Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein joudutte liikkeissä asioidessanne vaatimaan esimiehen paikalle?

Vierailija
03.02.2023 |

Tuntuu että nykyään palvelualalla ei lainkaan osata perussääntöjä että asiakas on aina oikeassa ja tulee miellyttää asiakasta.

Eipä esimiehetkään tunnu enää osaavat noita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole tarvinnut, jos olet usein tällaisissa tilanteissa, kannattaa ehkä herätä miettimään onko omassa käytöksessä tai odotuksissa jotain vikaa.

Vierailija
2/3 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti. Yleensä vaadin toimitusjohtajaa paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti. Yleensä vaadin toimitusjohtajaa paikalle.

Näitä löytyy.

Olen isohkossa firmassa ja välillä auttelen puhelinvaihteessa ja eipä uskois kuinka moni tyytymätön asiakas haluaa puhua toimitusjohtajalle.

Jos yrität selittää että asiakaspalvelu pystyis auttamaan ja toimitusjohtaja ei tiedä noista teknisistä asioista, niin tulee vain huutoa takas.