Diili 2023 OFFICIAL
Uudet kilpailijat on julkaistu: https://www.is.fi/viihde/art-2000009361579.html
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2050)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jannen nykyisellä työpaikalla on puututtu vakavasti tuohon touhuun.
Arvaan, että taputellaan selkään. "Kato äijä vähän herätti tunteita siellä, hähä. Hyvä ettet lähtenyt mihinkään noloon perseennuolentaan. On se äijä."
Asiakkaat äänestäneet jaloillaan :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jannen nykyisellä työpaikalla on puututtu vakavasti tuohon touhuun.
Eipä työpaikalla oikein voida puuttua siihen, että henkilö ottaa lomallaan osaa Diili ohjelman kuvauksiin. Eihän tuossa ollut mitään mihin pitäisi puuttua
Vierailija kirjoitti:
Menee ainakin minulla verkkokauppa boikottiin, kiitos Jannen hyvän esiintymisen
Ei se enää siellä ole töissä. Suomessa on hankala potkia mulkut ulos, jos alkavat sekoilla vasta koeajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Piia on valovoimainen 50-vuotias. Hänestä huokuu terve suhtautuminen itseensä ja tietynlainen itsevarmuus, joka ei kuitenkaan ole päälleliimattua vaan luonnollista. Kuten siskonsakin
Alapeukku, koska miksi nostit esille iän? Miksi et voinut sanoa, että Piia on valovoimainen, PISTE. Mitä tuo kertoo sinusta?
Noora on särmä ja se Toni kans tosi hyvä. Toivottavasti nämä + tietty Jaajo jatkaa tulevissa kausissa.
Missähän Janne töissä nykyään? Tietää vältellä
Vierailija kirjoitti:
Noora on särmä ja se Toni kans tosi hyvä. Toivottavasti nämä + tietty Jaajo jatkaa tulevissa kausissa.
Jaajoa tarvi mihinkään. Nooralta ja Tonilta tulee terävimmät huomiot. Jaajo vain pöllähtää tupee vinossa neukkarin pöytään ja horisee omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajoa tarvi mihinkään. Nooralta ja Tonilta tulee terävimmät huomiot. Jaajo vain pöllähtää tupee vinossa neukkarin pöytään ja horisee omiaan.
Jaajo esittää arvostavansa kunnioittavaa ja mukavaa käytöstä, ja sitten kertoo podissa miten hyvän kilpailijan pitää mielellään jonkun kanssa ottaa yhteen ja rohkeasti suolata muita johtoryhmän edessä.
Ihan viihdyttävä hahmo, mutta ei nyt sentään näin monelle kaudelle. Josko joku muu kuin sarjayrittäjä seuraavaksi.
Tämä emmi rakennusmestari on ihan olematon.
Kova vääntämään vastaan ja ylimielinen.
Onko tosiaan ollut joku missi. Millä avuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajo esittää arvostavansa kunnioittavaa ja mukavaa käytöstä, ja sitten kertoo podissa miten hyvän kilpailijan pitää mielellään jonkun kanssa ottaa yhteen ja rohkeasti suolata muita johtoryhmän edessä.
Ihan viihdyttävä hahmo, mutta ei nyt sentään näin monelle kaudelle. Josko joku muu kuin sarjayrittäjä seuraavaksi.
Tässä maassa olisi menestyneitä yrittäjiä isoine organisaatioineen, joihin voisivat palkata voittavan kilpailijan ihan oikeasti johtajan pestiin. Silloin kilpailuun saattaisi tulla jotain järkeä, kun oikeasti kilpailtaisiin siitä työpaikasta eikä oltais vaan hakemassa mainosta omalle yritykselle ja näkyvyyttä omalle henkilöbrandille. Mutta se on sitten eri asia, kiinnostaako näitä yrittäjiä lähteä vetämään tätä ohjelmaa. Tuskin.
Voittajalle tarjottava "Operatiivisen johtajan" rooli voi parhaimmillaan sisältää Jaajon T-paitafirman postittelua jossain kämysessä autotallissa. Suurta draamaa, viihdettä ja sekoilua tarjoaa jaksot, parilla aikaisemmalla kaudella palkkauskriteerit on kuitenkin olleet samat kuin Finnair Cateringilla.
Wenla nostaa mun verenpainetta, ratsastaa eteenpäin uhriutumalla ja manipuloimalla. Yhyy miehet vähättelee minua, mutta minä selviydyn näistä muiden aiheuttamista ongelmista ja vihasta huolimatta!!! Toniin upposi sitten tämä versio tapahtumien kulusta ja hän lähti kirjoittamaan samaa tarinaa. Sitten on valmis puolustus tapahtuipa mitä tahansa, kaikki johtuu naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat koomisia kommentteja, kun joku tosissaan luule, että Jaajo tässä jotain päättää. Jaajohan on vaan pelle, joka lukee tuotantoyhtiön kirjoittamat kommentit ilmoittaessaan kuka tuotantoyhtiön valitsema tyyppi tippuu. Mikään, mitä Jaajo sanoo ohjelmassa, ei siis kerro hänen mielipiteistään mitään.
Tähän voisi kyllä ottaa jonkun liike-elämässä uskottavamman hahmon. Ehkä sitten leikkauskin olisi parempaa, kun ohjelmaa ei profiloitaisi Jaajon nenänkaivelija fanikunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Voittajalle tarjottava "Operatiivisen johtajan" rooli voi parhaimmillaan sisältää Jaajon T-paitafirman postittelua jossain kämysessä autotallissa. Suurta draamaa, viihdettä ja sekoilua tarjoaa jaksot, parilla aikaisemmalla kaudella palkkauskriteerit on kuitenkin olleet samat kuin Finnair Cateringilla.
Eikä Jaajo ketään oikeasti palkkaa, ei sen pikkufirmojen tuotot edes riittäisi maksamaan oikeaa johtajan palkkaa. Kilpailun päätyttyä ilmoitetaan muutaman kuukauden kuluttua että neuvotteluja käytiin mutta ei päästy ehdoista yksimielisyyteen, niinkuin edellisilläkin kausilla tehtiin. Mutta osallistujat saavat some-näkyvyyttä mitä ovat lähteneetkin hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Wenla nostaa mun verenpainetta, ratsastaa eteenpäin uhriutumalla ja manipuloimalla. Yhyy miehet vähättelee minua, mutta minä selviydyn näistä muiden aiheuttamista ongelmista ja vihasta huolimatta!!! Toniin upposi sitten tämä versio tapahtumien kulusta ja hän lähti kirjoittamaan samaa tarinaa. Sitten on valmis puolustus tapahtuipa mitä tahansa, kaikki johtuu naisvihasta.
Mä kanssa mietin, kun Toni niin varmana sanoi, että KUN nämä naiset ovat kokeneet vähättelyä, niin sitten sitä vähättelyä ON tapahtunut. Että meneekö se 100% aina näin? Minusta ei, vaan ihminen voi hyvin kokea ikäviä asioita ihan pelkästään aiempien kokemustensa tähden, ja prosijoida omat pelkonsa vähän joka tilanteeseen.
Enkä nyt ota varmaa kantaa, onko naisia tässä ohjelmassa kuinka paljon vähätelty, varmaan ainakin jonkin verran onkin. Mutta että toisten syyttäminen naisvihasta (mitä kai tässä ei ole ääneen sanottu mutta ehkä tausta-ajatuksena) voi joskus olla pelkkää miesvihaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kanssa mietin, kun Toni niin varmana sanoi, että KUN nämä naiset ovat kokeneet vähättelyä, niin sitten sitä vähättelyä ON tapahtunut. Että meneekö se 100% aina näin? Minusta ei, vaan ihminen voi hyvin kokea ikäviä asioita ihan pelkästään aiempien kokemustensa tähden, ja prosijoida omat pelkonsa vähän joka tilanteeseen.
Enkä nyt ota varmaa kantaa, onko naisia tässä ohjelmassa kuinka paljon vähätelty, varmaan ainakin jonkin verran onkin. Mutta että toisten syyttäminen naisvihasta (mitä kai tässä ei ole ääneen sanottu mutta ehkä tausta-ajatuksena) voi joskus olla pelkkää miesvihaakin.
Nimenomaan tätä meinasin. Kun on kerran omaksunut esimerkiksi tämän naisviha-ajatuksen, joillain on tapana ajaa sen läpi kaikki kokemukset ja vastoinkäymiset ja vaikka se onkin hänen kokemuksensa, kokemukset ja tunteet eivät ole absoluuttisia totuuksia. Emme voi tietää onko systemaattista mitätöintiä oikeasti tapahtunut ja kuinka paljon, mutta olin vaan bongaavinani tässä naisessa juuri sen että tämä narratiivi hahmottaa ja jäsentää asioita on vähän niinkuin ensimmäisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piia on valovoimainen 50-vuotias. Hänestä huokuu terve suhtautuminen itseensä ja tietynlainen itsevarmuus, joka ei kuitenkaan ole päälleliimattua vaan luonnollista. Kuten siskonsakin
Alapeukku, koska miksi nostit esille iän? Miksi et voinut sanoa, että Piia on valovoimainen, PISTE. Mitä tuo kertoo sinusta?
Alapeukku sulle, koska nostit esille sukupuolen. Miksi et voinut jättää etunimä mainitsematta. Mitähän tuo kertoo sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Tonin vaan oli pakko ottaa tällainen kanta asiaan. Nykyään voi muuten joutua canceloiduksi.
Tuossa uusimmassa salaattitehtävässä Nooralla meni ihan kuppi nurin johtoryhmässä. Toisaalta ymmärtäähän sen kun kilpailijat perseilee oman bisnesbrändin kanssa. Tuo Noora vaikuttaa siltä, että on aika vaativa johtaja eikä salli alaisilleen epäonnistumisia. Toni ja Jaajo on ymmärtäväisempiä. Nooran aiemmin jossain sanomat omat kommentit myös omien lastensa kasvatusperiaatteista on aika spartalaiset.
Arvaan, että taputellaan selkään. "Kato äijä vähän herätti tunteita siellä, hähä. Hyvä ettet lähtenyt mihinkään noloon perseennuolentaan. On se äijä."