Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se että ei tykkää jostain ohjelmasta tai artistista ei ole vihaa tai fobiaa

Vierailija
30.01.2023 |

Kun nyt ei vaan tykkää.
Ei vaikka YLE kuinka raivoaisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua. Suurin osa ihmisistä on rahoittanut Turku-Helsinki-tietä ja Kemi-Tornio- tietä käyttämättä niistä ikinä kumpaakaan, mutta ei niistä kukaan narise. Ne jotka haluu, voi kattoo Ylen ohjelmia ja muut voi olla kattomatta, mutta miksi siitä pitää itkeä?

Vierailija
2/5 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua. Suurin osa ihmisistä on rahoittanut Turku-Helsinki-tietä ja Kemi-Tornio- tietä käyttämättä niistä ikinä kumpaakaan, mutta ei niistä kukaan narise. Ne jotka haluu, voi kattoo Ylen ohjelmia ja muut voi olla kattomatta, mutta miksi siitä pitää itkeä?

No en ole itkenyt.

Ihmettelen jotain Yleä joka itkee kun joku nyt vaan ei tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, tykkääkö vai ei. Jos ap ei ymmärrä eroa kritiikin ja törkeän solvaamisen välillä, niin sääliks käy.

Vierailija
4/5 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole itkenyt.

Ihmettelen jotain Yleä joka itkee kun joku nyt vaan ei tykkää.

Koko ajan itket, oikein parku kuuluu.

Vierailija
5/5 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sen Tiinan instasta ylisjonne-kommentoinnista esimerkkejä. Kamalaa luettavaa ihan aikuisten oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi