Translaki meni läpi
Kommentit (3723)
Vierailija kirjoitti:
Nyt nopeasti puoskaroimaan lapsia hormoneilla ja kirurgialla jo päiväkoteihin ennenkuin ne erehtyy luulemaan että ovat tyttöjä jos on pimppi ja poikia jos on pippeli.
"Vahingossa syntyivät"!, vai miten se valoneiti sen asian ilmaisikaan?
Uimahallia tässä nyt jauhettu,
Mutta kysyn nyt lipunmyyjänä, pitääkö vaan päästää kummalle puoleela haluaa, oman ilmoituksensa mukaan?
Mua vaan huolestuttaa enemmän rikostilastot ja miten ne vääristyvät tämän myötä.
Mutta ei normaali kansalainen asialle voi mitään.
Koska tämä laki ajetaan voimaan? Ei tässä ole aikaa odotella, naisten tilat kutsuvat jo. Miksi tuijotella enää kanssamie...naisten karvaisia säkkejä, jos vaihtoehtokin avattiin hyödynnettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tähänkin saakka saanut elää,
Mielestäni tuo on kumminkin niin iso asia, että vaatii kyllä psykiatrin ja lääkärinlausunnotkin. En ymmärrä miksi ne piti poistaa.
Pelleilyksihän tää touhu meni, kuten ketjukin todistaa.No tämä ketju ei sentään todista yhtään mitään, ei edes kenenkään yksittäisen kommentoijan mielipidettä. Tai no ehkä korkeintaan sen, että täällä jotkut tykkäävät käydä vähän huvittelemassa.
Oletko lukenut tuon transsekopääporukan kirjoituksia ollenkaan? He ovat yhteiskunnalle vaarallisia!
Transihmiset saavat yleensä yksityishuoneet niin sairaalassa kuin vankiloissakin. Kannattaa harkita asiaa ihan jo senkin takia, ei tarvitse jakaa tiloja muiden kanssa.
Soldiers of Odin palauttamaan järjestys. Tilanne on jo riistäytynyt poliisin käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallia tässä nyt jauhettu,
Mutta kysyn nyt lipunmyyjänä, pitääkö vaan päästää kummalle puoleela haluaa, oman ilmoituksensa mukaan?
Pitää. Muuten haastan sinut syrjinnästä ja kunnianloukkauksesta oikeuteen. Senkin ahdasmielinen fossiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton surullista. Naisten oikeudet ja koko sukupuolikäsite vedettiin just vessasta alas. Mua on ahdistanut seksuaaliväkivaltaa kokeneena tämä laki ja nyt ahdistaa vielä enemmän, kun kaiken maailman ukot pääsee meille tarkoitettuihin tiloihin. Niille, jotka feministit taisteli meille aikoinaan.
Sanos muuta. Meidän biologisten naisten oikeuksille ja peloille viitataan kintaalla.
Puhu vain omasta puolestasi. Me kaikki biologiset naiset emme tietenkään pelkää jotain yhdentekevää lakiuudistusta. Hyvä kun saatiin alta pois ja päättäjät tärkeämpien asioiden pariin.
Kyse ei olekaan pelosta. Jos tämä on sinulle niin ok, miksi puhut biologisista naisista? Sukupuolihan on nyt ilmoitusasia eikä biologiaan perustuva fakta. Kyse ei ole kenenkään yksittäisen ihmisen peloista tai ajatuksista vaan yleisestä käsityksestä sukupuolesta, fysiologiasta ja niiden vaikutuksesta sosiaaliseen todellisuuteemme.
Siksi koska minä olen biologinen nainen. Mutta eipä voisi vähempää kiinnostaa mitä joku muu on, minulle kaikki ovat ihmisiä ja vieläpä mukavia elleivät toisin todista. Ei ihme, että jotkut menevät ihan sekaisin stressistä, kun eivät ole varmoja enää edes itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Todella pettynyt. Voisiko vielä kansanäänestystä yrittää, että uusi äänestys?
Kansalaisaloitetta vaan peliin.
Tässä rupeaa olemaan vähän samaa meininkiä, kuin silloin kun homot otettiin yhteisiksi lemmikeiksemme, eivät hekään siitä pitäneet.
Saadaan kohta paljon uusia Suomen ennätyksiä naisten sarjassa esim. yleisurheilussa ja monessa muussakin fyysisessä urheiluajissa.
Vierailija kirjoitti:
Soldiers of Odin palauttamaan järjestys. Tilanne on jo riistäytynyt poliisin käsistä.
Ei niitä kiinnosta kun suomalaismies perseilee!
Uimahallin saunaan pitää jatkossa saada mennä uimapuvussa. Ja suihkut pitää muuttaa lukittaviksi suihkukopeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä rupeaa olemaan vähän samaa meininkiä, kuin silloin kun homot otettiin yhteisiksi lemmikeiksemme, eivät hekään siitä pitäneet.
Kohta varmaan saa mennä naimisiin transihmisten kanssa. Elämme lopun aikoja!
Vierailija kirjoitti:
No sitten vaan jännätään ketkä seuraavaksi kaipaa "oikeuksia". Se on nimittäin varmaa, että tämä ei tähän lopu, kun on periksi annettu.
Seuraavaksi pusketaan läpi laki, että myös alaikäisillä on oikeus ilmoittaa sukupuolensa. No itse en näe tässä mitään ongelmaa, tapaukset ovat marginaalisia ja sukupuolen voi vaihtaa toiseksi vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ihmisten elää, nii kuin itselleen sopii tämän lyhyen elämän ajan. Keskitytään oman elämän menoon.
Et sitte ymmärrä mitä hankaluuksia munalliset ransuhintit saattaa aiheuttaa esim naisille ja tytöille. Eikö heilläkin pitäisi olla oikeus turvalliseen elämään ettei joku muna Maija ala ahdistelemaan. Hyi helvetin ransu hyypiö!
Ei mulla muuta, mutta onnellinen olen etten koskaan lapsia tehnyt.
kepu ei näköjään äänestäjiä kaipaa nimet esiin ketkä kepusta puolesta äänesti. kepu siirtyy 5% puolueeksi. demarit ei kaipaa poomereita eikä kepu ikänsä kepua äänestäneitä konservatiivejä.
Tämän takia transväki pitäisikin sulkea ennaltaehkäisevästi vankilaan.