Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako mennä yksin laskemaan

Vierailija
03.02.2023 |

Oon lasketellut pienestä asti mut nyt ku olen sen 18v nii serkut ei enää jaksa laskea nii mietin että menisin vain yksin laskee mut se jotenki pelottaa laskea yksin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä ei uskaltaisi?

Vierailija
2/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken usein yksin, se on mukavaa. Sinne vaan kokeilemaan, miksipä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä serkut eivät laske tai et menisi itse? Olen 37v ja menen, ihmettelen monia perheen vanhempia jotka parkkeeraavat itsensä rinteiden juurelle ja lapset laskettelevat, miksi ihmeessä eivät itsekkin? Sehän on talvessa aivan parasta. Menemme kolmen päivän reissulle ja kolmen päivän lippu on hommattava. Aamusta iltaan asti rinteissä.

Vierailija
4/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet lasketellut pienestä pitäen, tiedät, miten rinteessä ja hississä ja hiihtokeskuksessa toimitaan. Ei ole sen kummempaa se homma olit sitten yksin tai porukassa.

Vierailija
5/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että puhutaan ihan hoidetuissa rinteissä laskemisesta. Anna mennä vaan. Siellä on kyllä satoja muitakin ihmisiä, jotka kyllä auttavat sinua, jos sattuu jotain. 

Vierailija
6/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan laskemaan, jos mieli tekee. Ei siellä kukaan ihmettele, monestikin näkee ihmisiä, jotka laskee yksin. Osalla saattaa olla kavereita siellä rinteessä, mutta ovat niin eri tasoa, että helpompi laskea omia laskuja. Näin se menee esim. silloin, jos minä menen laskemaan poikani kanssa. Ei hän jaksa minua odotella ja varmaan muille näyttää, että me kumpikin lasketaan yksinämme. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi