Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhenen, kohtalotovereita?

Vierailija
01.02.2023 |

Ikää 60-vuotta ja huomannut erilaisia asioita jotka ovat yllättäen ja salakavalasti muuttaneet elämääni.
Seksi ei kiinnosta enää joka päivä eli meinaa jäädä yhteen kertaan viikossa. Nuoret 20-30 vuotiaat sen sijaan näyttävät kauniilta ja seksikkäiltä, melkein kaikki. Paljon kauniimmilta kuin silloin kun itse oli nuori.
Hermo palaa nopeasti ja niin että ei meinaa hillitä edes tekojaan.
Pienikin asia joka poikkeaa tavallisesta meinaa sotkea koko päivän. Herään aina ensimmäisenä ja jos joku sattuu heräämään samaan aikaan ja vaikka kysyy jotain niin jo unohtuu lääkkeiden ottaminen tai avaimet unohtuu pöydälle. Nukkumaan sen sijaan menen jo ennen kymppiuutisia ja herään viideltä. Mennyt siis unirytmit ihan sekaisin. Muilla samoja tai muita oireita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä nude

Vierailija
2/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on n. 8 miljardia kohtalontoveria.

Vierailija
4/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Paitsi niitä seksihaluja ei ole ollenkaan.

Vierailija
5/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän sulla menee, jos tuo tunne iskee vasta kuusikymppisenä. Itse olen vasta 40+ ja olo tuntuu jo nyt ihan rupsahtaneelta ja vanhalta.

Vierailija
6/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on pakollista. Itse herään klo 5 omasta tahdosta ja menen nukkumaan kun siltä tuntuu. Joskus unohtelen asioita, mutta en niin paljon että kävisi hermoille. Nuorisoa en aina ymmärrä, muuta en ota sitä rasitteena. Ajattelen vaan että ajat ovat erilaiset kun omassa nuoruudessa. Joskus koen olevani ihan ulkona nykyajasta ja en jaksa somettaa koko ajan tai olla saatavilla koko ajan. Olen ruvennut vetäytymään sosiaalisesta elämästä.

Vierailija
7/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua.

Paitsi niitä seksihaluja ei ole ollenkaan.

Ei ole kaveriakaan kenen kanssa harrastaa. Surullista. Terv Neiti sellofaani

Vierailija
8/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle kuusikymppisenä Anni Swan kysyi kirjeessään ystäviltään, että tuntuuko teistä koskaan nololta ja salattavalta, että itse asiassa ette olekaan vanha muussa kuin papinkirjassa

Vierailija
9/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta nykyajan tatuoidut kumiperseet eivät todellakaan näytä paljon paremmilta kuin sinun ikäluokkasi nuorena.

Vierailija
10/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa meinasi leivät juuttua kurkkuun, pitää olla kiitollinen että on elossa. Nuoret naiset näyttävät nyk. aika plastisilta, on meikit, täytteet, pumpit (jumpat). Onko jotain aitoa. Jos sinulla on jotain aitoutta vaikka luonteessa, se on hyvä suunta. Onko liian kiire jos iskee kiukku, liikaa suoritusta. Mikä kaikki antaa nuorekkuutta, onko se joku väri vaatteessa, voide, vitamiinit, yrttitee. Jokainen tulee perässä tai menee edellä. Jos haluaisi todella näyttää nuorelta, pitäisi olla joku kloonikroppa?

Vierailija
11/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kukaan muu ei vanhene. Minä olen ikuisesti nuori!

Vierailija
12/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot valuneet alaspäin ja kaksoisleukaa ja poskia pukkaa , hirvittää.

Vierailija
13/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vanhene on kuollut nuorena. Kumpi sitten on patempi,

Vierailija
14/14 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vanhenin, sitten kyllästyin siihen sontaan ja päätin lopettaa vanhenemisen.