Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyni miksi välttelen kauniita työtovereita

Vierailija
25.08.2008 |

Työkaverina sattui olemaan todella kaunis nainen ja ensimmäisenä tuli toki miehenä mieleen, että tuohon ei olisi mitään saumoja. Kävi kuitenkin niin, että tehtiin tiivistii töitä yhdessä, tutustuttiin ja suhdehan siitä kehkeytyi. Moni mies tämän naisen ulkonäköä kehui ja kuolasi perään, vaan eivätpä tienneet, että olin sängyssäkin tämän naisen kanssa säännöllisesti.

Meni kuitenkin pian sukset ristiin ja nainen halusi olla vain ystäväni, oli löytänyt uuden kohteen (paljastui myöhemmin). No, liian kiltti kun olin, niin ystävyyskin kelpasi sydänsurujen tilalle. Eikä mennyt taas aikaakaan, kun seuraavakin mies sai jäädä uuden miehen astuessa tilalle. Tässä vaiheessa pistin kaikki välit poikki naiseen, koska ei tuollainen nainen mitään ystävyyttä tai kunnon miestä ansaitse.

Vähän tämän jälkeen miespuolinen työkaverini sanoi yllättäen, että hän ei päästä ikinä kauniita naisia lähelleen, koska niiden kanssa ei kaveruus tai ystävyys onnistu, vaan aina tulee ongelmia ennemmin tai myöhemmin. Allekirjoitan nyt täysin saman.

Nyt kuljen vapaana ja monista tutustumisyrityksistä huolimatta kauniit naiset eivät saa minulta enää koskaan huomiota. He pelaavat likaisempaa peliä kuin miehet koskaan ja yksinkertaisesti en sitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai oikeasti usko että ulkonäön perusteella voit tehdä moisia oletuksia ihmisestä? Eiköhän niissä kauniissakin ihmisissä ole monenmoista tallaajaa...?

Vierailija
2/2 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on sitten ongelmana? Oletko niitä miehiä, jotka alkavat katkeraksi kun suhde päättyy. "Jos tuo ei ole minun, niin ei sitten kenenkään."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan