Mikä ala on sinusta turha?
Mitä siitä jos provosoi, mutta kysynpä kuitenkin. Itse tässä kipeänä ollessa olen katsellut jokusenkin draaman ja tosi-tv:n muotimaailmasta, ja voi jestas että sen voisi vaan pyyhkäistä pois pallolta. Hirveää materiaalien ja resurssien tuhlausta. Valtavan iso teollisuus ja bisnes, ja oikeasti, miksi??
Lisäksi tallotaan ihmisiä jalkoihin, ihan vaan lytätään (lähinnä nyt mallit, mutta muutenkin ilmapiiri näyttää olevan "päältä kävely on ok")
Kommentit (41)
Ne jotka laittaa ihmisille muovisia kynsiä ja ripsiä.
Mikään ei ole turha. Paitsi täällä päivystäminen koko päivän.
Turkistarhaus, pikamuoti. Muotia en pidä täysin turhana koska arvostan estetiikkaa ja vaatteet ovat välttämättömiä, mutta tuo yletön kertakäyttötalous on kamalaa.
Toimittajat on turhia,täältä saa luotettavaa tietoa ilmaiseksi
Krääsän tekijät Wish.com verkkokauppaan. Tekevät kaikkea mahdollista muovista mikä ei toimi eikä ole sitä mitä luvattiin ja menee suoraan roskikseen.
Tuo turkistarhaus tulee itsellekin ensimmäisenä mieleen. Turhaa kärsimystä ihmisen turhamaisuuden takia. Pitäisi lailla kieltää.
Ehdottomasti turkistarhaus ja muu epäeettinen maatalouden tehotuotanto.
Pikamuoti saastuttaa enemmän kuin lentoliikenne
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien alojen konsultit.
Tiedätkö mitä konsultti tarkoittaa? Itse työskentelen konsulttina isoissa hankkeissa, kuten uusien kemianteollisuuden prosessien kehityksessä tai koneiden CE-merkitsemisen parissa. Tehtäväni on varmistaa niiden turvallinen toteutus ja käyttö. Yrityksiltä ei itseltään löydy vastaavaa osaamista. Mielestäni teen todella tärkeää työtä, sillä työni ehkäisee kuolemia.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajat on turhia,täältä saa luotettavaa tietoa ilmaiseksi
juu täällä on paljon näitä erittäin tärkeitä tyhjän-toimittajia
Vierailija kirjoitti:
Puhelinmyyjä
Onko näistä ollut ikinä kenellekään mitään hyötyä, pelkkää haittaa, mutta niinhän moni muukin yritys tekee, vain rahaa ja voittoa, vaikka hyöty kenellekään on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä konsultti tarkoittaa? Itse työskentelen konsulttina isoissa hankkeissa, kuten uusien kemianteollisuuden prosessien kehityksessä tai koneiden CE-merkitsemisen parissa. Tehtäväni on varmistaa niiden turvallinen toteutus ja käyttö. Yrityksiltä ei itseltään löydy vastaavaa osaamista. Mielestäni teen todella tärkeää työtä, sillä työni ehkäisee kuolemia.
Se onko siinä koneen kyljessä joku CE vai ei, ei tee siitä yhtään turvallisempaa, konsultointi on oikeasti 99% myyntityötä, tehtävä on ottaa maksimaalinen määrä voittoa.
Tyhjien lentokoneiden lennättäminen Hki-Jyväskylä välillä tuntuu aika turhalta "ilmanalalta".
Veronmaksajien rahaa palaa ja paljon, eikä ilmastokaan kiitä, viisas on ihminen.
HR. Alana turha. Yrityksessä toki löydyttävä tarvittava osaaminen.
Ai ei löydy. No sitten itse yrityksessä on joku henkilö turha. Ja joskus jopa koko yritys.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä.
t. konsultti
Muotiala minullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Täysin turhaa ja tuhlaavaa pinnallista puuhastelua.