Selvännäkijät, apuja, selitystä, katsomista?
Heips!
Päätin nyt kysyä täällä...
Nään välillä valopalloja ja ihmisten, eläinten, kasvejen. ympärillä värejä, en aina... Jotkut on sanonut, että mulla on lahja mutta itse on siihen vaikea uskoa kun olen säälittävä ihminen.. Enkä nää kokoajan kaikkea! Vain joskus..
Osaako joku sanoa, sitten, kun nään kuvioita mediksissä tai ennen nukahtamista, että onko ne jotain tuohon "lahjaan" liittyvää... vai mielen/pään kehittelemiä asioita?
Olen aika herkkä ja reagoin moniin asioihin paniikilla.. Ja minulla on diagnosoitu paniikkihäiriö ja vaikea masennus.. Olisko näillä jotain yhteyttä noihin "lahjoihin"... En syö lääkkeitä niihin.. Vaan vedän homeopaattisia, solumineraaleita ja kaikkea ns luonnollista rautaa muummuassa..
Tunnen monet asiat.. Joskus kosketus tuntuu kipuna, hajut tai äänet myös...
Kirjoittelen paljon runoja ja maalaan... Luen myös paljon... Maalaan lähinnä niitä kuvioita mitä muka "näen" sillä se on "hauskaa"
Kiinostus henkisyyteen on.. Teen työtä jatkuvaati itseni kanssa ja hiljennyn usein.. ja uskon tälläiseen.. Mutta mun on vaikea uskoa sitä mun kohdalla.
Osaiaiko siis joku sanoa noista jotain?
Ja voisiko joki katsoa miltä mun aura näyttää? Jos se ei tuota liikaa vaivaa... Tahtoisin vain tietää.. näkyisikö siellä jotain vakavempaa sairautta tai jotain.. Lonkassa on ollut esim kipua... Enkä nuku juuri ollenkaan... eikä ruoka mene oikein alas.
Kiitos jos viitsisitte auttaa...
Toivoisin kaikilta asiallista käyttäytymistä ja kielenkäyttöä.. Jopa silloin jos loukkaanut jostain tai ilmaiset mielipiteesi.
Yrittämänhän kuitenkin tuoda asiat rakentavasti ilmi?
Kiitän🙏🏻🌟
Kommentit (3)
Ei-näkijä vastaa. Väri jonkun ympärillä voi olla aurakenttä, tunnetila, symboli tai muu viesti jostain. Ellei siis ole silmien ja valon leikki fyysisessä maailmassa. Valopallot voivat olla henkistä energiaa, ajatusenergiaa tai henkiä. Tutki mitä se voisi olla. On selvätunto ja selväaistit, jolloin tuoksut. Auttaisiko joku musiikinlaji vähän, jossa on rummutusta ja meditaatiomusiikki. Ajatukset muualle, stressiä vähemmän, luonnon elementtejä enemmän. Nykyään on kirjoja suomeksi ja englanniksi monista aiheista, vaikka maalaisjärkeä saa käyttää.
Kakille tiedoksi että olen tuo sama Alma.. ja että laitoin tämän viestin suurin piirtein näin toistekkin.. ettei tarvitse väittää että kopasailen tai jotain 🌟