Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä ahdistunut !

Vierailija
03.02.2023 |

Oletko kokeillut syödä rautalisää?

Itse olen tässä nyt viikon verran syönyt rautaa ja ahdistukseni on pystynyt poissa.
Viikko sitten olin todella huonossa jamassa, ja ahdistus saattoi tulla käytännössä ihan ilman mitään järkevää syytä.
Olen aiemminkin epäillyt että voisiko se johtua raudanpuutteesta.

Olisi kiva tietää jos joku muukin innostuisi kokeilemaan ja kertomaan että lähteekö ahdistus pois tai lieventyykö kun syöt rautalisää.

Itse ostin ihan marketista tuollaisen makrobioksen "vahva, rauta + c-vitamiini, väsymysja ferritiiniarvot"

Näillä näkymin toimii, mutta sekin voi johtua mistä vaan ettei ahdistusta ole ollut.

Olen ottanut yleensä iltaisin tuon pillerin että se ehtii imeytymään. Kuitenkin aamuisin ja päivällä tulee juotua kahvia, niin ne ei ehkä ole parhaita aikoja ottaa rautalisää

Kertokaa kokemuksianne aiheesta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni rautavarastot ei viikossa täyty?

Vierailija
2/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni rautavarastot ei viikossa täyty?

Eikö keho sitten voi käyttää rautaa suoraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Placebo on voimakas vaikutin.

Vierailija
4/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni vuosi korjata rauta-arvot eikä kyllä vaikuttanut mitenkään psyykkiseen vointiin. Lihaskunto vähän parani, tai siis lihakset jaksavat paremmin rasitusta.

Vierailija
5/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut energiaa antavan vaikutuksen. Tutkittu alhainen ferritiini, rautatabletteja ajoittain, ei jatkuvasti. Olen ihmetellyt voiko rautavalmiste vaikuttaa seuraavan päivän energian lisääntymiseen. Tuntuu, että on vaikuttanut. En käytä muita lääkkeitä ja elämäni on säännöllistä.

Vierailija
6/6 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauta-arvot huipussaan niin en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi