Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä lasten vaatteet ja tavarat menee hyvin kaupaksi tori.fissa nykyään?

Vierailija
30.01.2023 |

Olen siellä myynyt sisävaatteita niin yksittäin kuin setteinä, mutta ei mene kaupaksi. Merkkejä Nameit ja vastaavat. Osa ihan käyttämättömiä. En mielestäni pyydä liikaa hintaa ja olen ilmoituksiin kirjoittanut myös, että saa tarjota sopivaa hintaa.

Joten mikä siellä menee nyt kaupaksi? Reiman haalarit? Kuomat? Turvaistuimet? Millaiset vaatteet?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet jatkossa saamaan tavaraa mikä päätyy myyntiin ja näin olet toiminut jo ties kuinka monta vuotta, niin minkäs teet jos et stoppia osaa tehdä. Kysy sit samaa taas keväällä, ens syksynä ja joulun alla.

Vierailija
22/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa kun annetaan lahjaksi jotain mitä jo on. Lahjan antajakin varmaan mielissään, jos ei tiennyt, ois kuitilla voinu käydä vaihtamassa, ettei raha mene hukkaan.

Miksi kysyt mikä menisi kaupaksi nyt? Jos sulla oikeasti on turhaa haalarit, kuomat, turvaistuimet, niin kysymättä meiltä laita myyntiin. Jotenkin kuulostaa siltä, että odotat saavasi taas turhia tavaroita itsellesi, että pääset ne myymään. Jos sulla on turvaistuin mitä et tarvii, koita myydä. Ei meiltä lupaa tarvii anoa. Tai sit ties millä keinolla saat sitä " käyttämätöntä" tavaraa jota voit myydä.. Hmm..

Lahjan antajat on meillä tarjousten metsästäjiä, jotka tilaavat vaatteita nettikaupoista, joissa on vain kahden viikon vaihto-oikeus ja lahjan antavat kuukauden päästä. Tai ostavat syksyn hulluilta päiviltä stockalta ja antavat synttärilahjaksi joulukuussa. Ei niitä voi enää vaihtaa. Eikä minulla edes ole lähellä yhtään noista stockmanneista, olen autoton, en ala busseilla matkustamaan hidasta matkaa vaihtamaan jotain lahjavaatteita, joita en edes pyytänyt.

Ap

Mikset voi sanoa niille ihan reilusti, että lopettaa, koska vääränlaisten vaatteiden saaminen vain aiheuttaa harmaita hiuksia, vaikka tarkottavat hyvää, säästyis niilläkin rahat. Turhaan ostelu ei hyödytä ketään.

Olen sanonut monta kertaa, ei se hyödytä mitään kun eivät usko mitä sanotaan. Mutta se olisi tosiaan jo toisen keskustelun aihe.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulet jatkossa saamaan tavaraa mikä päätyy myyntiin ja näin olet toiminut jo ties kuinka monta vuotta, niin minkäs teet jos et stoppia osaa tehdä. Kysy sit samaa taas keväällä, ens syksynä ja joulun alla.

Kyllähän tuohon stopin saisi katkaisemalla välit, ei muuten. Enkä sitä ole halunnut tehdä, ovat jo iäkkäitä. Pienempi paha on myydä torissa kuin katkaista välit. Ap

Vierailija
24/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein mikään perus sisävaate mene siellä kaupaksi. Tavallisella (lastenvaate) kirpparilla menee, jos hinta on tarpeeksi alhainen. Tai sit vaan lahjoitat jonnekin.

Vierailija
25/25 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hinta kohdallaan? Voisiko ajatella myös että laittaisi vaatteita annetaan-osastolle? Monella lapsiperheelläkin on nyt tiukat ajat.