Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi antoi viime jouluna lahjaksi

Vierailija
18.11.2006 |

oman pikkufirmansa liikelahjan eli kaupasta valmiina ostetun pakkauksen, jossa oli teetä, hunajaa, kynttilöitä ja jotain keksintapaisia. Päälle oli liimannut firmansa logotarran ja kortissakin oli firmanleima ja allekirjoituksena anopin nimi oikein sukunimellä varustettuna. Mistähän keksisin yhtä suoraan sydämestä tulevan lahjan anopille tänä jouluna? Huomautettakoon vielä, että anoppi tasan tietää etten voi sietää teetä ja hunajaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi antaa joululahjaksi tabletteja, pöytäliinoja, sukkia, kerrastoja yms. Joskus ostaa vaatteita, joita en olis halunnu, kuten teinien hopeinen sexy toppi, xl-kokoinen villapaita (olen kokoa m). Miniät saa aina samanlaiset lahjat. Paitsi matkoilta ei tuo sille miniälle tuliaisia, joka on vähiten käynyt kylässä, tai on ollut erimielisyyksiä. Pojilleen tuo lahjoja, vaikka välit olis miten haaleet :)

Vierailija
2/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain anopilta matkoilta tuliaiseksi avatun Pirkka- merkkisen desinfektiopyyhepaketin, jonka anoppi oli avannut ja puolet käyttänyt. Siten se ei osannut edes avata sitä teipin kohdalta, vaan oli repinyt sen haisevilla hampaillaan auki rikkoen siis paketin. Sitten se sanoi, että jos tän teippaa oikein hyvin yhteen, niin kyllä nämä 5 jäljellä olevaa pyyhettä voi pysyä kosteana teidän matkaan asti. Siis se on niin pihi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ilmaiskalenteri, johon oli merkitty kaikki sen suvun merkkipäivät. Siis serkkujen lapsia myöten nimi- ja syntymäpäivät. Itse en ole ikinä saanut sieltä ikinä lahjan lahjaa (en edes häissä), nyt sitten vissiin vihjattiin, että anopille ja tämän lapsille menneiden runsaiden lahjojen lisäksi pitäisi muistaa sukua laajemminkin.

Vierailija
4/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut anopilta miehen kanssa yhteiseksi lahjaksi digikameran ja kannettavan tietokoneen. Minulle anoppi on ostanut Villeroy & Bochin astioita. Anoppini ei ole edes mitenkään varakas vaan ostaa meille sellaista, mitä ei itselle raaski ostaa. Ai niin, olen saanut anopilta myös hyvää hajuvettä ja lahjakortin Marimekon liikkeeseen sekä 100 euron shekin.

Vierailija
5/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kerran sain satiinisen seksistisen alusasun.

Anoppi oli dementoitunut, mutta noiden lahjojen oston aikaan kävi vielä itse ostoksilla.

Vierailija
6/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te muut jotka annoitte naurut tänne!! :) (eli melkein kaikille kiitos ;)

Vierailija
7/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja sitäkin parempi jos sillä ei ole autoa...

Vierailija
8/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain halpismerkkiä...

Vierailija
9/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: Pikanuorennusta vanhalle, ryppyiselle iholle :)

Vierailija
10/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise välit kokonaan js lopullisesti,

Vierailija
11/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munanoppi antoi meille eilen kortsupaketin. Sanoi että oli tullut niiden pojalle postissa ja sanoi että me tarvitaan sitä enemmän. Joo, ja meillä on neljä lasta. Taisi antaa pienen vinkin. Sanoin sille, että onko tämä vihje mutta se meni ihan hämilleen ja sano että ei oo.

ja me ei tarvita kortsuja

Vierailija
12/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei esimerkiksi kymmenen vuoden jälkeenkään vielä muista, että mä en juo kahvia missään tilanteessa tai nauti minkäälaista alkoholia. Ostaa ihan hirveitä lahjoja, mutta on muuten aivan huippuihana ja sydämellinen.

Vierailija
13/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä ainutta lahjaa anopilta, en synttäri, hää tai joulu.

Tuokin olisi ollut jo sykähdyttävää.

Vierailija
14/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis paha, joudun sairaalaan jos syön) ja jokaikinen kerta, kun menemme anoppilaan syömään, pääruokana on kalaa, ilman vaihtoehtoja. Sitten sitä tarjotaan mulle ja kun en voi ottaa, alkaa pällistely että mitäs nyt tilalle ja mitä jos ottaisin vain vähän jne. Ja että ei kai kalalle kukaan voi allerginen olla jne. jne.

Tätä on nyt jatkunut 18 vuotta.

Vierailija
15/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo aiempina vuosina saanu anopiltani mitään lahjaks (oon ollu 6v naimisis hänen poikansa kanssa ja seukattukin muutama vuosi ennen sitä) MUTTA viime jouluna sain yllättäin todella ihanan kaulariipuksen!

En tiedä sitten oliko syynä se, että minä olen sitkeästi ostanut joka vuosi anopille kuitenkin lahjan, vaikken vastalahjaa ole saanutkaan (ja olen pyrkinyt jopa ostamaan jotain todella henkilökohtaista ja kivaa) vai mikä syy lienee. Yllätyin kyllä perusteellisesti!

Vierailija
16/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(siis paha, joudun sairaalaan jos syön) ja jokaikinen kerta, kun menemme anoppilaan syömään, pääruokana on kalaa, ilman vaihtoehtoja. Sitten sitä tarjotaan mulle ja kun en voi ottaa, alkaa pällistely että mitäs nyt tilalle ja mitä jos ottaisin vain vähän jne. Ja että ei kai kalalle kukaan voi allerginen olla jne. jne.

Vierailija
17/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka joulu mulle lahjaksi jotain ryppyvoidetta. No, nyt tietty alkaa jo olla ihan oikea valinta mut tuossa alle 3-kymppisenä loukkaannuin saadessani joululahjaks samaa ryppyvoidetta, jota anoppi itse käyttää...Siis sellaista " syviin juonteisiin tehoavaa" ...

Vierailija
18/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
19/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyylin KUNNON KOTIRUOKAA ;D

Vierailija
20/26 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaupan valmiiksi pakatun voidepaketin (näitä nivean ym jossa just lukee kohtuu selkeesti&suomeksi että kiinteyttävä tai syviin juonteisiin tehoava tmv)

-jonkun pahan alkoholipullon (siis joku just se mitä anoppi inhoaa tai sit muuten vaan pahanmakuista)

-cd-levyn tai dvd-elokuvan (siis olettaen että anoppilla ei ole cd-soitinta tai dvd soitinta tai sitten jonkun ihan älyttömän,vaikka pikku G:n levyn tai jonkun ihme nuorisokomedia elokuvan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä