Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä nykyään voi olla töissä, jos ei suostu

Vierailija
02.02.2023 |

uskomaan että sukupuolia olisi enemmän kuin 2?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin töihin keskitytään eikä kyyläämään itsekunkin mielipiteitä sukupuoliasioissa.

Vierailija
22/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kantsis pyrkii venäjälle, tai maahan jossa ei naisilla oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut sukupuolet sitten on? Mies, nainen, entä sitten? Trans ei ole mikään sukupuoli. Ette te hörhöilijät voi biologiaa muuttaa, vaikka väitätte kaikenlaista joutavaa hölynpölyä.

Vierailija
24/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa äitini yhteystiedot, niin voitte olla samaa mieltä asiasta. Olen jo hyväksynyt sen, että hänen kanssaan voi keskustella vain kahden sukupuolen olemassa olemisesta.

Kerropa tässä nyt kaikille, minkä niminen se kolmas sukupuoli on? 

Vierailija
25/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettajana ja mielestäni sukupuoli on kaksi.

Vierailija
26/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin antaa äitini yhteystiedot, niin voitte olla samaa mieltä asiasta. Olen jo hyväksynyt sen, että hänen kanssaan voi keskustella vain kahden sukupuolen olemassa olemisesta.

Kerropa tässä nyt kaikille, minkä niminen se kolmas sukupuoli on? 

Intersukupuolisuus tai -  no riippuu siitä mennäänkö kromosomitasolle saakka. XX-YX. 

Tosin oikea termi olisi ollut sukupuoli-identiteetti, ei niinkään sukupuoli. Mutta edelleenkin, en enää sekaannu näihin sukupuoli, sukupuoli-identiteetti saatika seksuaali-identiteettikeskusteluihin.

Vierailija
27/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näidenkin asioiden kanssa jonkun verran töissä ollaan tekemisissä, ei suoraan mutta yhteistyökuvioiden kautta. Mä uskon että sukupuolia on tasan kaksi poislukien harvinaiset syntymässään intersukupuoliset.

En tätä erityisemmin julista eikä se estä mua tekemästä töitäni ja toimimasta toisin asiasta ajattelevien kanssa yhteistyössä.

Setalla tai vihreiden puoluetoimistolla  en pärjäisi, eli sanoisin että missä tahansa muualla kuin noissa voi olla töissä.

Vierailija
28/28 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työskennellään tuosta asiasta riippuen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi