Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painostus

Huolestunut
02.02.2023 |

Hei!

Olin viikko sitten miehen luona, olemme tapailleet useampia kertoja.

Viihdyin miehen seurassa hyvin aiempina kertoina mutta tällä kertaa mies oli sekava, huomasin sen pian kun menin hänen luokseen.
Ajattelin, että no olen hetken hänen luonaan ja sitten lähden kotiin, mutta miehellä olikin muuta mielessä sillä hän yritti väkisin painostaa minua harrastamaan seksiä hänen kanssa.
Hän yritti manipuloida ja pyörtää päätäni että hyppäisin sänkyyn mitä em halunnut tehdä sillä en ollut varma vielä kiinnostuksestani.
Mies haukkui minut pystyyn että annan kaikille muille paitsi hänelle(mikä ei ole totta), ja hän yritti manipuloida sanomalla että haluan sinut vain jos hyppäämme juuri nyt sänkyyn.

Olen ollut tilanteesta todella ahdistunut ja tilanne sai minut miettimään olenko vain nolo pihtari?

Minulla on kyllä epävarmuksia edellisistä kokemuksista sekä siitä että mies on mielestäni hyvännäköinen, kaltaistani parempi sekä todella hyvässä kunnossa, joka vaikuttaa siihen etten heti halua hypätä sänkyyn sillä ajattelen että en riitä hänelle, mutta silti minulla oli oikeus kieltäytyä niin koen.
Olemme siis 29v ja 34v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi painoistaa tuohon tyylin, kun olette tapailleet vasta muutamia kertoja, mietipä millaisessa vankilassa elät parin vuoden päästä jos jatkat. Noilla tavoilla on tapana vain mennä pahemmaksi.

Vierailija
2/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä sinäkään kuulosta kovin viisaalle, jos edes mietit enää koko tyyppiä.

Vierailija
4/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa ap ajatuksella tuo tekstisi niin huomaat millainen äijä on. Häivy kun vielä voit.

Vierailija
5/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä, jos jo suhteen alussa yrittää rikkoa rajojasi tuohon tyyliin.Vaikuttaa myös siltä ettei hän ole sitoutumassa, jos on noin hoppu vaikka sanotkin ei.

Ja ei Ap. Käytöksensä perusteella mies ei ole sinua parempi vaan öykkäri.

Vierailija
6/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitus on kuin mieleltään sekasortoisen  14-vuotiaan murkun epätoivoista rakkaushaahuilua ja miellyttämisenhalua. Kasva aikuiseksi!

Vierailija
7/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit miehen luo.

Tapailkaa jossain muualla.

Selväähän se mies haluaa seksiä kumppaniltaan, säännöllisin väliajoin.

Ja mitä se painostus muka on?

Oisit lähtenyt heti lätkiin, kun mies antoi ymmärtää että hän haluaa seksiä sinä iltana.

Oisit sanonut, että et ole sillä päällä, et halua, et voi yms.

Jos ei uskonut, oisit häpäissyt välittömästi, etkä jäänyr kuuntelemaan vonkausta.

Aloitushan on selkeä provo. Tuulesta temmattu sepustus.

Vierailija
8/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitus on kuin mieleltään sekasortoisen  14-vuotiaan murkun epätoivoista rakkaushaahuilua ja miellyttämisenhalua. Kasva aikuiseksi!

Tuohan on porvoolainen juttu.

Vierailija
9/9 |
02.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menit miehen luo.

Tapailkaa jossain muualla.

Selväähän se mies haluaa seksiä kumppaniltaan, säännöllisin väliajoin.

Ja mitä se painostus muka on?

Oisit lähtenyt heti lätkiin, kun mies antoi ymmärtää että hän haluaa seksiä sinä iltana.

Oisit sanonut, että et ole sillä päällä, et halua, et voi yms.

Jos ei uskonut, oisit häpäissyt välittömästi, etkä jäänyr kuuntelemaan vonkausta.

Aloitushan on selkeä provo. Tuulesta temmattu sepustus.

Eli syyllistät Ap:tä. Kyllä nainenkin tahtoo kumppaniltaan seksiä. Ei ole kuitenkaan asiallista painostaa. Seksin aloittaminen suhteessa, kun on kummankin päätös ei pelkästään miehen. Aikuinen ihminen kestää sen, jos kumppani ei ole juuri sillä hetkellä halukas eikä hauku, manipuloi tai painosta, jotta saisi tahtonsa läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi