Vessapaperirulla maksaa jo 60 snt. Siis yksi rulla
Kommentit (31)
Joo ostin lokakuussa Tokmannilta 40 kpl säkin kympillä.
Nyt tuli mainoslehti, samanlainen säkki tarjouksessa 18,90, normaalihinta 25 €.
Kohta varmaan siirryttävä mainoslehtien rutisteluun, se pehmenee kun aikansa rytistelee.
Tää on persvaivasen kauhu!Meillä menee p-paperia tonneittain.
Ostin 750 rullaa pari vuotta sitten Arvelin että hinnat nousee ja nousikin 100% Minulla on vielä joku 500 rullaa.
Lidlissä 0,52 rullan hinta. (Floralys, 8 rullaa/ 4,15e)
En kans tajua miks papereiden hinnat kaksin ja kolminkertaistuneet?
Ei taatusti maksa missään muualla näin paljon, taas suomilisää, niinkun kaikessa muussakin.
Paskomisesta on tehty eliitin harrastus.
Parempi kuitenkin maksaa kun 42 rullaa maksoi 31€.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä 0,52 rullan hinta. (Floralys, 8 rullaa/ 4,15e)
Siinä sinisessä on 10 rullaa.
Vierailija kirjoitti:
En kans tajua miks papereiden hinnat kaksin ja kolminkertaistuneet?
Ei taatusti maksa missään muualla näin paljon, taas suomilisää, niinkun kaikessa muussakin.
Siksi kannattaakin ostaa kaiken ulkomailta minkä pystyy :D . Kaikissa hinnoissa on huomattava ero
Prismassa Serla luonnonystävä 49 snt kpl. Ei muuten mene sormi läpi!
S- marketista oon ostanu Rainbown vessapaperia, se on halvimmasta päästä ja laatu on ihan ok. X-tra -merkkiä ei kannata ostaa, vaikka onkin halvin. Se on niin ohutta ja huonolaatuista, että pitää ottaa älyttömän monta kerrosta, ettei sormet mene läpi, sitä sitten kuluu enemmän, joten tuskin säästää rahallisesti ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Paskomisesta on tehty eliitin harrastus.
:D Ei ole varaa ripuliin ainakaan!
Itse olen alkanut käyttämään enemmän bidetä.
Pisut pelkästään huuhdellaan, isommat ensin huuhtelu ja sitten paperilla "tarkistus".
Ja sitten kun ostat sitä halvempaa wc-paperia rullan koko onkin kutistunut siitä kun ostit tätä paperia edellisen kerran. Shrinkflaatio.
Nyt voittavat ne jotka eivät maksa vedestä kulutuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kohta varmaan siirryttävä mainoslehtien rutisteluun, se pehmenee kun aikansa rytistelee.
V i tun köyhät! 😄
Pah, minua ei rahasta vessapaperi kartellit. Kirppiksiltä löytää vanhoja lakanoita halvemmalla, siitä vaan rievulla pyyhkimään. En käytä uudelleen. Siellä se lämpölaitoksessa hyvin palaa ruskea puuvillariepu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i tun köyhät! 😄
V i tun urpo kun otat kaiken tosissasi! 😄
Kannattaa säilyttää käytön jälkeen ja käyttää toinenkin puoli, kun on kuivaneet.