Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies katselee instassa muita naisia

Ajattelija
31.01.2023 |

Olen huomannut viime aikoina, että mies katselee muita naisia instassa. Ei onneksi tykkää eikä kommentoi kenenkään kuvia, sen katsoisin jo pettämiseksi. Meillä on pieni lapsi ja viime aikoina seksiä liian vähän. Olenko turhaan mustasukkainen? Hyväksyttekö tällaista omalta kumppaniltanne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori siitä.

Vierailija
2/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkäisi.

Tilaisin pikaisesti pal(n)omieskalenterin ja se keittiön seinälle.

Sitten mainitsisin asiasta.

Jos tilanne ei muuttuisi niin kovemmat panokset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tee tuota, mutta esim naapurin isäntä tykkäilee Anne Kukkohovin yms kuvista. Ei mua kyllä haittaisi.

Vierailija
4/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistäisin aloituksen muotoon "mies katselee naisia".

Tilanne normaali.

Vierailija
5/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miestäsi. Nimittäin sitä, miksi hän selailee instaa sinun läsnäollessasi. Meillä ei kumpikaan harrasta sitä, että kun olemme yhdessä, roikkuisi puhelimella. Surffaaminen tehdään omalla ajalla, omissa oloissa.

Katsella saa.

Vierailija
7/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deal with it. Kuuluu miesten luontoon. Katsovat naisia aina ja kaikkialla. Kaupoissa, festareilla, rannoilla, pikkujouluissa.. Kaikkialla. Ja myös someissa. Ei se silti tarkoita etteikö mies olisi kiinnostunut sinusta tai etteikö haluaisi olla juuri sinun kanssasi. Tämän kun sisäistät ja päästät irti mustista sukistasi niin voit paljon paremmin elämässäsi.

Vierailija
8/8 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse esim. meikkaat lähtiessäsi ulos, niin käytännössä syyllistyt samaan kuin miehesi hakiessasi katseita muilta miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi