnostuu minusta koska olen kiinnostunut hänestä ja haluaa tutustua lisää olemalla kanssani.
Samalla linjalla kanssasi. Molemminpuolinen kiinnostuminen ja rakkaus. Ei riitä pelkästään se, että hän olisi kiinnostunut minusta vaan myös minä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta, kuinka naiset aina valehtelee, niinkuin nyt tässäkin kyselyssä. Oikeesti, kaikki naiset tahtoo yli 185 cm pitkän kirurgiastronautin, joka on tumma ja geenikomea, mitä se sitten tarkoittaakaan. Ilman avioehtoa ja tulot vuodessa keskitason mafiapomon luokkaa.
Ettäs kehtaatte kiduttaa säästäväisiä ja luonnollisia suomimiehiä.
:D
Täys rasisti, luonnosta piittaamaton sovinisti ei käy. Eikä juoppo tai narkkari tai vaikka peliongelmainen. Töissä pitäis käydä tai ainakin olla joku suunta elämälleen, eli vaikka opiskelija ok. Toivoisin että mies ois edes vähän minua isokokoisempi (olen itse pienikokoinen nainen). Lihava tai varattu ei käy, lievä ylipaino ei ole ongelma. Ulkonäöstä ei tule mieleen mitään poissulkevaa (paitsi se lihavuus). Ikähaarukka 25-45v (itse 34). Pitäis osata myös keskustella ja omata normaalit käytöstavat. Peruspositiivinen elämänasenne, en jaksais mitään valittajaa.