Koskahan Ruisrockin 3 päivän liput loppuu?
Mitä veikkaisitte? Meneekö kesään vai voisiko olla 3 päivän lippujen osalta jo keväällä loppuunmyyty?
Kommentit (17)
Ja mitä arvelette taas sitten Flown 3 päivän lippujen loppumisesta?
Aiotko sen jälkeen hankkia liput kovalla rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko sen jälkeen hankkia liput kovalla rahalla?
Ei kun mietin vaan, kuinka kiire on ostaa perheelle liput. Pari Ruisrockin ja Flown lippua ollaan kyllä jo ostettu.
Ostin minäkin jo nyt liput. Itselleni Ruisrock-veteraanina jopa Ruisrock plus -lipun. Lapsille tavalliset perushintaiset.
Sanna saanut lahjusliput koko jengille.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa enemmän miksi sen nimi on Ruisrock vaikka rockista ei ole tietoakaan? Vai onko jonkun mielestä Tuisku, Vesala ja JVG jotain rockia?
Seuraathan instassa tiliä vainkeskiluokkajutut? Koska taidat olla heidän kohdeyleisöään.
Kolmen päivän VIP-liput ja plus-liput olleet jo jonkin aikaa loppuunmyydyt. Todennäköisesti tavalliset kolmen päivän liput loppuu seuraavan 1-2 viikon sisällä.
Vuokrasin veneen ja laitan ankkuriin siihen väylälle kolmeksi päiväksi.
Mä voin mennä heiluu munasilteen sinne kolmeks päiväks, maksua vastaan.
Kannattaa mennä nyt ostamaan muutama ylimääräinen kolmen päivän lippu ja myydä sitten toukokuun lopussa tai kesäkuussa kalliimmalla. LiputOn.fi:ssä saa myydä Tiketistä ostettuja lippuja 20 % alkuperästä hintaa kalliimmalla hinnalla eli 225 euroa maksanutta kolmen päivän lippua saa myydä hintaan 270 €.
Lauantai ollut jo jonkin aikaa loppuunmyyty.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa enemmän miksi sen nimi on Ruisrock vaikka rockista ei ole tietoakaan? Vai onko jonkun mielestä Tuisku, Vesala ja JVG jotain rockia?
Mää luulen että se Rock meinaa nykyään vaan sitä kalliota siellä niemenkärjessä.