Voiko elää kokonaan ilman seksiä?
Olen yksinhuoltaja enkä jaksa ajatella seksiä lainkaan - siis hankkia mitään fuckbuddya tms. Muuten voisin ehkä hankkiakin jonkun kaverin joka kävisi silloin tällöin kylässä mutta minulla on ongelmia laukeamisen kanssa (onnistunut vain kahden miehen kanssa) enkä usko että minulla voisi käydä niin hyvä tuuri että jos hankkisin panokaverin niin juuri hän saisi minut laukemaan. Onko ihan hullu ajatus että ryhtyisi ns selibaattiin? Vai ' tarvitseeko' kroppa seksiä? Mistä tulee se sanonta että vanhatpiiat ovat äkäisiä - tunnen itseni ärtyneeksi todella usein, voisiko olla mahdollista että tämä johtuisi seksinpuutteesta?
Itsetyydytystä harrastan noin muutaman kuukauden välein kun tunnen että pitää päästä jotain paineita.
Sitten ihan hullu juttu; tunnen alapäässä ' sykkimistä' , tarkemmin sanottuna klitoriksen seudulla. Ihan päivittäin sykkii ja erityisesti silloin kun saan jotain ärsykkeitä; kun ärsyynnyn jostain. Mistä tämä voisi johtua?
Kommentit (5)
tule edes kiukkuiseksi. Mun mielestä selibaatti on aivan kunnioitettava ratkaisu. Itsekin olen elänyt pitkiä aikoja itsetyydytyksen varassa ja hyvin on mennyt.
Vierailija:
Mistä tulee se sanonta että vanhatpiiat ovat äkäisiä - tunnen itseni ärtyneeksi todella usein, voisiko olla mahdollista että tämä johtuisi seksinpuutteesta?
Tuo sanonta tulee vain siitä, että jostain syystä aivan liian moni mies kuvittelee naistenkin elämän pyörivän vain peniksen ympärillä... Sitäpaitsi naisen huonotuulisuus on muutenkin aina kätevästi ohitettu jollain naurettavalla tekosyyllä, ettei naisia vain oikeasti tarvitsisi kuunnella.
Masturbointi on hyvä harrastus, suosittelen paljon ja usein. Seksi tekee kyllä hyväntuuliseksi, mutta orgasmin vapauttavat mielihyvähormonit lähtevät liikkeelle yksinkin.
seksi on kuin suklaa: mitä enemmän sitä saa, sitä enemmän haluaa. yksinollessa voi helposti olla pitkiäkin aikoja ilman, kun taas parisuhteessa seksittömyys nakertaa.
Voipi olla itsekin yh ja nyt 2 vuotta seksitöntä aikaa... Olisin kyllä varmasti pariin kertaan saanutki, mut ei sitä enää samalla tavalla tarvitse kun on oppinut olemaan ilman... Kyllä kait se Herra Oikee joku päivä tuo mulle onnea ja monta orgasmia... siihen asti mennään näin...
Ei se elintärkeää ole kuten lepo tai ravinto.