Muutama kysymys miehille, joilla on vaikeuksia saada naista
Millaista elämäsi on tällä hetkellä, mitä puuhaat arkisin, mitkä asiat tuovat sinulle iloa?
Millainen arvomaailma sinulla on?
Minkälaisia asioita haluaisit tehdä kumppanin kanssa?
Minkälaisia tulevaisuuden toiveita ja tavoitteita sinulla on?
Minkälaisista asioista tykkäät keskustella naisen kanssa?
Miten ja missä lähestyt naisia?
Minkä uskot olevan suurin este sille, että et ole löytänyt kumppania?
Kommentit (65)
Näistä vastauksista voimme päätellä, että jotkut miehet ovat jääneet 14v tasolle henkisesti, kun eivät ymmärrä edes mitä tarkoittaa arvomaailma?
Vierailija kirjoitti:
Näistä vastauksista voimme päätellä, että jotkut miehet ovat jääneet 14v tasolle henkisesti, kun eivät ymmärrä edes mitä tarkoittaa arvomaailma?
Voisitko sitten kertoa?
En tiedä mitä tarkalleen aloituksella haetaan, mutta hyviä kysymyksiä, joihin mielestäni jokaisella parisuhteeseen haluavalla tulisi olla vastaus. Lisäksi voisi vielä pohtia seuraavia:
Mitä odotuksia tai toiveita minulla on parisuhteelle?
Miksi haluan parisuhteen?
Viimeistään tuon viimeisen kohdalla, jos vastaus on seksi, kannattaa harkita uudelleen, haluaako oikeasti parisuhteen.
Itse ainakin olen muutaman miehen (ystäviä) kanssa parisuhdetoiveista keskustelleena saanut heidät oivaltamaan, että oikeasti ovat vain vaille p*llua, ei parisuhdetta, joka tuo mukanaan myös sitoutumista ja tiettyjä velvoitteita.
Millaista elämäsi on tällä hetkellä, mitä puuhaat arkisin, mitkä asiat tuovat sinulle iloa?
- Ihan mukavaa, teen kaikenlaista pientä, ulkoilen, laitan ruokaa. Iloa tuovat työni ja ystävät, joista suurin osa on naisia.
Millainen arvomaailma sinulla on?
- Liberaali, uskon kaikesta huolimatta ihmisten hyvyyteen
- Viettää yhdessä vapaa-aikaa ja konserteissa, museoissa ym, saada ja antaa läheisyyttä, keskustella ja toki myös saada ja antaa fyysistä läheisyyttä
Minkälaisia tulevaisuuden toiveita ja tavoitteita sinulla on?
- Pysyä terveenä ja virkeänä (olen 52-v), toivon etten katkeroidu kun vanhenen
Minkälaisista asioista tykkäät keskustella naisen kanssa?
- Kaikesta voi ja kuuluu jutella
Miten ja missä lähestyt naisia?
- En lähesty naisia, en halua häiritä ketään enkä usko, että lähestymiseni tuottaisivat mitään positiivisia tuloksia.
Minkä uskot olevan suurin este sille, että et ole löytänyt kumppania?
- Olen varmaan liian kiltti ja tylsä tyyppi, ystävinä minulla on kuitenkin naisia. Fyysisesti olen myös liian lyhyt (174 cm) ja muutenkin liian ruma. Itsetuntoni on liian alhaalla edes yrittämiseen, parempi kun säilyttää edes loput ylpeytensä rippeet eikä edes yritä ja mokaa.
Erilaiset arvomaailmat on mielenkiintoinen juttu. Varmaan nuorilla tämä haittaa ehkä vähemmän kun aatteet on vähemmän lukkiutuneet. Kapitalisti voi pariutua kommunistin kanssa.
Luulen että moni sinkkumies fantasioi epäpoliittisesta puolisosta mikä on minusta hieman oireellista. Tietenkin naiset ovat aina omanneet poliittisia kantoja (niin kuin miehetkin) mutta ennen naisten äänioikeutta (ja sen jälkeenkin) monet miehet ovat kokeneet naisten poliittisen aktiivisuuden uhaksi.
Miehien, jotka kokevat naisten poliittisen aktiivisuuden jotenkin haittaavan heidän pariutumistaan kannattaa minusta miettiä omia poliittisia kantojaan. Niissä voi olla päivitettävää.
Eipä yllätä, ettei tämmöiseen saa kunnollisia vastauksia
Ei ole tullut vielä ainuttakaan asiallista vastausta AP:n kysymykseen. Kiinnostaisi tosiaan tietää millaisia nämä naisettomat miehet oikeasti ovat.
Mä en ymmärrä tätä pituusasiaa, että onko se muka oikeesti joku sinkkuutta selittävä tekijä. Meillä töissä on ukkoja välillä 165 - 198cm ja aika tasaisesti ne on kaikki parisuhteessa. Paitsi se pisin on tällä hetkellä sinkku, mutta se onkin vasta jotain 25. Mun oma puoliso on 172cm ja en mä ole ikinä ajatellut, että se olisi lyhyt. Mä olen ite 160cm, niin siihen ei toki paljon tarvita, että mies on mua pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyöty näihin vastaamisessa on että sitten nainen voi vedota johonkin erilaiseen 'arvomaailmaan' että miksi ei ole kiinnostunut.
Eikö arvomaailma mielestäsi ole tärkeä? Omasta mielestäni tuo on ehdottomasti tärkein asia kumppania valittaessa.
Tämä ero miehissä ja naisissa varmaan selittää sen, miksi parisuhteiden syntyminen on nykyään niin hankalaa, kun mitään pakkoa siihen ei enää ole. Miehet ja naiset etsivät ja arvostavat ihan eri asioita.
Mitä asioita miehet sitten arvostavat ja mitä naiset?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut vielä ainuttakaan asiallista vastausta AP:n kysymykseen. Kiinnostaisi tosiaan tietää millaisia nämä naisettomat miehet oikeasti ovat.
Heille naiset eivät ole ihmisiä vaan palkintoja/esineitä. Mitä kauniimpi/nuorempi nainen, sitä parempi palkinto. Naisetta jääminen on heille siten häviämistä. Kokevat itsensä huonommiksi kuin joku toinen mies, joka sai naisen.
Sanomattakin selvää on, että naiset vaistoavat tällaisen ajatusmaailman ja karttavat näitä miehiä. Nämä miehet eivät kuitenkaan näe syy-seuraus-yhteyttä vaan syyttävät joko yhteiskuntaa tai omaa lyhyyttään tai kiltteyttään tai köyhyyttään.
Vierailija kirjoitti:
- Ihan mukavaa, teen kaikenlaista pientä, ulkoilen, laitan ruokaa. Iloa tuovat työni ja ystävät, joista suurin osa on naisia.
Millainen arvomaailma sinulla on?- Liberaali, uskon kaikesta huolimatta ihmisten hyvyyteen
- Viettää yhdessä vapaa-aikaa ja konserteissa, museoissa ym, saada ja antaa läheisyyttä, keskustella ja toki myös saada ja antaa fyysistä läheisyyttä
Minkälaisia tulevaisuuden toiveita ja tavoitteita sinulla on?- Pysyä terveenä ja virkeänä (olen 52-v), toivon etten katkeroidu kun vanhenen
Minkälaisista asioista tykkäät keskustella naisen kanssa?- Kaikesta voi ja kuuluu jutella
Miten ja missä lähestyt naisia?- En lähesty naisia, en halua häiritä ketään enkä usko, että lähestymiseni tuottaisivat mitään positiivisia tuloksia.
Minkä uskot olevan suurin este sille, että et ole löytänyt kumppania?- Olen varmaan liian kiltti ja tylsä tyyppi, ystävinä minulla on kuitenkin naisia. Fyysisesti olen myös liian lyhyt (174 cm) ja muutenkin liian ruma. Itsetuntoni on liian alhaalla edes yrittämiseen, parempi kun säilyttää edes loput ylpeytensä rippeet eikä edes yritä ja mokaa.
Kaiken tuon perusteella kuulostat ihan fiksulta mieheltä. Uskon, että syy miksi et saa naista on nimenomaan toi sun huono itsetunto ei niinkään se sun ulkonäkö ja pituus vaan se että jostain syystä uskot että naisten lähestymisestä ei seuraisi mitään positiivista. 174 ei muuten ole edes mikään erityisen lyhyt.
- Olen varmaan liian kiltti ja tylsä tyyppi, ystävinä minulla on kuitenkin naisia. Fyysisesti olen myös liian lyhyt (174 cm) ja muutenkin liian ruma. Itsetuntoni on liian alhaalla edes yrittämiseen, parempi kun säilyttää edes loput ylpeytensä rippeet eikä edes yritä ja mokaa.[/quote]
- ei ,et ole liian lyhyt. Itse asiassa esim. mun makuun jopa liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sitten kertoa?
Arvomaailma on osa meitä, jossa nousee esille asioita, joihin me uskomme ja jonka puolesta me puhumme. Se voi edustaa meitä yksilötasolla ja meidän syvintä olemusta. Arvot ovat meille henkilökohtainen asia tai ominaisuus, joko konkreettinen tai vielä tarkemmin määrittelemätön asia. Arvot ovat elämässämme erittäin tärkeitä.
Jos jokin toimii arvojemme mukaisesti tai sen vastaisesti, tunnemme yleensä tilanteissa selkeän huomattavan ja voimakkaan tunteen. Arvomaailma määrittelee usein sen, miten me toimimme ja minkälaisia valintoja teemme elämässä. Arvo on jotain sellaista, jota pidämme itsellemme arvokkaana.
Suotuisimmassa tilanteessa olemme jo tietoisia, tunnistamme omat todelliset hyvinvointiamme tukevat arvot ja elämme niiden mukaan. Oman arvomaailman mukaan eläminen on myös rakkaudellinen teko itseä kohtaan.
https://www.taysii.fi/arvomaailman-syvempi-merkitys/#:~:text=Arvomaailm….
Vieläkö joku tähän vastailisi? Olisi kiinnostavaa saada miesten vastauksia?
Ei vaikuta löytyvän haetunlaisia miehiä. Kannattaa kysyä Joona Räsäseltä, joka tunnustautui Hesarissa.
Miehenä sanon, etten mitään puutetta ole ikinä kokenut.
Villejä naisia riittää joka illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyöty näihin vastaamisessa on että sitten nainen voi vedota johonkin erilaiseen 'arvomaailmaan' että miksi ei ole kiinnostunut.
Eikö arvomaailma mielestäsi ole tärkeä? Omasta mielestäni tuo on ehdottomasti tärkein asia kumppania valittaessa.
Naiset eivät koskaan puhu omasta arvomaailmastaan eli mitä ihmettä se edes tarkoittaa??
Ihan pakko vastata tähän, että tässä ongelmana on ainakin täydellinen elämänkokemuksen puute, joka loistaa. Miten joku voi edes olla noin ulkona elämästä?
Etkö ymmärtänyt kysymystä, koska selität nyt jotain ihan omiasi?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä pituusasiaa, että onko se muka oikeesti joku sinkkuutta selittävä tekijä. Meillä töissä on ukkoja välillä 165 - 198cm ja aika tasaisesti ne on kaikki parisuhteessa. Paitsi se pisin on tällä hetkellä sinkku, mutta se onkin vasta jotain 25. Mun oma puoliso on 172cm ja en mä ole ikinä ajatellut, että se olisi lyhyt. Mä olen ite 160cm, niin siihen ei toki paljon tarvita, että mies on mua pidempi.
Sama täällä enkä edes haluaisi miestä, joka on hirveän pitkä itseeni verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä enkä edes haluaisi miestä, joka on hirveän pitkä itseeni verrattuna.
Villit naiset haluaakin lyhyttä.
Tämä ero miehissä ja naisissa varmaan selittää sen, miksi parisuhteiden syntyminen on nykyään niin hankalaa, kun mitään pakkoa siihen ei enää ole. Miehet ja naiset etsivät ja arvostavat ihan eri asioita.