Mitä kaikkea ootte kuvailleet?
Kommentit (20)
Sorsia ja oravia on tullut kuvailtu! Majavat olis kiinnostavia, mutta ne on niin pirun arkoja!
Pyynnöstä kuvasin poikakaverille aamulla suihkussa itteeni kusemassa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin kustaan vessanpönttöön!
Vaarista nappasin pari kuvaa sunnuntaina, täytti 90v.
Minä olen ottanut kuvia ensin rämemajavasta ja sitten myöhemmin kuvasin posliinia. Nykyisin kuvaan mielelläni kiitorataa. Kuvaajan kannattaa seurata muotivirtauksia, niin elämä ei käy yksitoikkoiseksi.
Kuvattavia.
Mielellään päällä ILMAN tai ollenkkaan
muuta
kuin i t s e n s ä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin kustaan vessanpönttöön!
Meillä päin kustaan suuhun ja paskannetaan rintakehälle. Ruisk!
Kannattaa siellä pysyäkin!
Vierailija kirjoitti:
Salaa uimarannalla naisten perseitä, mallorcaltakin sellaisia kuvia että kyllä kelpaa katsoa ja samalla vähän muutakin...
Vähän sääliksi käy jos et muuhun pysty!
Miestä joka on lihava. ja voihan se olla nainenkin? No onhan näitä nähty. Kameranputkesta näkee kaiken..
Vierailija kirjoitti:
Luontokuvaus on mun juttu!
Niin se varmasti on. Onko sulle sitten myös se väkivaltaisinolentomaailmassa ihminen myös luontoa? (Etenkin jos on vielä luonnontilassa ja alasti niin miehet kuin naiset..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se varmasti on. Onko sulle sitten myös se väkivaltaisinolentomaailmassa ihminen myös luontoa? (Etenkin jos on vielä luonnontilassa ja alasti niin miehet kuin naiset..)
Mitä sä vihjailet?
Jostain syystä aina kun näen parittelevia ötököitä on otettava niistä kuva. Löytyy leppäkerttuja, kärpäsiä, sudenkorentoja... Niitä on kaikkialla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä vihjailet?
Ei tarvi.
Se kun lukee tuossa (Selkeällä. Suomen kielellä). Mitä osaa "siitä" tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä vihjailet?
Ei tarvi.
Selkeää nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä vihjailet?
Ei tarvi.
Selkeää nähnytkään.
" Onko sulle sitten myös se..ihminen myös ja etenkin.. vielä luonnontilassa ja alasti niin miehet kuin naiset.. myös luontoa? "
Olen kirjoittanut novelleja, joissa usein kuvailen esim luonnon tapahtumia tai ihmisten ulkonäköä tai luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut novelleja, joissa usein kuvailen esim luonnon tapahtumia tai ihmisten ulkonäköä tai luonnetta.
Itse olen tehnyt aiheesta lukuisia elokuvia.
Taisin kuvata hillopiirakkaa, josta olin hilloa
nuoleskellut, tai jotain vastaavaa, mutta hyvää
se oli. Vieläkin hyvältä maistuu.
Aika paljon on tullu esim. Aliasta pelatessa kuvailtua eri asioita ja käsitteitä.