Varmin tapa jäädä ilman seksiä ja naista
Puhua seksistä liian aikaisin eikä osaa keskustella mistään muusta. Lähetellä kuvia siitä asiasta. Olemalla tylsää seuraa eikä kiinnostu naisen jutuista. Kertokaa muut lisää.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät ja hoikat miehet saavat enemmän seksiä kuin lyhyet ja tanakat 😁Ihan tutkimuksien mukaan. Suomalainen peruspätkäjuntti ei ole ihan siellä top-10:ssä 👌
Suomalaiset on kyllä maailman mittakaavassa pitkiä
ei kelpaa tavallinen mies kirjoitti:
Se nyt on ihan sama mitä tavispena tekee tai jättää tekemättä niin yksin jäät! Nykypäivänä vain menestyjäsixpackbodarialfa saa naisen ja kaikki muut miehet jää ilman. Naiset haluu entistä enemmän näitä top5% äijiä kuin esim 10-vuotta sitten koska tavispirjokin kokee ansaitsevansa sellaisen vaikka itse on 150cm/150kg jokinorsu shokkivärjätyllä fledalla, lävistyksillä ja kunnon pizzaface.
Sellaisenko sinä haluaisit? Miksi?
Se nyt on ihan sama mitä tavispena tekee tai jättää tekemättä niin yksin jäät! Nykypäivänä vain menestyjäsixpackbodarialfa saa naisen ja kaikki muut miehet jää ilman. Naiset haluu entistä enemmän näitä top5% äijiä kuin esim 10-vuotta sitten koska tavispirjokin kokee ansaitsevansa sellaisen vaikka itse on 150cm/150kg jokinorsu shokkivärjätyllä fledalla, lävistyksillä ja kunnon pizzaface. Vituiks on menny nykymaailma.
Kyllä tavallinenkin kelpaa, mutta netin kautta ei sellainen ehkä seuraa löydä. Pitää tavata irl
Se nyt on ihan sama mitä tavispena tekee tai jättää tekemättä niin yksin jäät! Nykypäivänä vain menestyjäsixpackbodarialfa saa naisen ja kaikki muut miehet jää ilman. Naiset haluu entistä enemmän näitä top5% äijiä kuin esim 10-vuotta sitten koska tavispirjokin kokee ansaitsevansa sellaisen vaikka itse on 150cm/150kg jokinorsu shokkivärjätyllä fledalla, lävistyksillä ja kunnon pizzaface. Vituiks on menny nykymaailma.
Jos jokinorsu tavispirjo jää ilman parisuhdetta sen takia, että hänellä vaatimukset liian korkealla, niin mitä se yhtään ketään miestä harmittaa?
Tunnen kaksi "ikisinkkumiestä" töiden kautta. Ensimmäinen tapaus on jopa oudon mukava ja kohtelias, mutta pintaa raaputtamalla paljastuu katkeruutta ja sellaista tunne-elämän epävakautta, eli pienikin virhe tekee sinusta tämän ihmisen vihollisen. Toinen tapaus on selkeästi spektrillä oleva henkilö, jonka monologeja hyvin suppeista aiheista ei jaksa kukaan. Sivukorvalla kuulin, kun naispuoleinen kollega yritti hienovaraisesti antaa neuvoja, kun tämä mies tuli ghostatuksi (taas). Oli antanut vinkin, että kannattaa olla kiinnostunut deitistä eikä vain puhua itse. Mies vastasi tähän, että "kyllä mä kysyin mitä sille kuuluu".
Jo eka sivu täynnä bodysheimaamista ja ulkonäön kommentointia.
Eikä nuo taatusi olis valmiita vastaanottamaan miehiltä samanlaisia ulkonäköön liittyviä kommentteja.
Kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät ja hoikat miehet saavat enemmän seksiä kuin lyhyet ja tanakat 😁Ihan tutkimuksien mukaan. Suomalainen peruspätkäjuntti ei ole ihan siellä top-10:ssä 👌
Itse asiassa lyhyet miehet harrastavat enemmän seksiä. Siitä on tehty ihan tutkimuskin. Pitkät miehet ovat usein omahyväisiä ja ylimielisiä. Jostain syystä he kuvittelevat, että pelkkä pituus tekisi heistä alfoja. Ei muuten tee. Kasvot ja luonne merkitsevät paljon enemmän kuin pituus.
t. Nainen
S ovinistiset vitsit ja jutut jatkuvasti, valittaminen kuinka me too on typerää, seksuaalivähemmistöjen pilkkaaminen, uuden r aiskauslain haukkuminen miehiä syrjiväksi. Käytöksestä huomauttamiseen tai noista aiheista keskusteluun vastaa heti, että et kai sä oo joku feministi.
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapa jäädä ilman naista ja seksiä on syrjäytyä kotiinsa 24/7/365 ja helliä pyhää naisvihaa.
Tämä on muuten totta. Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Toisekseen nais-/miesviha on todella poistyöntävää. Ei tarvitse kuin suunsa avata niin tulee mieleen, ettei henkilöllä ole ihan kaikki inkkarit kanootissa. Helpompi itselle, kun jättää homehtumaan.
Olisiko se esim. tuo että henkilö asuu Suomessa? Heti kun menet maan rajojen ulkopuolella niin yllättäen alat kelvata tasokkaillekin naisille kaikista mukapuutteistaisi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1.dikpikin lähettäminen
2.vauva palstalla inselöinti
Väärin. Itse olen ainakin isomunaisena saanut lukemattomat kerrat naisseuraa dickpickien ansiosta. Suurin osa naisista ei ehkä sellaisia kaipaa, mutta naisiakin kuitenkin on erilaisia, uskokaa tai älkää.
Jos dickpickien lähettäminen ei koskaan toimisi, niin ei sellaista ilmiötä edes olisi siinä määrin olemassa, kuin nyt on.
Dikpickkien lähettäminen johtuu siitä, että niitä lähettävät miehet ovat äärimmäisen hullaantuneita siihen heppiinsä ja sen erinomaisuuteen ja kuvittelevat että muitakin se heidän elimensä kiinnostaa.
Nykylain mukaan dikpickki on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1.dikpikin lähettäminen
2.vauva palstalla inselöinti
Väärin. Itse olen ainakin isomunaisena saanut lukemattomat kerrat naisseuraa dickpickien ansiosta. Suurin osa naisista ei ehkä sellaisia kaipaa, mutta naisiakin kuitenkin on erilaisia, uskokaa tai älkää.
Jos dickpickien lähettäminen ei koskaan toimisi, niin ei sellaista ilmiötä edes olisi siinä määrin olemassa, kuin nyt on.
Dikpickkien lähettäminen johtuu siitä, että niitä lähettävät miehet ovat äärimmäisen hullaantuneita siihen heppiinsä ja sen erinomaisuuteen ja kuvittelevat että muitakin se heidän elimensä kiinnostaa.
Nykylain mukaan dikpickki on rikos.
Naisethan hullaantuu rikollisista. Pelkkää plussaa.
Sanoa etsivänsä emäntää, kun pitäs siivota ja syödä muutakin kuin noutoruokaa ja eineksiä.
Se kun molemmat sanovat tahdon. Väistämättömästi tulee se hetki kun jäät kokonaan ilman seksiä. Siis ihan kaikki loppuu, kosketuksesta ja hellyydestä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likaiset tai rumasti leikatut kynnet... Hiukset ja parta siistimättä.... Virttynyt vyö puneilla... Halpa dödö ja partavesi liiaksi läträttynä..... Kulhtaneet sukat ja alushousut.. Hoitamattomat kengät.... Tässä näitä mitkä paljastaa lopun... 🙈
Kuvailit juuri minut. Voisin lisätä vielä kaljamahan ja rasvaisen ihon. Lisäksi hampaat ovat hoitamatta, niin henki haisee ientulehdukselta.
Siisti täytyy olla,hammashygienia kunnossa,ja käyttäytyä fiksusti. Iso maha ei koemukseni mukaan haittaa. Päinvastoin sitä on jopa kehuttu.
Kommentoimalla vauva.fi:ssä peniksen koosta, mittaa omaansa ja venyttää sitä saadakseen sen 19 senttiseksi, tuntee alakuloisuutta liian pienestä, vaikka se on 14 senttisenä oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa lyhyet miehet harrastavat enemmän seksiä. Siitä on tehty ihan tutkimuskin. Pitkät miehet ovat usein omahyväisiä ja ylimielisiä. Jostain syystä he kuvittelevat, että pelkkä pituus tekisi heistä alfoja. Ei muuten tee. Kasvot ja luonne merkitsevät paljon enemmän kuin pituus.
t. Nainen
Linkki tutkimukseen
Vierailija kirjoitti:
Varmin tapa jäädä ilman naista ja seksiä on syrjäytyä kotiinsa 24/7/365 ja helliä pyhää naisvihaa.
No ainakin itselläni tuohon kotiin jäämiseen kannustaa pienet vehkeet ja tavis/ruma ulkomuoto. Naisvihaa siihen ei kuulu vähääkään.
m48
Näyttääkö miehet kllinsa aina kun tapaavat uuden naisen, vai miten tuon voi tietää ENNEN kuin on päädytty vällyjen väliin asti? En kyllä ole kertaakaan törmännyt moiseen tapaan livenä enkä tuttujen taholta, dickpicejä täysin tuntemattomilta vain olen saanut. (Ei ole ollut mainittavan kokoisia heillä, mutta tuskin olisin isollekaan lämmennyt, roskakoriin menee roska samantien.)