Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varmin tapa jäädä ilman seksiä ja naista

Vierailija
02.02.2023 |

Puhua seksistä liian aikaisin eikä osaa keskustella mistään muusta. Lähetellä kuvia siitä asiasta. Olemalla tylsää seuraa eikä kiinnostu naisen jutuista. Kertokaa muut lisää.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP luulee olevansa joku palkinto miehille? Naurattaa nää paskamahanaiset, jotka kuvittelevat voivansa komennella miehiä haisen p  illunsa voimalla. Laatunaiset on sitten erikseen, sinä et varmasti ole sellainen, kun nostat itseäsi jalustalle. 

En keksi mitään syytä miksi en olisi?

Vierailija
62/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP luulee olevansa joku palkinto miehille? Naurattaa nää paskamahanaiset, jotka kuvittelevat voivansa komennella miehiä haisen p  illunsa voimalla. Laatunaiset on sitten erikseen, sinä et varmasti ole sellainen, kun nostat itseäsi jalustalle. 

Wau!

Mikä tekee sinusta laatunaisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau!

Nuori, kaunis ja hyvä luonne.

Vierailija
64/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau!

Minkä ikäinen olet?

Millainen on mielestäsi hyvä luonne?

Kauneus on sitten katsojan silmässä. Monesti itseään kauniina pitävät naiset on myös aika nirppanokkia. Se puolestaan ei ole hyvä luonteenpiirre.

Miksi muuten tein tuollaisen aloituksen?

Vierailija
65/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyttäät miehiä ja annat ylimielisiä vinkkejä muka hyvää hyvyyttäsi. Luonteen p*skuus ja hankaluus haisee kilometrien päähän.

Vierailija
66/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle turn off on se ettei mies tee aloitetta tai on kaikkiaan vietävissä.

Minua ei haittaa seksipuheet ja kirjoittelut jos niissä ei liioitella tai vähätellä. Mikään ole niin turhauttavaa kuin tyhjät lupaukset.

Vierailija
67/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa seksipuheet ja kirjoittelut jos niissä ei liioitella tai vähätellä. Mikään ole niin turhauttavaa kuin tyhjät lupaukset.

En tiedä mitenkä muilla, mutta itsellä tuo kalun koko on tehnyt varovaiseksi tekemään tuttavuutta naisten kanssa. Toisaalta sitä pelkää millaisen vastaanoton saa ja toisaalta ei halua tuotta pettymystä naisille jotka uskovat saavansa hyvää seksiä mieheltä.

m48

Vierailija
68/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitenkä muilla, mutta itsellä tuo kalun koko on tehnyt varovaiseksi tekemään tuttavuutta naisten kanssa. Toisaalta sitä pelkää millaisen vastaanoton saa ja toisaalta ei halua tuotta pettymystä naisille jotka uskovat saavansa hyvää seksiä mieheltä.

m48

En olisi huolissani. Minulla takana useita seksisuhteita eikä kalun koolla ole mitään väliä siihen miten seksi sujuu. Näkisin että kyse enemmän värkkien yhteensopivuudesta. Eräällä miehellä on aika paksu ja erittäin pitkä kalu, on hyvää seksiä mutta ongelma on se ettei se ole kovin kova. Ei stimuloi hirveästi. Toisella hyvin tavallisen kokoinen, jopa pienehkö. Mutta käyrä juuri sopivasti, stimuloi juuri oikein ja mulle se on yhtä tulemista niin sanotusti. Jokaisesta kalusta olen kyllä nautinnon saanut..

Vierailija
69/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau!

Minkä ikäinen olet?

Millainen on mielestäsi hyvä luonne?

Kauneus on sitten katsojan silmässä. Monesti itseään kauniina pitävät naiset on myös aika nirppanokkia. Se puolestaan ei ole hyvä luonteenpiirre.

Miksi muuten tein tuollaisen aloituksen?

Haluan muutosta, siksi tein aloituksen.

Vierailija
70/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaiset tai rumasti leikatut kynnet... Hiukset ja parta siistimättä.... Virttynyt vyö puneilla... Halpa dödö ja partavesi liiaksi läträttynä..... Kulhtaneet sukat ja alushousut.. Hoitamattomat kengät.... Tässä näitä mitkä paljastaa lopun... 🙈

Minulla oli kaikki nuo kun löysin naisen.

Vierailija
71/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m48

voi ei :( onko joku nainen kommentoinut joskus rumasti? sellainen on kyllä törkeää, joilleki omille kavereilleni käynyt niin, suututtaa sellainen.

useimmille naisille se koko ei ole tärkeää että toivottavasti pääset yli pelosta ja löydät kivan kumppanin. hyvä seksihän on kiinni ihan muista asioista.

Vierailija
72/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia mistä asiasta? Äidistään, koirastaan vai mistä?

Vierailija
73/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1.dikpikin lähettäminen

2.vauva palstalla inselöinti

Väärin. Itse olen ainakin isomunaisena saanut lukemattomat kerrat naisseuraa dickpickien ansiosta. Suurin osa naisista ei ehkä  sellaisia kaipaa, mutta naisiakin kuitenkin on erilaisia, uskokaa tai älkää.

Jos dickpickien lähettäminen ei koskaan toimisi, niin ei sellaista ilmiötä edes olisi siinä määrin olemassa, kuin nyt on.

Niin toimii nimittäin niin hyvin että piti säätää ääliömiesten vuoksi pipulikuvien lähettely oikeaksi rikokseksi. Et sitten tajua yhtään mitään?

Yksikään nainen ei halua kenenkään ääliön nysästä pyytämättä kuvaa. Se on tahallista naisten halventamista ja ahdistelua.

Vierailija
74/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa naisilla nousta päähän tämä jatkuva pimperosta puhuminen.

Ei se mikään ihme asia ole, niinkuin ei ole nainenkaan.

Tuntuu vähän, että olette inceleistä voimaantuneita.

Pimpero on koko maailman keskus, vain naisilla on oikeasti väliä.

Vierailija
75/80 |
03.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla oikeasti on tasa-arvoisessa yhteiskunnassa oma päätös, kenelle he antavat ja kenelle ei. Se on surullista mutta totta. Valta tosin ei sitten ole enää tasa-arvoista, koska seksuaalisuus on iso asia. Miten tämän korjaa, on iso kysymys. Ei todellakaan halpaheitoilla, että naiset olisivat velvollisia johonkin.

T. mies, joka ei ole saanut kymmeniin vuosiin, mutta ei täytä laatua

Vierailija
76/80 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lesbona,ylipaino,karvaisuus ja työttömyys..jotkin vielä vieroksuu vihreiden kannatusta

Vierailija
77/80 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELPOINTA on kun:

" (Kun) .. täysi-ikäisen henkilön tekemä kirjallinen hakemus ja selvitys sukupuolestaan riittää.

Selvityksessä tulee käydä ilmi, että henkilö kokee pysyvästi kuuluvansa vahvistettavaan sukupuoleen. Henkilön tulee olla täysi-ikäinen Suomen kansalainen tai Suomessa asuva henkilö.

Ilmoitus tehdään väestörekisteriin, ja 30 vuorokauden harkinta-ajan jälkeen sukupuolimerkintä korjataan henkilötunnukseen ja henkilöllisyystodistuksiin.

Sukupuolen vahvistamisen voi tehdä kerran vuodessa

+ useammin, jos uudelle muutokselle on painavia syitä .

Näin HELPOSTI se (nyky-)maailmassa (nyky-)suomessa käy.

Siitä VAIN niin HELPOSTI vaihtamaa sitä 'haluamaasi seksuaaliatahiippakuntaa' ja vielä vaikka: KERRAN vuodessa..

niin HELPOINTA kun se on. Kokeile! (yllätyt iloisesti;))

Vierailija
78/80 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin meno on toisiks paras syy. Ja kun teette vielä lapsia niin se on paras syy.

Vierailija
79/80 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuus

Vierailija
80/80 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta samaa suussa:

kun Suu > Korvat ?

( ongelma. ongelmia luvassa!)