Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette panosta viestittelyyn

Vierailija
03.02.2023 |

Jos nainen vastaa viiveellä, lyhyesti tai ei ollenkaan mun viesteihin, niin tarkottaako se sitä ettei se ole kiinnostunut minusta? Vai voiko tämä kertoa siitä, että sillä on muitakin miehiä joiden kanssa viestittelee?

Tavattiin yhdessä tapahtumassa ja vaihdettiin puhelinnumeroita. Aluksi nainen vaikutti kiinnostuneelta ja oli jopa se aktiivinen osapuoli viestittelyssä. Nyt kun pari päivää on kulunut ja yritän ehdottaa toista treffiä, niin ei etene millään. Vastaus tulee tyyliin tunnin viiveellä ja on hyvin niukka. Sanoin että kiinnostaako sitä toiset treffit niin sanoi että joo ja ehdotti paikkaa missä voitaisiin ne viettää.

Että mikähän tässä on nyt taustalla? Olen miettinyt että viestittelee muille miehille ja pitää mua vaan varasijalla, jos niiden muiden miesten kanssa ei natsaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Jos Barak Obama kykeni tekstaamaan vaimolleen kesken työpäivän ollessaan yhdysvaltojen presidentti ja kykeni ilmoittamaan edes sen että palaa asiaan paremmalla ajalla, niin siihen kykenee jokin perus lissukin tai lasse. Heidän elämässään ei ole mitään niin tärkeää.

No kyllähän tuo aloittajan tapailukumppanikin viestittelee, vissiin useammin kuin kerran päivässä mutta se ei riitä aloittajalle jostain syystä. Kun ollaan ihan tapailun alussa ei ole mitään velvollisuutta selittää miksi ei nyt pysty vastamaan. Jos ei pysty ei pysty. Esim joissain töissä ei saa käyttää puhelinta omiin asioihin työpisteellä ollessa. Harvoilla tauoilla syödään ja käydään vessassa.

Vierailija
22/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostunut. Jos Barak Obama kykeni tekstaamaan vaimolleen kesken työpäivän ollessaan yhdysvaltojen presidentti ja kykeni ilmoittamaan edes sen että palaa asiaan paremmalla ajalla, niin siihen kykenee jokin perus lissukin tai lasse. Heidän elämässään ei ole mitään niin tärkeää.

Vahvasti tämä. Se ettei naiselta onnistu tuo, kertoo mun mielestä etten ole kovinkaan tärkeä ihminen hänelle, eli muitakin miehiä on hänellä todennäköisesti siellä linjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen itse on ehdottanut toisia treffejä, niin mikä on ongelma? Eihän teidän edes tarvitse enää viestitellä, kun sitten tapaamisessa voitte jatkaa keskustelua. Esim. Jos minä olen sopinut käyväni kaverini kanssa lounaalla ensi perjantaina, niin en kai minä ennen sitä ala kysellä kuulumisia, kun kohtahan me nähdään.

Vierailija
24/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on elämä, työ ja velvollisuuksia, ainoastaan teinit tekstaa 24/7.

Ehdottomasti GREEN FLAG, normaali ja tasapainoinen nainen kyseessä.

Jos ei olisi kiinnostunut ei vastaisi saati ehdottaisi paikkaa. 

Mielestäni nainen on erittäin kiinnostunut. Pidä kiinni ja ole aloitteellinen mies.

MULLAKIN ON OMA ELÄMÄ ja kiireinen sellainen. Kokopäivätyö, opinnot ja tavoitteelliset harrastukset, mutta silti multa löytyisi päivässä useampi tunti viestitellä toisen kanssa. Se ettei panosta viestittelyyn, kertoo siitä ettei kunnioita toista.

Helppo ratkaisu: Älä mene treffeille hänen kanssaan.

Luultavasti hänellekin loppujen lopuksi parempi vaihtoehto. Tällä hetkellä hän luulee vielä, että olet normalai mukava ihminen, etkä se kontrollifriikki, joka oikeasti olet. 

Vierailija
25/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ON playereita.

Jo 16...19 v nätti pissis voi pyörittää viittä miestä helposti yhtä aikaa.

Vierailija
26/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ihan luotettava ihmistyyppinä, mutta kännykkä on äänettömällä yleensä aina enkä vastaa tekstiviesteihin saman tien ellen näe niitä sattumalta "heti" ja pystyn juuri sillä hetkeä vastaamaan, etenkin jos vastaaminen vaatii jonkinmääräistä keskittymistä ja aikaa miettiä mitä siihen vastaakaan. Mä olisin kännykän suhteen siis sellainen, joka vastaa mahdollisesti tuntikausien päästä. Kun vastaan käytän ajattelevaisuutta vastaamisessa, eli multa ei tule yleensä pelkkää hymiötä. 

Vierailija
27/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. En vain ole erityisemmin kiinnostunut viesteilystä  vaan mieluummin soitan tai tapaan kasvotusten. Ainakin, jos on kyse Tinder yms. deittisovelluksista.

Vierailija
28/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, olemus, paino Ja palkka kiitos. Ja näytät varmaan ikäisistäsikin vanhemmalta.

Vierailija
29/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP olet redflag- mies, stslkkeri ja takertuja. Juoksisin naisena karkuun, ja äkkiä. Ei vastaa tunnin sisällä.....

Vierailija
30/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varalla pitää.

Nimenomaan varalla. Järjen tasolla hän ymmärtää sinun olevan tarpeeksi hyvä, mutta kuitenkin hypergamian ajamana halajaa parempaa. Siksi etsintä jatkuu, mutta sinua pidetään mukana kuvioissa ihan siltä varalta, ettei parempaa löydy.

Ollessani työttömänä kelpasin selvästi aina joko lyhyeksi panoksi, tai sitten minulle sanottiin suoraan vain "ei" (yleensä suoraan "ei"). Nyt taloudellisen tilanteen kohennuttua huomaan päätyväni enenevässä määrin juuri varasijalle roikkumaan. Tavallisesti jaksan katsella naisen arpomista muutaman kuukauden eläen siinä samalla omaa elämääni ihan normaalisti.

Vierailija
31/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain voi olla muutakin elämää.

Oletkin jotenkin kontrolloiva? Ja mustasukkainen psyko.

Vierailija
32/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panostan todelliseen elämään🥰

Vierailija
33/33 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, kun sinäkin olet hammaslääkärillä kaikki kojeet suusasi, niin lekuri tai hoitaja ottaa ja tekstaa puolisolleen, koska Obamakin ennätti niin tehdä. Ensihoitajat myös parkkeeraa lanssin heti, jos deitti laittaa viestiä. Itselläni riittää syyksi olla näpräämättä puhelinta se, että töissä eikä harrastuksissa ole mitään asiaa pitää puhelinta käsillä. Katson puhelimen aamulla ja seuraavan kerran illalla. Viikonloppuisin tavoittaa paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän