Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eli ei siis hautajaisiin pitkiä nahkaisia korkosaappaita? Näin ymmärsin tuon kuningatar Maximan väärien kenkien arvostelun.

Vierailija
03.02.2023 |

Mulla on ollut kirkossa erikseen sisäkengät eli olen vaihtanut ne ulkokengät aulassa pois. Kun siis hautajaiset olleet talviaikaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kengät mitkään ihmeelliset ole, käyvät hyvin ainakin Suomessa talvikirkkoon. Muistotilaisuuteen voisi vaihtaa pikkukengät. Lehdessä luki että boletyskengät. Höpö höpö

Vierailija
2/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikkien pitäisi käyttää pelkästään tuohivirsuja ja pukeutua juuttisäkkiin, niin arkena kuin tilaisuuksissakin, niin miehet kuin naiset. Muuten joku mielensäpahoittaja voi pahoittaa herkän mielensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo kengät mitkään ihmeelliset ole, käyvät hyvin ainakin Suomessa talvikirkkoon. Muistotilaisuuteen voisi vaihtaa pikkukengät. Lehdessä luki että boletyskengät. Höpö höpö

Vierailija
4/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi pitää saappaita hautajaisissa. Typerää kritisoida Maximaa, joka aina on moitteettoman tyylikäs ja edustava.

Vierailija
5/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä ja kunnioittava hautajaisasu. Mautonta näiltä marisijoilta valittaa asusta.

Vierailija
6/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli saappaa hautajaisissa pari viikkoa sitten. Ei tullut mieleenkään palelluttaa itseäni.

Vierailija
7/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat on asiallisemmat. Nahkasaappaat liian seksikkäät, voi mennä suntiolla pasmat sekaisin ja ohjaa arkun vielä väärään hautaan.

Vierailija
8/8 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne kengät olivat asiallisimmista asiallisimmat, eivätkä mitkään biletykengät, vaikka niin taidettiin sanoa. Tuli mieleen oman suvun vanhempien naisten tyyli vuosikymmeniä sitten, eikä biletys kuulunut siihen. Ehkä väki käsittää biletyskengiksi kaikki muut kuin lenkkarit tai vapaa-ajankengät.