Tapasin kiinnostavan miehen, kaikki meni hyvin kunnes eduskuntavaalit tuli puheeksi
Mies kertoi todennäköisesti äänestävänstä Vapauden Liittoa. Ei kuulemma tykkää ns. valtapuolueista ja haukkui mm. sekä kokoomuksen että demarit.
Jotenkin hämmentynyt olo. Olisiko tämä teille turn off?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapauden liitosta ei yhdenkään ehdokkaan kannanottojen avulla pysty tekemään äärioikeistolaista.
Vai onko tällä palstalla äärioikeistolaisia puolueita kaikki muut paitsi nykyiset päättäjät?
Moderoiko palstaa nykyisten poliittisten päättäjien taustajoukot? THL? Valtamedian toimittajat?
THL? Valtamedia?
Rokotevastainen näköjään ilmoittautui.
Propagandan tuottaja zuvakki näköjään yrittää mustamaalata perusteetta ja estää mielipiteen vapauden muilta.
Minun ja perheeni ystävä-/tuttavapiirissä on menehtynyt yhtäkkiä ja yllättäen 16 täysin perustervettä ihmistä, joilla kaikilla oli täysi rokotesuoja näitä THL ja valtamedian mainostamia tutkittuja ja turvallisia...
TURN OFF TURN OFF! EI ANGLISMEILLE! Vesittää heti hyvän aloituksen tuo anglismi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se yleensä menee. Nykypäivän miehet ovat kansalliskonservatiiveja ja naiset taas punavihreitä.
Saisiko sitä kuitenkin itse päättää puoluekantansa? Vai oikeastiko meinaat, että esimerkiksi vasemmistoliiton ja vihreiden mieskansanedustajatkin ovat salaa nasseja tai naisia? Eikö todellisuus vaikuta käsityksiisi millään tavalla?
Eikös tuo ollut karkea yleistys? "Näin se yleensä menee" viittaisi siihen. Miksi sen takia pitää pelipöksyt repiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vihervassari ja suoltaa ylettömästi vasuripropagandaa niin sitten se on turn-off.
Minulle turn-off on mies, joka luulee että vihervassarit on puolue, tai edes ihmisryhmä.
Kukas nyt on niin luullut?
Ohis
Vihervasemmiston naisille tulee aina ongelmaksi jos kaikki muut ei kannata samaa ideologista idiotismia kuin itse kannattaa
Ei olisi. Mulle ihmissuhteet on tärkeämpiä kuin politiikka enkä siksi ota sitä mielelläni edes puheeksi. Miehen kanssa äänestetään aina ihan eri puolueita, so what?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joo, jos kaipaamani henkilö alkais puhua jostain vaaleista, ni se olis kyllä aikalailla siinä 😱
En voisi edes kaivata henkilöä, joka ei puhu vaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on vihervassari ja suoltaa ylettömästi vasuripropagandaa niin sitten se on turn-off.
Minulle turn-off on mies, joka luulee että vihervassarit on puolue, tai edes ihmisryhmä.
Kukas nyt on niin luullut?
Ohis
Eräs mies, jo poistetussa viestissä.
Palstalla jotkut hokevat vihervassareita joka päivä, vaikka sellaisia ei ole olemassakaan.
Isompi turn off olisi joku antifa tms.
Riippuisi vähän miten se jonkun puolueen kannatus tulisi ilmi. Mitään öyhötystä ja rasismia, toisten nimittelyä ym vauvapalstan tapaista kommunikointia en jaksaisi live-elämässä vaan juttu loppuisi siihen.
Kun oltiin parikymppisiä, niin mies äänesti kokoomusta ja minä vihreitä. Nyt ollaan nelikymppisiä ja mies äänestää vihreitä ja minä kokoomusta. Perhe-elämä ei ole tästä kärsinyt :)
(Uuden deitin arvomaailmaa kannattaa sinällään kyllä kuulostella, että voiko sen hyväksyä, puolueesta riippumatta.)
Nuorena ollaan vielä hakusessa noiden aatteiden kanssa, vai oliko aloittajan deitti 50v. Mielestäni on hyvä, että ylipäätään miettii mitä maassa tapahtuu, että on mielipide. Mielipide voi jopa vaihtua, ehkä kokeili mitä vastapuoli ajattelee, kuinka reagoi ajatteleeko ylipäätään mitään. Kaikki eivät mene mällalauman mukana, jonku laihan naisen pudeiden perässä.
Wikipediasta: "Useiden keskeisten vapaudenliittolaisten tausta on Ano Turtiaisen johtamassa Valta kuuluu kansalle (VKK) -puolueessa."
Eli Venäjän vaikuttaja-agenttipuolue. Kuka täysjärkinen suomalainen äänestäisi tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä VP puolue ajaa, enkä jaksa googlata. En voi äänestää enää mitään mikro-puoluetta, koska silloin ei saa mitään muutosta nykymenoon. Äänet vaan hajaantuu. Olen tavallinen työssäkäyvä, perheellinen, autoileva, vastuuntuntoinen suomalainen ja aion äänestää puoluetta, joka ajaa minun ja perheeni etuja:
- Vastustan ulkomailta tuotua halpatyövoimaa, koska se tulee polkemaan suomalaisten palkkatason alemmas.
- Vastustan koulujen nykymenoa. Arvostan opettajia ja haluan antaa heille enemmän päätäntävaltaa ja erityisluokat takaisin
- Autoa tarvitsemme, joten sen käyttö ei saa kallistua, päinvastoin- Olen toki huolissani ilmastonmuutoksesta ja teemme paljon siihen liittyviä järkeviä ratkaisuja, päivänselvä asia.
- Ihmiset saavat olla homoja tai lespoja tms., ei kuulu minulle. Olen vaan lopen kyllästynyt, kun joka tuutista tulee näiden marginaali-ihmisten elämäntarinoita. Vääristää ajattelua. Kaikki kukat saavat kukkia, kukin ihan rauhassa, ilman julkisuushakuisuutta. En vaan jaksa näitä yhtään enää.
- Heikoimmista pitää huolehtia, mutta Suomi ei voi olla koko maailman sosiaalitoimisto ja työnteon pitää kannattaa Suomessa.
- Työstä pitää (yrittäjän, ei muiden veronmaksajien) maksaa sellainen palkka, että sillä tulee kalliissa Suomessa toimeen.En tarvitse vaalikoneita selvittämään, että puolueeni parin viikon päästä on Perussuomalaiset. Löydän varmasti hyvän edustajan jolle ääneni annan.
Itse olen tavallinen, perheellinen, autollinen, maaseudulla asuva, pienyrittäjä, joten PS ei ole minun valintani. Mutta sinulle sopinee hyvin.
En tiedä mitä VP puolue ajaa, enkä jaksa googlata. En voi äänestää enää mitään mikro-puoluetta, koska silloin ei saa mitään muutosta nykymenoon. Äänet vaan hajaantuu. Olen tavallinen työssäkäyvä, perheellinen, autoileva, vastuuntuntoinen suomalainen ja aion äänestää puoluetta, joka ajaa minun ja perheeni etuja:
- Vastustan ulkomailta tuotua halpatyövoimaa, koska se tulee polkemaan suomalaisten palkkatason alemmas.
- Vastustan koulujen nykymenoa. Arvostan opettajia ja haluan antaa heille enemmän päätäntävaltaa ja erityisluokat takaisin
- Autoa tarvitsemme, joten sen käyttö ei saa kallistua, päinvastoin
- Olen toki huolissani ilmastonmuutoksesta ja teemme paljon siihen liittyviä järkeviä ratkaisuja, päivänselvä asia.
- Ihmiset saavat olla homoja tai lespoja tms., ei kuulu minulle. Olen vaan lopen kyllästynyt, kun joka tuutista tulee näiden marginaali-ihmisten elämäntarinoita. Vääristää ajattelua. Kaikki kukat saavat kukkia, kukin ihan rauhassa, ilman julkisuushakuisuutta. En vaan jaksa näitä yhtään enää.
- Heikoimmista pitää huolehtia, mutta Suomi ei voi olla koko maailman sosiaalitoimisto ja työnteon pitää kannattaa Suomessa.
- Työstä pitää (yrittäjän, ei muiden veronmaksajien) maksaa sellainen palkka, että sillä tulee kalliissa Suomessa toimeen.
En tarvitse vaalikoneita selvittämään, että puolueeni parin viikon päästä on Perussuomalaiset. Löydän varmasti hyvän edustajan jolle ääneni annan.