Seiska: Persujen Sebastian Tynkkynen aikoo adoptoida lapsen miehensä Alanin kanssa
Sebastian julkaisi eilen tiistaina (31.1.) videon Instagram-tarinoissaan, jossa hän avaa makuuhuoneen oven. Pimeässä huoneessa sängyn pohjalla makaa kansanedustajan kumppani Alan.
Alanin kuorsaaminen kuuluu videon taustalla. Sebastian mainitsi videon yhteydessä osallistuvansa adoptioinfoon kahdenkymmenen minuutin kuluttua.
Somejulkaisun perusteella vaikuttaisi siltä, että pari harkitsee adoptiota.
Sebastian vitsailee, että Alan-rakas eläytyy jo hyvin perheenisän rooliin ollessaan niin väsynyt.
Adoptioinfo alkaa 20 min päästä ja ukko nokosilla. Siinä on kyllä ihan valmis perheenisä, kun oon kuullu, että perhearki välillä niin väsyttävää, että isät nukahtaa sohvalla kesken keskustelun, Sebastian kirjoitti videotarinansa yhteyteen.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jos saavat adoptiolapsen, mutta eikö Tynkkysen tuomiot ole esteenä?
Ei kai. Hankkivat jostain pimeiltä markkinoilta paperittoman lapsen.
Tätäkö saadaan lisää jos persut voittaa vaalit? Jaetaanko kaikkien lapset homppeli perheisiin?
Auttakaa, nyt hätä.
T.pian ex persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän jo eilen todettiin vastaavassa ketjussa, että jos on minkäänlaista rikosrekisteriä, niin adoptio tyssää siihen.
Ei nyt ihan, mutta Sebellä on ainakin kolme tuomiota melkoisen vakavista rikoksista.
Kaikkonenkaan ei saanut adoptiolupaa, vaikka oli vasta rikosEPÄILY.
Melkoisen vakavista rikoksista!!?? 😅😁🤣. Totuuden vain sanoi.
Suomessa se ikävä kyllä on rikos.
Tynkkynen on jotenkin sairas persoona. Muistan kun BB:ssä halusi nähdä miten strippari vetää nauhaa alapäästään. Hyi, haluan katsoa, hyi, haluan katsoa, hyi haluan katsoa. Sitten monta päivää puhui naisen alapäästä, kuvaili sitä ja sen tuoksua.
Punavihreillä ns. suvaitsevaisilla ja liberaaleilla kurahaaroilla näyttää olevan vaikeaa tämän asian kanssa, pitäisi hyväksyä oman ideologian takia ja tuomita puolueen takia samaan aikaan. Ei ihme, että niiden aivot menevät umpisolmuun ja seurauksena on täysin älyvapaata mölinää.
Toyboyksi väärän väriset persuille näköjään kelpaavat.
Miksi eivät vaan osta panonukkea?
Vierailija kirjoitti:
Haluaako lapsi äidin ja isän, vai kaksi äitiä vai kaksi isää. Onko kysytty? Ai lapselta ei kysytä mitään.
Olen konservatiivinen kristitty ja mielestäni homosuhteet on väärin. Mielestäni orpolapsen on silti parempi kasvaa hyvän ja rakastavan homoparin adoptoimana kuin jossain lastenkodissa tai vastaavassa paikassa.
Kyllä itse mieluusti asuisin Tynkkysellä kuin jossain laitoksessa.
Jännä muuten huomata, että meillä vihervassareilla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa, vain persuilla. Miesparien lapsihaaveet ovat meille jo omasta lähipiiristä niin tuttuja ettei mene pasmat sekaisin.
Onko Tynkkynen saanut opintojaan päätökseen vai toimiiko poliitikkona pelkän BB asukkaan tietämyksellä?
Vierailija kirjoitti:
Jos Seba ja Alan olisivat ei-persuja, niin sallisin tietysti heille adoption, mutta sairas persuideologia pitäisi olla syy adoption estämiseen ja muutenkin persuilta pitäisi nykyisetkin lapset ottaa huostaan. Myös itse persut tulisi poistaa maasta.
Että tällaista parempaa vihaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten huomata, että meillä vihervassareilla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa, vain persuilla. Miesparien lapsihaaveet ovat meille jo omasta lähipiiristä niin tuttuja ettei mene pasmat sekaisin.
Eipä ole ongelmaa ei. Kommentti nro 61 tämän sivun ylimpänä tällä hetkellä:
"Jos Seba ja Alan olisivat ei-persuja, niin sallisin tietysti heille adoption, mutta sairas persuideologia pitäisi olla syy adoption estämiseen ja muutenkin persuilta pitäisi nykyisetkin lapset ottaa huostaan. Myös itse persut tulisi poistaa maasta."
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan mietityttää, kun sanotaan yhtä ja tehdään toista. Persut hyväksyvät homosuhteet vain oman puolueensa sisällä. Esimerkiksi Pekka Haavisto ei saa seurustella miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjuhan on teidän haisevien viherpunikkien ulinaa siitä, että ihan väärät henkilöt adoptoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan mietityttää, kun sanotaan yhtä ja tehdään toista. Persut hyväksyvät homosuhteet vain oman puolueensa sisällä. Esimerkiksi Pekka Haavisto ei saa seurustella miehen kanssa.
Mistähän saastainen viherpunikki on saanut tämän tiedon päähänsä? Ei tuollaista lue missään ps:n ohjelmissa.
Nytkö siis homoilu ja homojen adoptio on ok, kun sen tekee persu. Vielä tumman miehen kanssa.
Minä kun luulin että tämä oli juuri sitä meininkiä mitä persut eivät halunneet lisää? Nytkö sitä väkisin ollaan tuputtamassa kaikille?
Jos Seba ja Alan olisivat ei-persuja, niin sallisin tietysti heille adoption, mutta sairas persuideologia pitäisi olla syy adoption estämiseen ja muutenkin persuilta pitäisi nykyisetkin lapset ottaa huostaan. Myös itse persut tulisi poistaa maasta.