Montako rekkaa ajavaa lesbonaista tunnette?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena tyttönä ABC:llä kesätöissä ja ne juttelivat aina pitkään.
Varmasti olis tytön pillu lespoille maistunut.
Yhden autoasentajan tunnen joka vähintään on bi kun molemmat tuntuu maistuvan.
Rupesin tässä miettimään että tunnen paljon ihmisiä ja silti en tunne kuin kaksi lesboa ja kolme homoa, joista yksi muille kun mulle totaalikaapissa, vaikka näitä pitäisi Setan propagandan mukaan olla paljon.
Vierailija kirjoitti:
Rupesin tässä miettimään että tunnen paljon ihmisiä ja silti en tunne kuin kaksi lesboa ja kolme homoa, joista yksi muille kun mulle totaalikaapissa, vaikka näitä pitäisi Setan propagandan mukaan olla paljon.
Homoja on noin 4% väestöstä muistaakseni, jos tunnet yli sata ihmistä, niin on ok. Kaikki homot ja lesbot ei tee siitä numeroa, ei heterotkaan tee.
Wannabehomo M48
Vierailija kirjoitti:
Missä Seta väittää homoja olevan paljon?
[/quote]
Homoja on noin 4% väestöstä muistaakseni, jos tunnet yli sata ihmistä, niin on ok. Kaikki homot ja lesbot ei tee siitä numeroa, ei heterotkaan tee.
Wannabehomo M48[/quote]
Jos kysymys muotoillaan niin että kuka määrittelee itsensä "ei-heteroksi" niin lukema on vähän maasta ja tutkimuksesta riipuen 6 tai 10% luokkaa
Ja tämä fakta moderoidaan sekunnissa koska somemaailmassa KAIKEN keskustelun pitää pyöriä yksinomaan sellaisen seksuaalisen mieltymyksen ympärillä joka ei oikeasti kiinnosta pätkääkään 98% väestöstä koska valtaosalle homoistakin seksi on vain business as usual ja näitä ärsyttää sen tunkeminen väkisin kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan keskusteluun.
0 rekkatyyppiä tunnen.
Lähipiirissä kaapista ulkona 5 bitä, 1 homon ja 4 lesboa. Sairaanhoitajia, sosiaalityöntekijä, kuvataiteilija, kyyppari ja kaksi kotihoitajaa ja työtön yh-iskä.
Olin nuorena tyttönä ABC:llä kesätöissä ja ne juttelivat aina pitkään.