Mies katselee instassa muita naisia
Olen huomannut viime aikoina, että mies katselee muita naisia instassa. Ei onneksi tykkää eikä kommentoi kenenkään kuvia, sen katsoisin jo pettämiseksi. Meillä on pieni lapsi ja viime aikoina seksiä liian vähän. Olenko turhaan mustasukkainen? Hyväksyttekö tällaista omalta kumppaniltanne?
Kommentit (8)
No en tykkäisi.
Tilaisin pikaisesti pal(n)omieskalenterin ja se keittiön seinälle.
Sitten mainitsisin asiasta.
Jos tilanne ei muuttuisi niin kovemmat panokset
Mun mies ei tee tuota, mutta esim naapurin isäntä tykkäilee Anne Kukkohovin yms kuvista. Ei mua kyllä haittaisi.
Tiivistäisin aloituksen muotoon "mies katselee naisia".
Tilanne normaali.
En ymmärrä miestäsi. Nimittäin sitä, miksi hän selailee instaa sinun läsnäollessasi. Meillä ei kumpikaan harrasta sitä, että kun olemme yhdessä, roikkuisi puhelimella. Surffaaminen tehdään omalla ajalla, omissa oloissa.
Katsella saa.
Deal with it. Kuuluu miesten luontoon. Katsovat naisia aina ja kaikkialla. Kaupoissa, festareilla, rannoilla, pikkujouluissa.. Kaikkialla. Ja myös someissa. Ei se silti tarkoita etteikö mies olisi kiinnostunut sinusta tai etteikö haluaisi olla juuri sinun kanssasi. Tämän kun sisäistät ja päästät irti mustista sukistasi niin voit paljon paremmin elämässäsi.
Jos itse esim. meikkaat lähtiessäsi ulos, niin käytännössä syyllistyt samaan kuin miehesi hakiessasi katseita muilta miehiltä.
Sori siitä.