Eli ei siis hautajaisiin pitkiä nahkaisia korkosaappaita? Näin ymmärsin tuon kuningatar Maximan väärien kenkien arvostelun.
Mulla on ollut kirkossa erikseen sisäkengät eli olen vaihtanut ne ulkokengät aulassa pois. Kun siis hautajaiset olleet talviaikaan.
Kommentit (8)
Nykyään kaikkien pitäisi käyttää pelkästään tuohivirsuja ja pukeutua juuttisäkkiin, niin arkena kuin tilaisuuksissakin, niin miehet kuin naiset. Muuten joku mielensäpahoittaja voi pahoittaa herkän mielensä.
Ei nuo kengät mitkään ihmeelliset ole, käyvät hyvin ainakin Suomessa talvikirkkoon. Muistotilaisuuteen voisi vaihtaa pikkukengät. Lehdessä luki että boletyskengät. Höpö höpö
Hyvin voi pitää saappaita hautajaisissa. Typerää kritisoida Maximaa, joka aina on moitteettoman tyylikäs ja edustava.
Oli hyvä ja kunnioittava hautajaisasu. Mautonta näiltä marisijoilta valittaa asusta.
Mulla oli saappaa hautajaisissa pari viikkoa sitten. Ei tullut mieleenkään palelluttaa itseäni.
Kuomat on asiallisemmat. Nahkasaappaat liian seksikkäät, voi mennä suntiolla pasmat sekaisin ja ohjaa arkun vielä väärään hautaan.
Minusta ne kengät olivat asiallisimmista asiallisimmat, eivätkä mitkään biletykengät, vaikka niin taidettiin sanoa. Tuli mieleen oman suvun vanhempien naisten tyyli vuosikymmeniä sitten, eikä biletys kuulunut siihen. Ehkä väki käsittää biletyskengiksi kaikki muut kuin lenkkarit tai vapaa-ajankengät.
Ei nuo kengät mitkään ihmeelliset ole, käyvät hyvin ainakin Suomessa talvikirkkoon. Muistotilaisuuteen voisi vaihtaa pikkukengät. Lehdessä luki että boletyskengät. Höpö höpö