Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ammatillisesta kuntoutuksesta/Taito-kuntoutus?

Vierailija
02.02.2023 |

Olen ihan nuoruudesta lähtien kamppaillut mielenterveyden haasteiden kanssa ja työhistoria katkonainen. Nyt olen tosi halukas hakemaan ammatilliseen kuntoutukseen, ja nimenomaan taito-kuntoutukseen, mutta kuulin juttua, että ylipäätään amm. kunt. ei pääse, ellei ole jotain FYYSISTÄ vammaa?! Onko jollakulla kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä olen myös samasta syystä TAITO kuntoutuksessa ja minulla ei ole mitään fyysistä sairautta, eli B lausunnolla vain voi hakea mutta ei tarvitse olla sellaista.

Suosittelen taitoa!

Vierailija
2/5 |
07.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taito-kuntoutuksesta ei ole kokemusta mutta ammatillisesta kuntoutuksesta kyllä. Olen opiskellut AMK:ssa  Kelan amm. kuntoutuksena sekä ollut amm. kuntoutuskurssilla, ihan masennusdiagnoosilla. Ei muuta kuin hakuun vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisella historialla nyt 30-vuotiaana päätin hoitaa asiat kuntoon, ja hakeuduin ammatilliseen kuntoutusselvitykseen.

Se on nyt käyty ja jatkan tuohon taito-kuntoutukseen seuraavaksi. Suosittelen kyllä ! Toki motivaatiota täytyy itseltä löytyä mutta muuten saanut mahtavasti tukea 😊

Vierailija
4/5 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella

Vierailija
5/5 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta vain ammatillisesta kuntoutuksesta eläkeyhtiön kautta ja sitä voi kyllä suositella. Minulla oli oma asiantuntija katjanoposelta jonka eläkeyhtiö maksoi ja hänen avullaan sain sekä koulutuspaikan että työpaikan koulutuksen jälkeen.