Laitoin poikki hyvän jutun ahdistuksissa
Nyt viikkojen päästä on alkanut kaduttamaan todella paljon. Tekisi mieli ottaa yhteyttä, mutten tiedä onko se hyvä idea. Pidimme toisistamme paljon. Kun laitoin jutun poikki, hän ei estellyt vaan sanoi ymmärtävänsä syyn. Kertookohan tuokin, ettei kannata ottaa yhteyttä?
Kommentit (30)
Laita vaikka viesti. Eipähän jää miettimään asiaa.
Luultavasti sillä on jo uusi mies.
En tiedä mitä hävittävää viestin laittamisessa olisi. Toista kertaa et tosin voi samaa temppua tehdä.
Soita sille ja sanot että sinua ahdisti. Mutta toivottavasti et sitten tee uudestaan samaa. Itselläni kävi noin että toinen oli on/off. Se oli todella raskasta. Joten mieti kunnolla oletko valmis vai voiko ahdistus tullakin takaisin.
Jos olet varma, ettet toista samaa niin sitten ota yhteyttä. Muuten tuo on väärin tota toista ihmistä kohtaan.
Menisit vaikka terapiaan ensin ja hoitaisit pääkoppasi kuntoon.
Itte ainakin haluaisin kuulla jos minua kaivataan. Ota yhteyttä, eipä tartte jäädä miettimään.
Miksi ihmeessä leikit toisten ihmisten tunteilla?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sillä on jo uusi mies.
ap on nainen
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarkoituksella käyttäytynyt noin ja ahdistunut.
Näin kävi, laittoi viestiä (nainen) oli minusta hauskaa (mies) nyt yhdessä, kun kertoi miksi näin kävi.
Ei haitannut, ei kukaan täydellinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarkoituksella käyttäytynyt noin ja ahdistunut.
Mitä väliä? Kun on suhteensa päättänyt, niin antaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi, laittoi viestiä (nainen) oli minusta hauskaa (mies) nyt yhdessä, kun kertoi miksi näin kävi.
Ei haitannut, ei kukaan täydellinen ole.
Siis te seurustelette nyt?
Itselläni oli sama tilanne. Sanoin ymmärtäväni, kun hän halusi suhteen päättää, vaikken todellakaan ymmärtänyt, enkä todellakaan olisi suhdetta halunnut päättää, ja miten sitä voi muka toista estellä lopettamasta suhdetta? Ei minun mielipiteelläni tuntunut olevan mitään merkitystä, enkä halunnut alkaa anelemaan ja jättää huonoa mielikuvaa hänelle itsestäni. Tosin sanoin, että jos häntä vielä joskus kiinnostaisi tavata, niin toivoisin hänen ottavan vielä yhteyttä. Tästä jo kuukausia aikaa, eikä hän mitään yhteyttä ole ottanut, ei edes vastannut viesteihini, joten ainakin omalla kohdallani olen jo heittänyt pyyhkeen kehään. Jos hän ottaisi yhteyttä, en panisi ollenkaan pahakseni, päinvastoin toivon sitä edelleen, koska pidin hänestä erittäin paljon ja hänkin tuntui pitävän minusta, mutta taisin olla väärässä tunteistaan, ainakaan ne eivät olleet yhtä vahvoja kuin omani. Ota yhteyttä ja kokeile, et sinä mitään menetä, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sama tilanne. Sanoin ymmärtäväni, kun hän halusi suhteen päättää, vaikken todellakaan ymmärtänyt, enkä todellakaan olisi suhdetta halunnut päättää, ja miten sitä voi muka toista estellä lopettamasta suhdetta? Ei minun mielipiteelläni tuntunut olevan mitään merkitystä, enkä halunnut alkaa anelemaan ja jättää huonoa mielikuvaa hänelle itsestäni. Tosin sanoin, että jos häntä vielä joskus kiinnostaisi tavata, niin toivoisin hänen ottavan vielä yhteyttä. Tästä jo kuukausia aikaa, eikä hän mitään yhteyttä ole ottanut, ei edes vastannut viesteihini, joten ainakin omalla kohdallani olen jo heittänyt pyyhkeen kehään. Jos hän ottaisi yhteyttä, en panisi ollenkaan pahakseni, päinvastoin toivon sitä edelleen, koska pidin hänestä erittäin paljon ja hänkin tuntui pitävän minusta, mutta taisin olla väärässä tunteistaan, ainakaan ne eivät olleet yhtä vahvoja kuin omani. Ota yhteyttä ja kokeile, et sinä mitään menetä, päinvastoin.
Puhuuko miehestä vai naisesta?
Miksi olisi estellyt jos päätöksen olit jo tehnyt? En jäisi itsekään rannalle ruikuttamaan.