Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te rankaisette miestänne?

Vierailija
18.11.2006 |

Minä en tee sille ruokaa enkä liioin pese sen pyykkejä! KjähKjäh!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se raukka rakastaa niitä niin paljon, että antaa kaiken minulle periksi etten lähtisi.

Vierailija
2/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenmästä tottelemattottomuudesta joutuu jäähylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(meillä ei ole ns miesten töitä, ei remontteja, pihatöitä, autoa...) niin pyykit jätän pesemättä. En ole palvelija (vaikka siltä tuntuukin).

Vierailija
4/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse tehä sellaista. Osaa käyttäytyä fiksusti ilmankin :)

Vierailija
5/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikein kovapäinen niin sitten piiskaan mutta vain avokämmenellä.

Vierailija
6/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uhkaamalla erolla ja sillä ettei saa nähdä lapsia ikinä enää jos minä lähden.

Se raukka rakastaa niitä niin paljon, että antaa kaiken minulle periksi etten lähtisi.

Näin se muija uhkaili meilläkin. Lopulta lähdin ja en perään ole katsonut saati lapsia halunnut nähdä. Pillitelköön siellä nyt, sossu uhkaa huostaanotolla. Kun lapset häiriköivät ja karkailevat koulusta.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Näin se muija uhkaili meilläkin. Lopulta lähdin ja en perään ole katsonut saati lapsia halunnut nähdä. Pillitelköön siellä nyt, sossu uhkaa huostaanotolla. Kun lapset häiriköivät ja karkailevat koulusta.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin 10 ensimmäistä vuotta kuten 6-

nyt olen ottanut AP:n keinot käyttöön...(miehen TODELLISEN luonteen paljastumiseen meni NÄIN kauan...20 v tulee täyteen jouluna)

Vierailija
9/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii keskusteluyhteys onneksi.

Vierailija
10/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin. Voimme keskustella kotitöistä ja niiden tasapuolisesta jakamisesta tuntikausia. Olla jopa samaa mieltä. Mutta kun tekemisen aika koittaa.... Minusta nykyinen tilanteemme on typerä ja lapsellinen. Mutta en voi sille mitään.

*5

Vierailija
11/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko tässäkin pätee se Kyllikki Virolaisen lause, joka tuolla yhdessä toisessa ketjussa esitettiin... Kannattaa varmaan aina myös miettiä vähän sitä omaa käytöstä eikä aina olettaa, että kaikki vika ja vääryys on siinä toisessa.

Vierailija
12/12 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ennenkuin sanot, että puhukaa asioista, niin kuten sanottu, puhuttu ollaan. Ja paljon. Ilman tulosta.

Niin ja en nalkuta, pyydän ihan asiallisesti. Tosin, luulisi osaavan joskus tehdä pyytämättäkin.

Ja en ole opettanut miestäni näille tavoille. Kun aikoinaan yhteen muutimme oli yksi pieni huone ja kaksi opiskelijaa. Nyt on nelihenkinen perhe ja rutkasti isompi asunto. Tiesin, että työmäärä kotona tulee lisääntymään, mutten tiennyt että kaikki jää minulle.

*5