Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"oot ihan huipputyyppi, mut et silti mun makuun"

Vierailija
02.02.2023 |

Tämän saanut kuulla jo ties kuinka monelta naiselta joita olen treffannut. Haluaisin ihan tosissani parisuhteen, mutta alkaa toivo mennä toden teolla. Tunnen itseni epäonnistujaksi elämässäni, muut minun ikäiseni on naimisissa ja pitkissä parisuhteissa, nuoremmatkin. Miten voisin päästä eroon näiden vastoinkäymisten tuottamasta pahasta olosta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö itseäsi tasokkaampia naisia?

Sori, oli pakko, tämähän on aina vakiovastaus jos naiset valittaa ettei sopivaa miestä löydy. Että naiset kiinnostuvat vain ''liian tasokkaista'' miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ulkomailta. Suomalaisille naisille kelpaa vain paras 1% miehistä.

Vierailija
4/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Loppujen lopuksi on kuitenkin hyvä etteivät nuo naiset tyytyneet siihen ettei ole sitä "kemiaa".

Kai sinäkin haluat löytää sen joka todella tuntee vetoa sinuun?

Se kun näkyy sitten seksielämässä jos ei sitä ole, tai johtaa eroon jossain vaiheessa kun suhde arkipäiväistyy, tulee riitoja tms.

Itse olen seurustellut niidenkin miesten kanssa jotka eivät viehätä esim. fyysisesti, eikä siitä seuraa mitään hyvää.

Vierailija
5/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, oli pakko, tämähän on aina vakiovastaus jos naiset valittaa ettei sopivaa miestä löydy. Että naiset kiinnostuvat vain ''liian tasokkaista'' miehistä.

En yritä :D mun naismaku on muutenkin muodokkaat/plus-kokoiset

Vierailija
6/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sama kuin ap:llä tai "vika ei ole sinussa, vaan minussa." Mitä ihmettä sekin muka tarkoittaa, paitsi sitä, etten minä kelpaa. No, onhan tässä jo ikää sen verran, että olen hyväksynyt tämän.

Vierailija
7/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä :D mun naismaku on muutenkin muodokkaat/plus-kokoiset

No joku sinussa on mikä ei miellytä naisia. Etkö tosiaan osaa päätellä mikä se olisi ja sitten sitä voisi yrittää hioa. Eri.

Vierailija
8/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta näistä naisista olisit itse halunnut?

Vierailija
9/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisestä vetovoimasta varmaan kyse. Mainostatko suoraan treffi-ilmoituksissa mitä miestyyppiä sinä edustat? Hento runopoika, karvainen nallekarhu jne.? Ja kylkeen rehelliset valokuvat, joista näkee "virheesi" eli huonot hampaat, kaljuuntuvan pään jne.

Naiset voisivat heti suoraan päätellä, oletko heidän tyyppiään, tai onko ulkonäössäsi piirteitä jotka ovat heille kynnyskysymyksiä.

Vierailija
10/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysisestä vetovoimasta varmaan kyse. Mainostatko suoraan treffi-ilmoituksissa mitä miestyyppiä sinä edustat? Hento runopoika, karvainen nallekarhu jne.? Ja kylkeen rehelliset valokuvat, joista näkee "virheesi" eli huonot hampaat, kaljuuntuvan pään jne.

Naiset voisivat heti suoraan päätellä, oletko heidän tyyppiään, tai onko ulkonäössäsi piirteitä jotka ovat heille kynnyskysymyksiä.

Just näin, selkeät kokovartalokuvat ja kasvokuvat, niin että näkyy mahdolliset pömpöt, finnit ja luomet. Ethän halua huijata naisia.

Vierailija
11/12 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan sovi yhteen. Parempi todeta se jo ihan alkuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän