Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2023 OFFICIAL

Vierailija
31.01.2023 |

Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2050)

Vierailija
1281/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenla voittaa tämän kisan, on sen verran kovat tehot ja muut jää täysin lähtöviivoille häneen verrattuna. On häsä, mutta ei tollasta energiaa ja kykyä olla hyvä aikalailla kaikessa, mihin ryhtyy, ole muilla. Kunhan tää likka oppii johtamaan ensin itseään, niin sieltä tulee kokemuksen kautta myös rauha. Tästä likasta tullaan kuulemaan vielä.

Vierailija
1282/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun Aki suojelee Mikkoa, joka on sluibaillut näinkin pitkälle ilman vastuunkantoa. Eihän hän ole ollut kertaakaan päällikkönä. Suklaatehtävässä Mikon suojelu oli koitua Akin kohtaloksi. Luulen myös, että Aten "kotikriisi" oli vain hyvä yritys sabotoida tehtävä ja upottaa Aki/Mikko. Hehän epäilivät Aten vaikuttimia. Luulis, että Atte olisi kertonut tiimille, jos oikeesti olisi ollut jokin hätätilanne kotona, mutta paskaa puhui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se plussa-jaksojen spoilailu. Olette säälittäviä, että maksatte rahaa siitä että näette jotain DIILI-sarjaa viikon etukäteen!!

Luuletko ettei siellä ole muuta katsottavaa?

Mulla on jatkuvasti ruutu plussa, eipähän tarvitse katsoa mainoksia, ja ohjelmat voi katsoa omaan tahtiin. Seuraan Farmia, Rikkaat ja rahattomat, Erikoisjoukot USA ja TVOF.

Älä lue näitä juttuja, jos noin kovin ottaa hermoon.

Vierailija
1284/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wenlalla parhaat energiat. Muut jää maaliviivalle töröttämään kun Wenla on jo maalissa.

Vierailija
1285/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on vakuuttava johtajatyyppi. Rauhallinen, huomioi kaikki ja suunnitelmallinen. Ja älkää kertoko etukäteen seuraavasta jaksosta ilman varoitusta!!!

Aki on ihan jees, mutta välillä vähän tosikon/tylsän oloinen. Mutta mielummin mä silti ottaisin Akin kaltaisen pomon, koska on kuitenkin luotettavan oloinen eikä mikään häntäheikki.

Tänne on aiemmin lisätty kiltisti ne varoitustekstit, mutta ne viestit ilmiannetaan jostain syystä heti. Ihmetyttää, koska niillä merkinnöillähän halutaan vaan suojella.

Vierailija
1286/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis, että Atte olisi kertonut tiimille, jos oikeesti olisi ollut jokin hätätilanne kotona, mutta paskaa puhui.

Luuletko oikeasti, että jaksoon jätettäisiin sellainen kohtaus, jossa kilpailija kertoo henkilökohtaisia asioitaan eli millainen kriisi kotona on? On päivänselvää, että henkilökohtaiset puhelut ja ilmoitukset leikataan ohjelmasta pois. Attehan oli jaksosta tietyn ajan pois eli oli silloin kotonaan hoitamassa henk.koht.asioita.

Vierailija
1287/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Atesta. Siinä on jotain epärehellistä.

Vierailija
1288/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se plussa-jaksojen spoilailu. Olette säälittäviä, että maksatte rahaa siitä että näette jotain DIILI-sarjaa viikon etukäteen!!

Mulla on nyt plussa parin ohjelman takia, jotka näkyy vaan plussalla.

Vierailija
1289/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi juttu, kun Atte tippuu siinä suklaajaksossa.

Vierailija
1290/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenla voittaa tämän kisan, on sen verran kovat tehot ja muut jää täysin lähtöviivoille häneen verrattuna. On häsä, mutta ei tollasta energiaa ja kykyä olla hyvä aikalailla kaikessa, mihin ryhtyy, ole muilla. Kunhan tää likka oppii johtamaan ensin itseään, niin sieltä tulee kokemuksen kautta myös rauha. Tästä likasta tullaan kuulemaan vielä.

Höpö höpö nyt taas

Vierailija
1291/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä itkee, että vain yksi henkilö arvostelee jatkuvasti Emmiä???? Kannattaisi vähän seurata peukutusten määrää. Suomalaiset ovat keskimäärin aika rehellistä väkeä, eikä jatkuva turhasta valitus, selkään puukottelu tai tasavertaisessa kilpailussa kilpailun ulkopuolisen puolison hyväksikäyttö oikein vakuuta. Kyse on vain siitä. Joten Emmin fanaattinen puolustelija ja kehuja, jatka vaan omaa linjaasi, mutta turha kuvitella ettei tule vastineita. Jos taas annat asian olla, niin tämäkin aihe hiljenee.

Sama ihminen voi peukuttaa kommenttia vaikka 100 kertaa.

Sama tieto on, kyllä voi, siinä teille tämän kirjoittajan kommentin alapeukuttajille vähän faktatietoa. En kerro miten, se joka sitä ei tiedä ja sen haluaa selvittää, niin selvittäköön itse. Ettekö koskaan ole missään ketjussa ihmetelleet, kuin yhtäkkiä jollekin yleenä haukkuvalle mielipiteelle tulee todella äkkiä ja todella runsaasti peukutuksia, verrattuna ketjun muuhun peukutteluun. Miettikää ensi kerralla mistä voi johtua.

Ei vois vähempää kiinnostaa!

No mielestäni hyvä tietää, ettei anna peukutusten vaikuttaa omiin käsityksiin.

Tämäpä juuri. Välillä tulee omiakin kommentteja peukutettua melko anteliaalla kädellä. Esimerkiksi minulla ärsytti eräs osallistuja henkilökohtaisen elämän kautta (kumppani piti hyvännäköisenä) ja siksi tuuttasin tänne paljon negaa hänestä ja arvostelin hänen osaamistaan valheellisten kokemusten kautta..

Törkeää jos olet todellakin tehnyt. Mieti käyttäytymistäsi. Mitähän kumppanisi sanoisi jos tietäisi, olisi hyvin pian ex-kumppani. Eihän tuo tervettä suhtautumista ole.

Tiedän mokanneeni.. Käsi ylös virheen merkiksi..

Vierailija
1292/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä keskustelua on näköjään mahdotonta seurata kun täällä spoilataan koko ajan. Harmi, olisi ollut kiva keskustella.

Vierailija
1293/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljami ja Venla on kiusaajia, hyi!

Vierailija
1294/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis, että Atte olisi kertonut tiimille, jos oikeesti olisi ollut jokin hätätilanne kotona, mutta paskaa puhui.

Luuletko oikeasti, että jaksoon jätettäisiin sellainen kohtaus, jossa kilpailija kertoo henkilökohtaisia asioitaan eli millainen kriisi kotona on? On päivänselvää, että henkilökohtaiset puhelut ja ilmoitukset leikataan ohjelmasta pois. Attehan oli jaksosta tietyn ajan pois eli oli silloin kotonaan hoitamassa henk.koht.asioita.

Huokaus... Ei tietenkään jätetä, mutta tuli täysin selväksi, että muut tiimin jäsenet eivät tienneet, miksi Atte ei panostanut tehtävään. He epäilivät jopa, että Atte yritti saada aikaan häviön.

Vierailija
1295/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä keskustelua on näköjään mahdotonta seurata kun täällä spoilataan koko ajan. Harmi, olisi ollut kiva keskustella.

Pssst, älä usko kaikkea 😂

Vierailija
1296/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Mikko on tuolla saanut aikaan? Ei mitään, tuli hakemaan vain julkisuutta kunnes siinä rikkaat ja rahattomat keississäkin

Vierailija
1297/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki tulee voittamaan. Mikään ei valmista operatiiviseen johtoon kuten hotellien johtaminen Say no more.

Ihme jos voittaa. On kyllä pätevä, mut nykyään haetaan ns hyvää tyyppiä, Atte lie liian vakava.

Itse taas olen valitettavasti varma että Wenla voittaa. On minusta huono esimerkki että narsistiset jyräävät tyypit voittaa. Mutta tämä on viihdeohjelma mikä selittää paljon. Harmi vaan että tätä katsoo myös nuoret jotka ottavat mallia että tuollaisella minä minä-rynnimisellä kuuluis hoitaa asiat. Ei ole tervehenkinen suuntaus. Ja en ole itse seinäruusu kateellinen huutelija. :) Mutta rajansa kaikella toisten huomioon ottaminen on ison johtajan merkki.

Vierailija
1298/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atte on epäpätevä sähläri. Se olisi ihan ok, mutta kun kaikenlainen kritiikki ja ohjeet valuvat kuin vesi hanhen selästä. Ei kykyä hallita kokonaisuuksia, ei lainkaan organisointikykyä, huonoja ideoita ja todella epäselvää ja jäsentelemätöntä ilmaisua. Kokee ilmeisesti tosissaan tutuille myynnin onnistumiseksi.

Yleisestikin kilpailijat vaikuttaisivat ajattelevan ovelta ovelle myynnin olevan kehitysjohtajan toimenkuvan kannalta keskeisin osaamisalue, kun niin paljon sitä painottavat. Erikoinen näkemys. Hjalliksen Diili kisaajineen huomattavan paljon kovatasoisempi kilpailu. Ehkäpä se todellinen palkinto houkutteli laadukkaampia kisaajia mukaan. Niistä kausista ottaisin heti mukaan säännön, ettei vanhoja kontakteja saa hyödyntää.

Aivan samaa mieltä! En ymmärrä tätä puhelinmyynti/pölynimurikauppias-meininkiä tässä kaudessa.. Mutta ehkei abstraktimpaa ja strategisempaa tehtävää tälle porukalle sit voi antaakaan, plus viiheohjelma.

Voikun joskus tulisi oikeesti taitoa vaativa liike-elämän kilpailu.

Vierailija
1299/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wenla myönsi virheensä Jaajon edessä eli vähän sellainen sählääjä. Siinä suklaa kilpailussa. Aki myönsi eli sanoi jotenkin tämä oli minun virhe. Atte jatkaa edelleen sitä , että väittää vastaan. Ei edes kuuntele mitä Jaajo ja muut sanoo. 

Jep, Atten todellinen luonne ja kompetenssi on aika yllätys kun ekat pari jaksoa olin sillai että ''okei, asiallinen äijä''. 

Nyt onkin hankala persoona ja itsekeskeinen niskojen nakkelija ja epäjärjestelmällinen keskiverto sählääjä. Voe voe.

Vierailija
1300/2050 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kivasti kävikään, että messuilla sattui olemaan Mikon kaveri, johon hän aivan sattumalta törmäsi. 

Niin toi oli se Latelassa ollut grynderi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan