Mies kutsui koiraani rumaksi
Oli siis ensi kertaa luonani käymässä ja pääsi tutustumaan koiraani. Sanoi sille tutustuessaan jotain että "olet sinä aika ruma mutta kyllä meistä voi kaverit tulla". Minua harmitti kovasti. Mitä minä teen? Kyseessä on ranskanbulldoggi, jos sillä on jotain väliä.
Kommentit (35)
Riippuu kai aikooko mies haukkua aina koiraa vai voiko sanoa jotain kivaa. Koira voi aistia tai ymmärtää enemmän kuin tiedetään.
rumahan se on, mutta pääasia että sinä tykkäät itse. Kai sillä miehellä saa olla oma mielipidekin?
Noi on niitä koiria, joille on tarkoituksella jalostettu hengitysvaikeuksia. Onneksi aloitus ei ole totta.
Naisen mieli on sairas kun ajattelee noita jalostettuja koiriakin. Jonkunlainen söpöperversio eläinten kiduttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kai aikooko mies haukkua aina koiraa vai voiko sanoa jotain kivaa. Koira voi aistia tai ymmärtää enemmän kuin tiedetään.
Riippuu kuule ihan millä äänensävyllä sanoo. Tuskin sille kukaan on opettanut että sana " ruma " on negatiivinen
Voi herttaisella äänensävyllä lasketella vaikka että olet sinä ruma paskakorva ja joutaisit ladon taakse. Koira heiluttaa siitä vain iloisena häntäänsä
Ole tyytyväinen, ette sun pussya sanonu rumaksi.
Hieman huonoa käytöstä sanoa noin mutta jos sanoi sen ystävällisesti eikä vihaisesti niin se voisi olla melkein rumansöpöä.
Ei tuosta nyt kannata sen kummemmin murehtia. Jos mies kohtelee koiraa hyvin niin kaikki ok.
Ai taasko? Ja sanasta sanaan sen viimeksi joitain viikkoja sitten aloittamasi aiheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ranskanbulldoggi ole mikään kaunis koira eikä niitä kannattaisi kenenkään edes pentuna ottaa.
On todella söpö
Vierailija kirjoitti:
Pussy? Tarkoitatko pillua? Vai mitä toi tarkottaa????
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Tyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussy? Tarkoitatko pillua? Vai mitä toi tarkottaa????
Jos joudut kysymään niin sinulle ei voi kertoa
Kivastihan tuo sanoi, jos koira oikeasti on ruma.
Sinua siis enemmän häiritsee koiran ulkonäköön liittyvä huomio eikä se, että mies halua oikeasti tutustua koiraan ja on valmis ystävystymään sen kanssa? Ja sinä tästäkin näet vain huonot puolet?
No eihän ranskanbulldoggi ole mikään kaunis koira eikä niitä kannattaisi kenenkään edes pentuna ottaa.