Missä nykyään voi olla töissä, jos ei suostu
Kommentit (28)
Ehkä kantsis pyrkii venäjälle, tai maahan jossa ei naisilla oikeuksia.
Mitä ne muut sukupuolet sitten on? Mies, nainen, entä sitten? Trans ei ole mikään sukupuoli. Ette te hörhöilijät voi biologiaa muuttaa, vaikka väitätte kaikenlaista joutavaa hölynpölyä.
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa äitini yhteystiedot, niin voitte olla samaa mieltä asiasta. Olen jo hyväksynyt sen, että hänen kanssaan voi keskustella vain kahden sukupuolen olemassa olemisesta.
Kerropa tässä nyt kaikille, minkä niminen se kolmas sukupuoli on?
Minä olen opettajana ja mielestäni sukupuoli on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin antaa äitini yhteystiedot, niin voitte olla samaa mieltä asiasta. Olen jo hyväksynyt sen, että hänen kanssaan voi keskustella vain kahden sukupuolen olemassa olemisesta.
Kerropa tässä nyt kaikille, minkä niminen se kolmas sukupuoli on?
Intersukupuolisuus tai - no riippuu siitä mennäänkö kromosomitasolle saakka. XX-YX.
Tosin oikea termi olisi ollut sukupuoli-identiteetti, ei niinkään sukupuoli. Mutta edelleenkin, en enää sekaannu näihin sukupuoli, sukupuoli-identiteetti saatika seksuaali-identiteettikeskusteluihin.
Meillä näidenkin asioiden kanssa jonkun verran töissä ollaan tekemisissä, ei suoraan mutta yhteistyökuvioiden kautta. Mä uskon että sukupuolia on tasan kaksi poislukien harvinaiset syntymässään intersukupuoliset.
En tätä erityisemmin julista eikä se estä mua tekemästä töitäni ja toimimasta toisin asiasta ajattelevien kanssa yhteistyössä.
Setalla tai vihreiden puoluetoimistolla en pärjäisi, eli sanoisin että missä tahansa muualla kuin noissa voi olla töissä.
Missä työskennellään tuosta asiasta riippuen?
Kyllä meilläkin töihin keskitytään eikä kyyläämään itsekunkin mielipiteitä sukupuoliasioissa.