Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutama kysymys miehille, joilla on vaikeuksia saada naista

Vierailija
31.01.2023 |

Millaista elämäsi on tällä hetkellä, mitä puuhaat arkisin, mitkä asiat tuovat sinulle iloa?
Millainen arvomaailma sinulla on?
Minkälaisia asioita haluaisit tehdä kumppanin kanssa?
Minkälaisia tulevaisuuden toiveita ja tavoitteita sinulla on?
Minkälaisista asioista tykkäät keskustella naisen kanssa?
Miten ja missä lähestyt naisia?
Minkä uskot olevan suurin este sille, että et ole löytänyt kumppania?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä pituusasiaa, että onko se muka oikeesti joku sinkkuutta selittävä tekijä. Meillä töissä on ukkoja välillä 165 - 198cm ja aika tasaisesti ne on kaikki parisuhteessa. Paitsi se pisin on tällä hetkellä sinkku, mutta se onkin vasta jotain 25. Mun oma puoliso on 172cm ja en mä ole ikinä ajatellut, että se olisi lyhyt. Mä olen ite 160cm, niin siihen ei toki paljon tarvita, että mies on mua pidempi.

Minun mieheni on 169 cm, itse olen 166 cm. Eli on täälläkin "lyhyt" mies kelvannut.

Vierailija
42/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, sivistynyt, tasa-arvoinen, äänestän vasemmistoliittoa, kiltti, en kiusaa, en seksihullu, olen siisti, lievästi ylipainoinen, avara katseinen, jne monta muuta hyvää, mutta naisia ei ole ikinä kiinnostanut. Olen kehittänyt itseni ihmisenä melkein äärimmäisyyksiin kunnon kaveriksi. Monesti naiset jo pintapuolisesti katselemalla tekee johtopäätöksensä ja jos mies on vähän resuinen niin ei tunnu kelpaavan. Itselle ulkonäkö ei myöskään olen tärkein tekijä vaan yhteneväinen arvomaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte siellä lässyttää vaikka kuinka paljon ettei se pituus ja ulkonäkö vaikuta naisen saamiseen, vaan aina vain se huono itsetunto, mutta kyllä se asia vaan on niin että kyllä vaikuttaa ja PALJON.

Vierailija
44/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista elämäsi on tällä hetkellä, mitä puuhaat arkisin, mitkä asiat tuovat sinulle iloa?

- Ihan mukavaa, teen kaikenlaista pientä, ulkoilen, laitan ruokaa. Iloa tuovat työni ja ystävät, joista suurin osa on naisia.

Millainen arvomaailma sinulla on?

- Liberaali, uskon kaikesta huolimatta ihmisten hyvyyteen

Minkälaisia asioita haluaisit tehdä kumppanin kanssa?

Tässä on vastaaja joka on selvästi erinomaista puolisomateriaalia. 174 on hyvä pituus. Ujoutta vastaan voi taistella ratkaisukeskeisessa terapiassa.

T N55

- Viettää yhdessä vapaa-aikaa ja konserteissa, museoissa ym, saada ja antaa läheisyyttä, keskustella ja toki myös saada ja antaa fyysistä läheisyyttä

Minkälaisia tulevaisuuden toiveita ja tavoitteita sinulla on?

- Pysyä terveenä ja virkeänä (olen 52-v), toivon etten katkeroidu kun vanhenen

Minkälaisista asioista tykkäät keskustella naisen kanssa?

- Kaikesta voi ja kuuluu jutella

Miten ja missä lähestyt naisia?

- En lähesty naisia, en halua häiritä ketään enkä usko, että lähestymiseni tuottaisivat mitään positiivisia tuloksia.

- Olen varmaan liian kiltti ja tylsä tyyppi, ystävinä minulla on kuitenkin naisia. Fyysisesti olen myös liian lyhyt (174 cm) ja muutenkin liian ruma. Itsetuntoni on liian alhaalla edes yrittämiseen, parempi kun säilyttää edes loput ylpeytensä rippeet eikä edes yritä ja mokaa.

Vierailija
45/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole sen arvoista et koko elämä pyörii sen ympärillä.

Miksi pitää katsoa kiukuttelevaa muijaa nurkissa kun elää voi helpomminkin.

Älä kiukuttele.

Vierailija
46/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla kysymyksillä ole merkitystä, koska miehen on oltava pitkä, tumma, komea ja älykäs. Tuohon raamiin miehen on ensin sovittava ja vasta sen jälkeen nainen alkaa pohtimaan noita ap:n asettamia kysymyksiä.

Vierailija
47/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen fiksu, sivistynyt, tasa-arvoinen, äänestän vasemmistoliittoa, kiltti, en kiusaa, en seksihullu, olen siisti, lievästi ylipainoinen, avara katseinen, jne monta muuta hyvää, mutta naisia ei ole ikinä kiinnostanut. Olen kehittänyt itseni ihmisenä melkein äärimmäisyyksiin kunnon kaveriksi. Monesti naiset jo pintapuolisesti katselemalla tekee johtopäätöksensä ja jos mies on vähän resuinen niin ei tunnu kelpaavan. Itselle ulkonäkö ei myöskään olen tärkein tekijä vaan yhteneväinen arvomaailma.

Mitä tarkoittaa resuinen...? Itselleni lievä ylipaino ei olisi ongelma, mutta epäsiisti ulkonäkö kyllä. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu, että mies huolehtii hygieniastaan, tukka on siisti (mielellään malli tältä vuosituhannelta) ja vaatteet siistit.

Vierailija
48/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön amis. Kysymyksiin on turha minun vastata, koska naiset eivät halua perustaa perhettä työttömän amiksen kanssa, kun naisilla on Tinderissä jonossa satoja miehiä, joista valita ensin korkeasti koulutetut.

Kouluun en mene. En voi sietää korkeasti koulutettuja.

Vierailija
49/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa hyöty näihin vastaamisessa on että sitten nainen voi vedota johonkin erilaiseen 'arvomaailmaan' että miksi ei ole kiinnostunut.

Minua sitten on vain huonolla tuurilla lähestyneet miehet eroneet ja lesket. Kun kaljassa kerostalon pihassa jos kohtaa,jossain päin helsingin lähiö: Hei oot niin seksy ,mula alkaa heti seisoo kun sut näen.Toinen panetta tarttis sala seksiä ettei aikuiset lapset sa tietää .Ryhdytään suhteseen. Kolmas kerhon kahvihetkessä kun lähden pois. Juoksee perääni asiaa. Ettei kukaan kuule: Koska keität mulle kahvia,Haluan suhun lähemmin tutustua, Silti kulkee alvariin jonkun naisen kanssa lähiö ja sama.Meitä oli 3 jota jahtasi.Eri kokoista,näköistä ja ikäistä.Lopetin kerhossa käymisen,kun sille ei mennyt perille,ei kiinosta. Sit pyöräilevä paksu äijä,Lähestyy kävele siinä kävelytie ja pulputaa. Vimesestä suhtesta 10 v.ja seksistä,olis kivaa tutustua.EI KAIKILLE EI! Silti en yleistä..

Vierailija
50/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha näihin vastailla. Ei se edesauta mitään asiaa. Naisten valikoivuudesta johtuu naisettomuus monilla.

Naisella on täysi oikeus olla valikoiva, niin miehelläkin.

Vierailija
51/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön amis. Kysymyksiin on turha minun vastata, koska naiset eivät halua perustaa perhettä työttömän amiksen kanssa, kun naisilla on Tinderissä jonossa satoja miehiä, joista valita ensin korkeasti koulutetut.

Mitäpä jos löytäisit naisen, joka on itsekin työtön amis?

Vierailija
52/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies on samaan aikaan siisti ja resuinen? En nyt millään keksi.

Vierailija
53/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valintasi, työttömän kanssa on hankala perustaa perhettä kun ei työtön pysty niitä lapsiaan elättämään. En voi sietää ihmisiä jotka kuvittelevat että yhteiskunnan pitää tukea kaikessa.

Vierailija
54/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kuvauksen perusteella lähtisin kyllä treffeille, joskin epäselväksi jäi, mitä käytännössä tarkoittaa "vähän resuinen"? Hiukan kuluneemmat farkut vai osastoa pultsari?

Vierailija
55/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKEMUKSEN SYVÄ RINTAÄÄNI kirjoitti:

Te voitte siellä lässyttää vaikka kuinka paljon ettei se pituus ja ulkonäkö vaikuta naisen saamiseen, vaan aina vain se huono itsetunto, mutta kyllä se asia vaan on niin että kyllä vaikuttaa ja PALJON.

Toki vaikuttaa jonkun verran, toinen asia on luonne ja käytöstavat. En kelpuuta huonosti käyttäytyvää mieslasta. Vaikuttaahan naisen ulkonäkökin ja todella paljon.

Vierailija
56/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha näihin vastailla. Ei se edesauta mitään asiaa. Naisten valikoivuudesta johtuu naisettomuus monilla.

Valitettavasti tämä on totta. Miesten on pakko hakea nainen ulkomailta. Sellaista maasta, joka on suurkansa.

Vierailija
57/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa kysymyksiin kun ei kukaan muu taida...

Aloitin viime syksynä opinnot AMK:ssa 28 vuotiaana. Lukion ja intin jälkeen oli syistä sun toisista  kaverisuhteet kadonneet ja elämä on lähinnä jumittunut kotona lojumiseen. Opinnot on sujuneet ihan hyvin, mutta on ollut vähän vaikeata luoda uusia ystäviä muista opiskelijoista. Tuntuu nololta yrittää ängetä muiden seuraan ja muutenkin vuosien yksinäisyyden jälkeen sosiaaliset taidot on ruosteessa. Ala on myös miesvaltainen, eli naisia ei kovin näy opinnoissa. 

Vapaa-aikana käyn silloin tällöin sukulaisten kanssa pelaamassa sulkista ja kössiä ja sisarusten kanssa käydään parin kuukauden välein ulkona syömässä. Siihen se sosiaalinen elämä tällä hetkellä rajoittuu. Halua olisi löytää ystäviä ja kumppani, mutta sen onnistuminen tuntuu vaikealta ja kaukaiselta. 

Tällä hetkellä elämäntavoitteina on opintojen päättäminen ja pysyvä työpaikka. Näiden suhteen olen aika optimistinen. Mä haluaisin myös oppia olemaan sosiaalisesti taitavampi ja pääsemään ujoudesta irti. Hiljalleen jos mä työnnän itseäni puhumaan ihmisten kanssa niin ehkä saisi vähitellen luotua ystäviä?

En tällä hetkellä lähesty naisia juuri missään ja en kyllä tiedä mistä edes keskustelisin heidän kanssaan esim. treffeillä. Lukiossa seurustelin vähän aikaa tytön kanssa joka ensiksi ihastui muhun. Me oltiin ystäviä ennen sitä, joten ujous ei niinkään ollut ongelma. Ajatus siitä, että nyt lähtisi lähestymään vieraita naisia seurustelumielessä tuntuu vaikealta. Tinder-tilin voisin avata, jospa kynnys olisi siellä pienempi?

Mitä tulee arvomaailmaan, mulle tärkeintä on että yhteiskunta pyrkii maksimoimaan ihmisten hyvinvointia. Kaikkien taloudellinen ja terveydellinen asema pitää turvata ja kanssaihmisiä pitää kunnioittaa. Mä vastustan kaikenlaista populismia, vastakkainasettelua ja riidanhaluisuutta. 

Vierailija
58/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jos mikä on kyllä sitten itse luotu ongelma.

Vierailija
59/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla kysymyksillä ole merkitystä, koska miehen on oltava pitkä, tumma, komea ja älykäs. Tuohon raamiin miehen on ensin sovittava ja vasta sen jälkeen nainen alkaa pohtimaan noita ap:n asettamia kysymyksiä.

Mistä vetäiset nämä väitteet, joilla ei ole mitään yhteyttä todellisuuden kanssa? "Miehen on oltava pitkä, tumma, komea ja älykäs" - no esimerkiksi minun mieheni , jonka kanssa olen ollut jo kauan, on keskimittainen, punatukkainen, eikä mitenkään erityisen komea. Superälykäs hän kyllä on, siis yksi neljästä ominaisuudesta joita väitit kaikkien naisten vaativan. Ihan todellako uskot ettei kukaan lyhyt, vaaleahiuksinen tai vähän tyhmempi mies ole koskaan ollut parisuhteessa?

Vierailija
60/65 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Millaista elämäsi on tällä hetkellä, mitä puuhaat arkisin, mitkä asiat tuovat sinulle iloa?

Ihan ok, vähän liian kiireistä.

> Millainen arvomaailma sinulla on?

Vasemmistolaiskonservatiivinen.

> Minkälaisia asioita haluaisit tehdä kumppanin kanssa?

Metalli- ja puutöitä, entisöintejä. Yhteinen kirjallisuusmaku olisi mukava.

> Minkälaisia tulevaisuuden toiveita ja tavoitteita sinulla on?

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."

> Minkälaisista asioista tykkäät keskustella naisen kanssa?

Tiede- (luonnontieteet, yleinen kirjallisuustiede, suomen kieli, kulttuuri, urheilu)

> Miten ja missä lähestyt naisia?

Aikoinaan opiskelubileissä, nyttemmin en missään.