Nainen oletko nuollut toista naista?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla yleisempää kuin luullaankaan jos tähän galluppiin on uskominen. Missä tämmöiset kaappilepsukat tapaa? Miehillähän nyt on vaikka mitä sivuja...
Luulenpa että valtaosa vastaajista on miehiä tatti kädessä.
Ehkä ei, seksivälineiden myynti on myös nousussa ... Bi ja lesbopiiri on monimutkainen ja se tilanne vaatii yhä enemmän neutraaleja naisia vaikka vain seksiä varten .. joten kaikki on mahdollista, jotain ei ole poissuljettu eikä vie palaa pois .... Yksi nuolenta ei ole mikään erikoinen asia.
Vastasin vaimon puolesta, kun ei tällä palstalla käy. Eli kyllä. Itse nähnyt. Aika yleistä tässä porukassa. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että nainen ei ole lesbo, vaikka nuolisi tai nuolettaisi itseään useamminkin toisella naisella, kunhan silti tykkää myös miehistä. Sitten jos mies erehtyy imaisemaan munaa kerran, aletaan irvailla, että kannattaisi vaan tulla reilusti kaapista.
Itse olen sillä kannalla siis, että kaikki nuolkoon ja imeköön mitä ja ketä haluavat, ei se ole keneltäkään pois.
Ehkä siksi kun naiset ajattelevat ainakin jollain tasolla, että mies on naisia pelkäävä ja naista saamaton epämies jos kiinnostuu toisesta miehestä. Homot myöskin alentavat naisten seksuaalista valtaa koska he eivät tarvitse naista ja vähentävät lukumäärään miehissä ketkä naisesta "kilpailevat".
Naiset sensijaan nuolevat toisiaan sen takia kun miehet eivät tyydytä heitä tarpeeksi. Eli on miesten vika jos nainen lesboilee.
Naiset, millainen olo jää pelkän nuolemisen jälkeen? Jääkö naisen kanssa helposti olo, että jotain puuttuu kun ei saa kunnon yhdyntää joka useimmilla vaaditaan panetuksen poistamiseen?
En, enkä haluakaan. Olen harrastanut kimppaa 2N+1M kokoonpanolla monta kertaa, mutta se oli ihan heteroa menoa eli emme nuolleet tuon naisen kanssa toisiamme. Mies nuoli, ja otettiin tuon naisen kanssa yhdessä suihin siltä mieheltä.
Olen, taisin olla 16 tai 17. Minulla oli ystävä jonka kanssa oli hyvin avoin ystävyyssuhde, jaettiin kyllä ihan kaikki. Kerran hän tunnusti että haluaisi kokeilla seksi minun kanssa, halusi tietää mille joku toinen nainen maistuu. Oli todella säväyttävä asia, minulla meni muutama viikko kun ajattelin tätä. Ehkä halusin myös tietää miltä naisen kosketus tuntuu. Tehtiin sitten tästä sellainen puolihassuttelu, siihen oli hyvä kääriä tämä kokemus. Sovittiin että molemmat sheivaa itsensä karvattomaksi ja siihen liittyen voidaan maistella.
Siitä tulikin todella tunteikasta yö, tunsin todella rakastelevani hänen kanssaan.
Voisinko uudelleen vielä joskus, ehkä. Vaikka pidänkin itseäni varsin isosti heterona
Jos pitäisi valita anaaliseksin ja suuseksin väliltä, paljon mieluummin nuolen naista (ja voin antaa suuseksiä miehellekin) kuin harrastan toista vaihtoehtoa.
Te joilla on kokemuksia tai sitten te jotka haluaisitte, onko teille ehdoton vaatimus että toisen tulisi olla sileäksi sheivattu? Vai onko jopa toisinpäin, että "kaverin" olisi hyvä olla luonnollinen karvojen suhteen?
Lähdin lomamatkalla suomalaisen pariskunnan mukaan heidän hotellihuoneeseen tarkoituksena harrastaa kolmen kimppaa. Mies ei kuitenkaan pystynyt mihinkään joko pienen humalatilan ja/tai jännityksen takia. Silloin miehen naisystävä (vaimo, en tiedä) siirtyi jalkojeni väliin ja alkoi nuolemaan. Vähän yritin perääntyä, kun tällaisesta ei ollut puhe, mutta kun suun ja kielen lisäksi nainen toi sormensa mukaan, en sitten perääntynytkään vaan annoin naisen hoidella mut.
Nuoleminen on omasta mielestäni tyydyttävämpää, kun peniksella nylkytys. Joidenkin yksinkertaisten miesten on tätä vaikea ymmärtää.
Jopa siihen saakka, että ovat valmiita esiintymään täällä naisina ja kehumaan penisten ihanuutta. Ehkäpä heidän siittimien ihnannointi kertoo jotain suuntautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen on omasta mielestäni tyydyttävämpää, kun peniksella nylkytys. Joidenkin yksinkertaisten miesten on tätä vaikea ymmärtää.
Jopa siihen saakka, että ovat valmiita esiintymään täällä naisina ja kehumaan penisten ihanuutta. Ehkäpä heidän siittimien ihnannointi kertoo jotain suuntautumisesta.
Jos hieman tutkit naisen anatomiaan niin huomaat, että heillä on juuri peniksen mentävä kolo haaroissaan. Useimmat naiset kokevat tarvetta saada koloon täytettä kunnolla paukuttamalla.
Se ei poissulje etteikö klitoristakin voisi hieroskella. Mutta panetus poistuu vain panemalla.
Vierailija kirjoitti:
Te joilla on kokemuksia tai sitten te jotka haluaisitte, onko teille ehdoton vaatimus että toisen tulisi olla sileäksi sheivattu? Vai onko jopa toisinpäin, että "kaverin" olisi hyvä olla luonnollinen karvojen suhteen?
Ei tarvitse hävetä seksuaalisuutta. Jos mieli on halukas voi sen helposti kohtentua sopivaan ihmiseen sukupuolesta riippumatta. Aina on myös tausta ja kun se tuntuu sopivalta , miksei?
Tässä tilanteessa tämä päätös on jo tehty ja se karvoitus ilmestyy vasta myöhemmin. Itse asiassa ei ole väliä ... , ei ole vaikeaa sormia käyttäen levittää uloimmat häpyhuulet suuseksiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, millainen olo jää pelkän nuolemisen jälkeen? Jääkö naisen kanssa helposti olo, että jotain puuttuu kun ei saa kunnon yhdyntää joka useimmilla vaaditaan panetuksen poistamiseen?
Meillä rouva haluaa mulkkua noulemisen jälkeen, jos nainen on nuollut hänen pilluaan, jää kaipaamaan panemista, jos en ole ollut paikalla tai muu kundi.
M52
Parhaat orgut saan nuolemalla, olkoon se mies tai nainen. Kumpaakin on koettu ja saankin kun haluan. Siviä
Kerran kotibileissa teininä toinen tyttö nuoli. Se tuntui fyysisesti hyvältä, ja sain orgasminkin, mutta silloin se tuntui samaan aikaan nololta. Nyt aikuisena tuo on kiihottava muisto, vaikka en ehkä enää suostuisi naisen nuoltavaksi.
Olen. Olen ollut kihloissa sekä miehen että naisen kanssa, pari kolmen kimppaa on ollut myös vuosien varrella.
Nykyisin naimisissa miehen kanssa. Kolme lasta, hyvä työ, omakotitalo, lyhyt tukka ja silmälasit.
Minulla oli joskus elämä. Enemmän kuin tämä.
N51.