Anoppi antoi viime jouluna lahjaksi
oman pikkufirmansa liikelahjan eli kaupasta valmiina ostetun pakkauksen, jossa oli teetä, hunajaa, kynttilöitä ja jotain keksintapaisia. Päälle oli liimannut firmansa logotarran ja kortissakin oli firmanleima ja allekirjoituksena anopin nimi oikein sukunimellä varustettuna. Mistähän keksisin yhtä suoraan sydämestä tulevan lahjan anopille tänä jouluna? Huomautettakoon vielä, että anoppi tasan tietää etten voi sietää teetä ja hunajaa.
Kommentit (26)
Ajattele että kiireinen yrittäjä, jolla ei varmaankaan ole ennen joulua ylimääräistä aikaa rampata kaupoissa etsimässä miniälleen sitä Täydellistä Lahjaa, antaa edes jotain lahjaksi. En minäkään voi äkkiseltään muistaa 10 vuoden tuntemisen jälkeenkään tykkääkö vai inhoaako anoppini hunajaa tai teetä tai jotain tiettyjä keksejä... Mutta se ei haittaa koska mun anopilla ei ole rahaa ostaa joululahjoja joten en asian kiusallisuuden välttämiseksi osta hänellekään mitään ihmeellistä. Sanaton sopimus.
By the way, me saadaan joka joulu mun vanhemmilta sama lahja jonka he antavat yrityksensä henkilökunnalle ja ihan samanlaisessa pakkauksessakin. Ja minusta se on kivaa, tiedän että se on heille vähiten stressaavaa lahjanhankintaa.
Aloittaja voi varmaankin tarjota sitä teetä ja hunajaa vieraille, vai käykö heillä koskaan kylässä ketään joka voisi tykätä teestä ja hunajasta?
jostain isommasta pakkauksesta säilykepurkkiin laitettua teetä. Pari kertaa olen saanut hänen käytettyjä korujaan, ei tod. mitää arvokkaita vaan ihan rihkamaa. Yhdet oli Kalevala-korun sellaiset isot tapparan malliset korvakorut, tosi kuluneet, kaiverrus KUUSAMO. En ole kauheasti pitänyt...
Mies sai häneltä viime synttäreinä jonkun eläkeläispappojen orkesterin humppa-cd:n. Oli ostanut itselleen kun pitää sellaisesta musiikista, ja kun oli äänittänyt itselleen niin saattoi lahjoittaa edelleen. Hum-pappaaa...
Mielenkiinnolla odotan tämän joulun lahjoja.
oottekste noin vittumaisia vaan kun on kyse anopista vai saako kaikki ihmiset saman kohtelun? miten kummassa teidän miehet on teihin joskus rakastunut?
Mä olen ainakin saanut niin vittumaista kohtelua anopiltani, että käytän kyllä kaikki tilanteet repiä huumoria irti siitä ihmisestä.
Onneksi minulla on anoppi, joka on oikein kultainen ihminen. Kohtelee kaikkia miniöitään tasapuolisesti enkä ole koskaan kuullut hänen sanovan pahaa sanaa kenestäkään toisesta ihmisestä. Joululahjankin saan häneltä joka joulu. Se on tosin ollut joka vuosi sama mutta mitä siitä, ajatus on tärkein :)
Avasin paketin, joka oli tosi pieni, ja ihmettelin että mikä h*tto tämä on kohtuullisen hölmistynyt ilme naamallani. Anoppi hehkutti sitten kovaan ääneen, että sillä on kätevä kiillottaa kenkiä ja on tosi hyvä ja halpa, maksoi vain 2,5 euroa! Juma!
Tänä vuonna emme mene anoppilaan jouluksi, mutta tämän ylläritiedon kerron anopille vasta aatonaattona =)