Kuinka kateelinen olet tilattiin just viikonloma Kreetalle
Kaikilla herkuilla, saa syödä ja juoda hotellilla samalla rahalla vaikka koko ajan.
Kommentit (104)
En yhtään, kun odottelen meidän reissua lofooteille
Niin kateellinen, että tällä viikolla joka ilta itken itseni uneen ja suren sitä, että te lähette matkalle.
Voisin helposti tilata itselleni matkan minne tahansa haluaisin joten en ole kateellinen.
Vidhu, viikon reissu ja luulet, että joku sitä kadehtii. Säälittävää provoilua...
Kokeile paremmassa elämässä viettää pari kolme kuukautta lomailemassa ja tule sen jälkeen kyselemään tyhmiä palstalla..
Mielelläni jätän tuollaiset matkat tuollaisille kuin sinä.
Nou hätä, meillä on Kreetalla 2 koti.
Löhöän mieluummin kotisohvalla jos totta puhutaan . Mukavaa ja halpaa .
En oo. Mulla monta matkaa tånä vuonna mutta Kreetalle en enää haluaisi.
Oon nyt viime vuosina käynyt siellä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla paha ruokamyrkytys.
Oltiin ensin 3 tähden ja seuraavalla kerralla 5 tähden hotelleissa all inc. En tiedä johtuuko se siitä, että Kreetalla ne pesee salaatit ja kaikki siinä vesijohtovedessä? Kun se vesijohtovesi on mukamas puhdasta mut ei se kyllä taida olla.
Hei kiva! Olen onnellinen puolestanne. Kiva paikka! Erityisen tyytyväinen olen että ette menneet Turkkiin!
Vierailija kirjoitti:
En oo. Mulla monta matkaa tånä vuonna mutta Kreetalle en enää haluaisi.
Oon nyt viime vuosina käynyt siellä 2 kertaa. Molemmilla kerroilla paha ruokamyrkytys.
Oltiin ensin 3 tähden ja seuraavalla kerralla 5 tähden hotelleissa all inc. En tiedä johtuuko se siitä, että Kreetalla ne pesee salaatit ja kaikki siinä vesijohtovedessä? Kun se vesijohtovesi on mukamas puhdasta mut ei se kyllä taida olla.
Mä oon nuollut kaiteitakin Kreetalla enkä saanut ruokamyrkytystä
Sitä kuvittelee olevansa vähän parempi.
Sitten kun ahtaudut sen Norvegianin ahtaaseen penkkiin, olet niin lähellä muita matkaajia että tajuat koko koneellisen olevan samanlaisia juntteja kuin sinäkin.
Omituinen kysymys. Lomalle mennään sinne mihin halutaan, missä on tarjolla ympäristö ja palveluja, joista halutaan nauttia, kulttuuria johon halutaan tutustua, luontoelämyksiä tms. Ei kai kukaan matkusta yhtään mihinkään vain herättääkseen kateutta?
Mini olenkin menossa parin viikon päästä vajaan kahden kuukauden lomalle. Täysihoito, hinta 200 e/vrk ja veronmaksajat kustantaa. P
Iloinen puolestanne, en jaksaisikaan.
Et saatana oikeasti ottanut Kreetalla all inclusivea?
Hei hei, pitäkää kivaa. Toivottavasti säät suosii
Miksi olisin kade?
Olen helpottunut, ettei mun tarvi lähteä tuollaiseen.