Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu muita naisia, olisiko sinulle ok?

Vierailija
01.02.2023 |

Olisiko sinulle ok, että miehesi kehuskelee muita naisia, mutta sinua ei juuri koskaan?
Mulla meni niin sanotusti kuppi nurin ja hermot täysib. Ei haittaisi muiden kehuminen, jos olisi arvostavampi minua kohtaan. Kelpaan vain kotiapulaiseksi ja seksielämästä tuskin tarvitsee mainita, koska sitä ei ole ollut moneen kuukauteen. Mies haukkuu usein minua ja tunnen oloni niin roskaksi. Itkettää ja masentaa mitenkä olemme päätyneet tähän tilanteeseen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin ongelmahan tossa on se että se haukkuu sinua. Minusta on ihan ok kehua muita naisia, mutta ei haukkua omaa kumppaniaan.

Vierailija
22/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla kehuminen ei tietenkään ole ok.

Meillä mies kehuu kyllä muita naisia, mutta ei sellaisella läähpuuh-kuolaavalla tavalla. Enemmänkin vaikka jostain näyttelijästä tms että on kivan näköinen, söpö tai kaunis. Vaatteita kehuu myös. Ja sitten tottakai kehuu myös minua säännöllisesti, sekä ulkonäköä että muita ominaisuuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on merkityksetöntä, mitä miehesi puhuu muista naisista. Jos hän haukkuu ja lyttää sinua, tiedät itsekin mitä tehdä....

Vierailija
24/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Huomaan joskus sen katselevan toisten perseitä ja sekin ärsyttää. Luulee etten näe mihin silmät pälyilee. Mutta jos sanalliseksi menisi saisi kyllä lähteä eri osoitteeseen.

Öö kaikki tuijottaa kaikkien perseitä, ihan normaalia. Sinä et ole koskaan tuijottanut miesten perseitä?

Öö no ei tuijota. En katselisi hetkeäkään miestä, joka tuijottaa, enkä tuijota itse. Katselen kyllä ja aivan varmasti katselee hänkin. Siinä on kuitenkin iso ero tuijottamiseen. Tuijottaminen on katselemista, jonka muutkin ihmiset huomaavat. Katseleminen sitä, että näkee, huomaa, kiinnittää huomion mutta tekee sen niin, ettei näytä lehmältä, joka töllistelee uutta porttia.

Vierailija
25/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla lailla kehuminen ei tietenkään ole ok.

Meillä mies kehuu kyllä muita naisia, mutta ei sellaisella läähpuuh-kuolaavalla tavalla. Enemmänkin vaikka jostain näyttelijästä tms että on kivan näköinen, söpö tai kaunis. Vaatteita kehuu myös. Ja sitten tottakai kehuu myös minua säännöllisesti, sekä ulkonäköä että muita ominaisuuksiani.

Meillä ei kumpikaan kehu sen paremmin tuntemiamme ihmisiä, näkemiämme ihmisiä kuin näyttelijöitä ulkonäön perusteella. Suorituksia sen sijaan voimme kehua, kuten myös arvostellakin.

Vierailija
26/26 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ok. Huomaan joskus sen katselevan toisten perseitä ja sekin ärsyttää. Luulee etten näe mihin silmät pälyilee. Mutta jos sanalliseksi menisi saisi kyllä lähteä eri osoitteeseen.

Öö kaikki tuijottaa kaikkien perseitä, ihan normaalia. Sinä et ole koskaan tuijottanut miesten perseitä?

No minä voin kyllä rehellisesti sanoa etten ikinä ole tuijottanut miesten takapuolia. Sillä istutaan ja kakitaan, miksi sitä tuijottaisin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi