Vessapaperirulla maksaa jo 60 snt. Siis yksi rulla
Kommentit (31)
Käyn nykyään isolla asialla pääsääntöisin töissä. Säästö se on pienikin säästö.
Rajamarket : Lambi classic 24 rullaa 10 e
36 rullaa 13.90 e
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä 0,52 rullan hinta. (Floralys, 8 rullaa/ 4,15e)
Noissa on myös isompi rulla kuin Embossa, Pirkassa jne. Vaan oli tuonkin rullahinta ennen jotsin 30 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen alkanut käyttämään enemmän bidetä.
Pisut pelkästään huuhdellaan, isommat ensin huuhtelu ja sitten paperilla "tarkistus".
Siis pissan jälkeen vain bideellä vettä etkä pyyhi?? Kiva kun housut on kosteat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa Serla luonnonystävä 49 snt kpl. Ei muuten mene sormi läpi!
Onko tää se keltainen mistä jää keltaista mujua lompsa täyteen kun pyyhkii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisut pelkästään huuhdellaan, isommat ensin huuhtelu ja sitten paperilla "tarkistus".Siis pissan jälkeen vain bideellä vettä etkä pyyhi?? Kiva kun housut on kosteat koko ajan.
Samaa ihmettelen. Itse en edes suihkun jälkeen kuivaa alakertaa pyyhkeeseen (bakteerit) vaan vessapaperiin/kasvopaperiin.
Pestävää ja uudelleenkäytettävää vessapaperia tuskin lanseeraa mikään firma ja se tuskin yleistyy. Nyt on kuukuppeja, pestäviä kuukautisalushousuja, siteitä/pikkuhousunsuojia, iki-topz- puikkoja ja meikinpoistolappuja. Hintavia ovat aluksi, mutta ajan mittaan säästää. Vessapaperi lienee hankala toteuttaa noin.
Sekä vessapaperin että talouspaperin hinnat nousseet järjettömästi. Ennen sain vakio vessapaperipaketin reilulla 3e, nyt 4,5e. Talouspaperipakkaus maksoi ennen 2e, nyt 3,5e! Hirveitä prosentteja kun alkaa laskemaan. Ja se on ainoa asia, josta ollaan Suomessa omavaraisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisut pelkästään huuhdellaan, isommat ensin huuhtelu ja sitten paperilla "tarkistus".Siis pissan jälkeen vain bideellä vettä etkä pyyhi?? Kiva kun housut on kosteat koko ajan.
Samaa ihmettelen. Itse en edes suihkun jälkeen kuivaa alakertaa pyyhkeeseen (bakteerit) vaan vessapaperiin/kasvopaperiin.
Opin mummoltani ja äidiltäni peppupyyhkeen konseptin. Siis sellainen pikkuinen käsipyyhe, jota käytetään ainoastaan alakerran kuivaamiseen bideepesun tai suihkun jälkeen. Noita käsipyyhkeitä ei käytetty koskaan käsi- tai kasvopyyhkeinä pyykkäämisen jälkeen vaan ne olivat aina vain peppupyyhkeitä. Jos haluaa tarkka olla, niin pyykkää ne myös erikseen. Bakteereita tosin on kaikkialla ja se tavallinen käsipyyhe tai oma kännykkä voi olla alusta aika monelle pöpölle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä 0,52 rullan hinta. (Floralys, 8 rullaa/ 4,15e)
Viime viikolla Saksan Lidlissä 0,44e rullan hinta (Floralys, 16 rullaa / 6,99e, 4-kerroksista).
Ja kohta maksaa vielä enemmän kun Euroopan metsäisimmästä maasta tehdään virheiden johdolla luontoreseevaattia jossa hakkuut kielletään (paitsi valtion mailta).