Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten ongelmat osa 963 847 893.. auto tankattiin väärältä puolelta. SOMERAIVO!

Vierailija
30.01.2023 |

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009359843.html

Jos ei ole ongelmia, niin niitä kyllä sitten tehdään.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä. Eikö kuitenkin tulojärjestyksessä tankata vaikka yletyttäis kuin päin vaan. Tankkaankin yleensä kortilla.

En minäkään tajua koko juttua. Kuvassa näyttää, että tuolla puolella mittaria ei ole ketään muita kuin tää pahistankkaaja. 

Eli pahistankkaaja on ottanut toiselta puolelta letkun ja jättänyt sillä puolella jonottavat autoilijat ilman. 

Miksi toisen puolen tankkaajista kukaan ei ole vastaavasti ottanut käyttöön Pahistankkaajan puolen letkua? 

Ja miksi Pahistankkaaja ei ole käyttänyt oman puolensa letkua?

Hämmentää.

Oletko koskaan harkinnut optikolla käymistä?

Vierailija
42/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tätä. Eikö kuitenkin tulojärjestyksessä tankata vaikka yletyttäis kuin päin vaan. Tankkaankin yleensä kortilla.

En minäkään tajua koko juttua. Kuvassa näyttää, että tuolla puolella mittaria ei ole ketään muita kuin tää pahistankkaaja. 

Eli pahistankkaaja on ottanut toiselta puolelta letkun ja jättänyt sillä puolella jonottavat autoilijat ilman. 

Miksi toisen puolen tankkaajista kukaan ei ole vastaavasti ottanut käyttöön Pahistankkaajan puolen letkua? 

Hämmentää.

Oman puolen letkua kuvan perusteella käyttää, mutta kun se auto on siinä väärin päin näiden kommentoijien mielestä. Se auto olisi pitänyt kääntää toisin päin, niin kaikki olisi ollut ok. 😅

Olet oikeassa, nyt alan tajuta. 

Kukaan ei mennyt tuolle puolelle, koska kaikilla oli bensatankin korkki samalla puolella ja luulivat että letku ei riitä. 

Nokkelasti toimi tuo nainen siis.

Mutta jos toinen puoli on tyhjä, miksei heitä auton ympäri ja aja ns. oikein päin? Kai nyt joka tankilla ympäri pääsee? Ei kai sillä tosin muille merkitystä kummalleko puolelle letkun vetää, maalipinta vaan voi kärsiä.

Tuossa oli jutun mukaan yksisuuntainen liikenne, ja nainen sanoi että olisi ollut hankala sitten kääntyä taas oikeaan, liikenteen mukaiseen suuntaan.

En ole koskaan nähnyt muuten itse sellaista liikennejärjestelyä, että tankille saisi ajaa vain yhdestä suunnasta, mutta näköjään Turussa mahdollista.

En minäkään ole nähnyt sellaista tankkauspistettä, tai jonka ympäri ei helposti pääsisi autolla. Itse siis mieluummin heitän auton ympäri kuin alan nyhtämään sitä letkua. Mutta jokainen tyylillään, en ymmärrä tuon jutun ihmisten ongelmaa asiasta ja sitä että miksi niin moni jonottaa mieluummin toiselle puolelle, kuin vaikka kääntäisi auton ympäri jos ei letku riittäis? Aika typerää jonottaa jos paikka vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää moittia muita pölvästeiksi.

Monella asemalla letku on niin lyhyt ettei toivoakaan että se yltäisi "väärälle" puolelle.

Ja toisekseen, kaikilta mittareilta ei saa kaikkia laatuja välttämättä.

No aika pölvästiä on seistä töröttää jonossa, joka kulkisi puolet nopeammin, jos ihmiset käyttäisivät molempia pumppuja, kuten on tarkoitettu. Missähän päin maata muuten tämä juttu on tapahtunut? Missä paikkakunnalla on näin tyhmät autoilijat?

Turussa.

Vierailija
44/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en aina muista kummalla puolella tankki on, sitten noin 50% kerroista vedän letkun auton takaa tankaten. Joskus vanhukset ihmettelee, kai se on niin harvinainen tapahtuma.

Miksi et katso siitä bensamittarista kummalla puolen on tankki? Se hän on merkitty siihen pienellä nuolella onko vasemmalla vai oikealla puolen. 

Vierailija
45/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nyt ihan varma ettei esim. tuo kuvan takimmainen ooppeli odotellut jonossa samalle paikalle tankkaamaan kuin nainen, mutta ei lähtenyt etuilemaan koska kuvitteli että hänen edellä olevat saattavat myös jonottaa samalle paikalle. Nainen sitten taas kuvitteli että kaikki odottaa toiselle pumpulle ja vetää takaa koko letkan ohi?

Olen itsekin joskus todistanut näitä bensapumppuraivokohtauksia.

Vierailija
46/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentää.

Oman puolen letkua kuvan perusteella käyttää, mutta kun se auto on siinä väärin päin näiden kommentoijien mielestä. Se auto olisi pitänyt kääntää toisin päin, niin kaikki olisi ollut ok. 😅

Olet oikeassa, nyt alan tajuta. 

Kukaan ei mennyt tuolle puolelle, koska kaikilla oli bensatankin korkki samalla puolella ja luulivat että letku ei riitä. 

Nokkelasti toimi tuo nainen siis.

Mutta jos toinen puoli on tyhjä, miksei heitä auton ympäri ja aja ns. oikein päin? Kai nyt joka tankilla ympäri pääsee? Ei kai sillä tosin muille merkitystä kummalleko puolelle letkun vetää, maalipinta vaan voi kärsiä.

Tuossa oli jutun mukaan yksisuuntainen liikenne, ja nainen sanoi että olisi ollut hankala sitten kääntyä taas oikeaan, liikenteen mukaiseen suuntaan.

En ole koskaan nähnyt muuten itse sellaista liikennejärjestelyä, että tankille saisi ajaa vain yhdestä suunnasta, mutta näköjään Turussa mahdollista.

En minäkään ole nähnyt sellaista tankkauspistettä, tai jonka ympäri ei helposti pääsisi autolla. Itse siis mieluummin heitän auton ympäri kuin alan nyhtämään sitä letkua. Mutta jokainen tyylillään, en ymmärrä tuon jutun ihmisten ongelmaa asiasta ja sitä että miksi niin moni jonottaa mieluummin toiselle puolelle, kuin vaikka kääntäisi auton ympäri jos ei letku riittäis? Aika typerää jonottaa jos paikka vapaana.

Tiedän montakin asemaa, joissa ei ole tilaa vetää ympäri vaan yhteen suuntaan mennään. 

Vierailija
47/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen ymmärsi. Kun katsot kuvaa, kaikki muut jonottivat sille toiselle puolelle. Sillä puolella, jossa nainen tankkasi, ei ollut yhtään autoa jonottamassa. Kyllä järkeä saa käyttää.

Vierailija
48/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kauaa ole kun näin tapauksen paikassa missä oli kaksi puolta ja kaksi mittaria peräkkäin, yhteensä siis neljä. Tapana on että jonotetaan yhdessä jonossa siihen lähelle ja sitten aina etummainen menee vapautuvalle paikalle, oli se missä tahansa, tilaa on kuitenkin vaikka ajaa ympäri ettei väliä kummalla puolella bensakorkki on.

Kerran kaikki paikat oli tankkaamassa, sitten toiselta puolelta se kauimmainen lähti pois. Jonossa toisena oleva sai päähänsä lähteä sinne. No se ekana oleva meni perässä ja alkoi kauhea töötöttely. Lopulta se etuillut luovutti, ja päätyi tankkaamaan sitten tämän toisen perään kun siitäkin lähti auto. Siinä sitten sanailivat toisilleen äänekkääksi.

Vierailija
49/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen ymmärsi. Kun katsot kuvaa, kaikki muut jonottivat sille toiselle puolelle. Sillä puolella, jossa nainen tankkasi, ei ollut yhtään autoa jonottamassa. Kyllä järkeä saa käyttää.

Ja mistä tiedät varmuudella että nuo kaikki jonottavat tuolle toiselle puolelle?

Vierailija
50/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä tiedät varmuudella että nuo kaikki jonottavat tuolle toiselle puolelle?

Siksi, kun sille puolelle ei ollut yhtään autoa jonottamassa. Kyllä järkeä saa käyttää.

Vierailija
51/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Tein tänään juuri näin, tosin menin siihen lyhyempään jonoon.

Hyvin se letku riittää, kunhan ajaa auton niin, että sen saa ylettämään.

Tosin joku kurvasi autonsa sieltä jonosta, asettui autoani vastaan, koska sillä oli tankki samalla puolella kun minulla... siitä näytti syntyvän joku suukopu, mutta minä olin jo baanalla siinä vaiheessa....

Vierailija
52/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä hän teki väärin?

Tilanteesta on vain naisen kuvaus. Aivan hyvin tuossa kuvan jonossa voi olla ihmisiä jotka olettavat saman jonon syöttävän molempia puolia, niinkuin yleensä on. Sitten tulee jutun nainen ja vetää takaa ohi.

Ehkä olettivatkin, mutta tämä nainen tajusi käyttää sitä mahdollisuutta.

Muidenkin olisi kannattanut käyttää sitä mahdollisuutta. Se olisi lyhentänyt jokaisen jonotusaikaa.

Vierailija
53/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on koko maailmaa koskeva koronan aiheuttamien aivovaurioiden aikaansaama yleinen raivotauti.

Vierailija
54/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko turkulaisten tankkaamojen pihat yksisuuntaisia, kun kaikki jonottaa samalla puolella?

Vierailija
55/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Turussa ole kuin yksi bensis?

Vierailija
56/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää tappouhkaukset ihan suoria sanallisia?

Vai jotain omaa tulkintaa? Katseita ja eleitä?

Omalle kohdalle kun ei oo ikinä osunut, vaikea kuvitella. Etenkin kun ollaan tankkaamassa missä suurin osa on kuitenkin selvin päin.

Netissä laitettu.

Vierailija
57/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilken tur att det inte var vi som skulle tanka i Åbo då båda bilarna har tanken på rätt sida för den pumpen som damen använde. Man skulle givetvis ha kört till den lediga pumpen ur kön och börjat tanka.

Mången gång har man under sommarn undrat över hur bilar i Finland ofta köar till den pumpen på vilken sida bränslekorken råkar vara, fast den andra pumpen skulle vara tom och man kunde vända bilen och köra till den. Bra för mig som har korken på vänster sida eller mitt på om somrarna.

Vierailija
58/59 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tää nyt on väärin tankattu? Mittarit molemmilla puolilla ja tämä tankkaa oman puolensa mittarista.

Vierailija
59/59 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä asemalla oli tarrakirjoittimella tehty ohje: LETKUJEN PITUUS 4 m, YLETTYVÄT AUTON MOLEMMILLE PUOLILLE.

Selventäisi asian niillekin, joilla muuten on haasteita ymmärää tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän