Mistä löydän lahkeista todella kapeat äitiysfarkut?
Siis kun nyt on muodissa sellaiset pillifarkut ja olen niihin kovin ihastunut. Tavalliset farkkuni menee vielä päälle, mutta ei kohta enää. En haluaisi laittaa enää leveälahkeisia tai ns. " bootleg" -farkkuja.
Kommentit (7)
Musta kans tuntuu että noita pilli-farkkuja löytyy kyllä odottaville äideille joka kaupasta (löytyi jo ennen ku tulivat edes muotiin) mutta normaalilla lahkeella olevia tai hieman leveneviä ei tahdo löytyä mistään!!! Pilli-farkut kun saavat perseen&mahan näyttämään entistä leveämmältä! Oikea norsu-fiilis! =)
käyhän tsekkaamassa missy mom -nettisivut
Odotan kakkosta ja edellisestä raskaudesta oli jäänyt kaappiin tiukat strech-farkut joissa oli bootcut. Kavensin ne ja kyllä tuli 80-luku mieleen, en muista sen vuosikymmenen jälkeen farkkuja kavennelleeni. Kaverilla on ne lindexin kapeat farkut ja ne on hyvän näköiset mutta ei ihan niin superpillit kuitenkaan, ajattelin ostaa ne sitten kun jalat oletettavasti tukevoituvat ja nämä tämänhetkiset pillit rupeavat näyttämään pahalta :) Lindexin farkkuja kapeampia en ole missään nähnyt ja olen Helsingin keskustassa kiertänyt aika monet liikkeet.
Ostakaa kaupasta mieleisenne farkut, tai ottakaa jo olemassa olevat. Käytte lähimmässä kangaskaupassa (ompeluliikkeessä tms.), niin useimmissa niissä tehdään omista farkuista pienin muutoksin äitiysfarkut. Itse tilasin ensin ihan oikeat äitiysfarkut netin kautta, mutta ne olivat IHAN JÄRKYTTÄVÄN näköiset päällä. Soitin lähimpään kangaskauppaan jossa on ompelupalvelu, ja siellä olivat tehneet samalla tyylillä muutoksia normaaleihin farkkuihin, mitä olisivat olleet ne ihan oikeat äitiyshousutkin. Eli, poistivat vyötärökaistaleen farkuista, irrottivat vyönlenkit ja ompelivat tukevan korkean resorin, joka sitten venyy kasvavan mahan ympärillä. Eivät purista jalassa, ja se resori ei näy pidemmän paidan alta mihinkään. Olen todella tyytyväinen ja muutosompelun saa n. 20 eurolla tarvikkeineen päivineen. (ainakin täällä pohjoisessa...) Suosittelen teetättämään tuollaset muutokset kuitenkin lantiomallisiin farkkuihin, ei siis kovin korkeisiin. Onnistuvat parhaiten.
Jäikö housuihin siis lainkaan vetoketjua? Ommeltiinko vyölenkkejä enää mihinkään?
Itse tein esikoista odottaessani äitiysfarkut leikkaamalla tavallisista farkuista U:n muotoisen palasen mahan kohdalta pois ja ompelemalla tilalle samankokoisen palasen resoria. Ne menivät aika pitkään. Ehkä 7. kuulla alkoivat jäädä liian mataliksi.
Nyt tuntuu maha alkavat kasvaa eri tahtia, ja ajattelin, että tarvitsisin " oikeat" äitiyshousut.
mä kävin just tänään etsimässähousuja ja ne nimen omaan oli niin kapeat ne yhdet farkut etten ees saannut jalkaan, mutta kaikki muutkin housut oli pilli muotoiset ja minä kun nimen omaan inhoan niitä jotenka en löytänyt mitään... eli saa suositella niitä paikkoja missä oii leveä lahkeisiä.
mutta siis lindeksillä oli musta hyvän näköiset farkut jotka siis pilli malliset äitiyshousut