Pyysin humautusta tänään sairaalasta toimenpiteen yhteydessä ja se luvattiin
Mutta en tuntenut mitään humautusta, ei pyörinyt pää eikä taju himmennyt. Tunsin kaiken ja sattui aivan sairaasti.
Kovasti väittivät antaneensa suoneen 2 mg Midazolaminia.
Onko tällainen potilaiden huijaus yleistäkin?
Lääkäri ei edes kysynyt että vaikuttaako, vaan aloitti toimenpiteen heti.
Kommentit (34)
Onpa erikoista. Millainen toimenpide ja oliko alue tulehtunut?
Minulla oli aikoinaan hampaanpoiston jälkeen tulehtunut hammaskuoppa jota ronkkivat. Antoivat puudutuksen mutta se ei oikein tulehtuneeseen alueeseen tehonnut. Syynä oli jäänyt juurenpala poiston yhteydessä jonka poistivat jälkikäteen.
Ei ollut mukava toimenpide.
On yleistä. Moni on bentsojen perässä ja niille pitää antaa lumelääkettä. Syöpäpotilaille sitten oikeat lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikoinaan hampaanpoiston jälkeen tulehtunut hammaskuoppa jota ronkkivat. Antoivat puudutuksen mutta se ei oikein tulehtuneeseen alueeseen tehonnut. Syynä oli jäänyt juurenpala poiston yhteydessä jonka poistivat jälkikäteen.
Ei ollut mukava toimenpide.
Tähystys ja koepalojen otto.
Vierailija kirjoitti:
On yleistä. Moni on bentsojen perässä ja niille pitää antaa lumelääkettä. Syöpäpotilaille sitten oikeat lääkkeet.
Tässä on vain se pieni ongelma, että oletetaan jokaisen olevan bentsojen perässä. Vaikka olisi normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mukava toimenpide.Tähystys ja koepalojen otto.
Varsin ikävää. Kysyitkö asiasta mitään tai sanoitko asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Ai kehittää sairauden saadakseen bentsoja?! Ja mitä se haittais muka rauhoittaa potilasta? Ei mitään.
Ap, yhteys potilasasiamieheen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mukava toimenpide.Tähystys ja koepalojen otto.
Varsin ikävää. Kysyitkö asiasta mitään tai sanoitko asiasta?
Tietysti.
Midazolamini ei toimi kaikilla koska aine puoliintumisiaika on normaalia lyhyempi. Eli vaikka kuinka antaisi lääkettä suoneen niin sen vaikutus kestää alle 10 minuuttia.
Jos annos oli liian pieni ja olisit tarvinnut toisen tujauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vain se pieni ongelma, että oletetaan jokaisen olevan bentsojen perässä. Vaikka olisi normaali ihminen.
Joo, aika kova bentsonhimo pitää olla että hankkiutuu johonkin tähystykseen saadakseen sellaisia.
Oletko 120 kiloinen?
Sillä ei ole mitään väliä mitä aloittaja painaa. Itse olen reilusti painavampi. Lääkkeet pitää löytyä ja annostella oikein silloin kun tarvitaan. Ei ole kenenkään kiloista kiinni.
Onko tuo bentsohysteria joku tekosyy kivunlievitykselle tai sen puuttumiselle? Joskus tuntuu siltä.
Vierailija kirjoitti:
hiton narkit
Narkit? Ai kun ei saa toimenpiteessä kivunlievitystä ja on siitä pahoillaan?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä yksityisellä.
Ei kannata. Yksityiset laittavat kunnalliseen lähetteen heti kun jotain toimenpiteitä pitäisi tehdä,
Ehkä sulla ap ei toiminut oikein. Äiti humautettiin tähystyksessä eikä muista yhtään mitään tai tuntenut kipua. Ei lapsenikaan muista
Humautuksesta ja toimenpiteestä.
Kivun hoito Suomessa on aivan sairaan olematonta noin yleisesti.