Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Vierailija
30.01.2023 |

Kaverini on entinen narkkari ja nyt odottaa vauvaa hänen miehensä kanssa. Ei siinä mitää. Iloinen asia ja silleen, mutta miten tähän raskauteen suhtautuu muut niin jotain aivan ihan hirveää. Oikein kannustetaan antamaan lapsi huostaan vaikka äiti on täysin selvä? Koskaan ei ole alkoholia nauttinut mutta huume koukussa ollut 20 vuotta ja nyt niistäkin eroon. Kysyn vaan miksi tämä tuleva äiti ei saisi nauttia elämästään ja tulevasta lapsesta? Kuitenkin tämä ihminen hakeutuu hoitoon ilman muiden patistuksia.....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Minua kohdeltiin synnärillä todella törkeästi, koska pitivät minua narkkarina.

En ollut kuitenkaan narkkari koskaan ollutkaan ja tästä minä sanoinkin henkilökunnalle että heidän käytös minua kohtaan on todella törkeää eikä sellaiseen oikeuta mikään.

Myrkylliset ihmiset lähipiirissä on tosin oma valinta, kuten sekin kuinka paljon antaa muiden ihmisten vaikuttaa omaan elämäänsä.

Vierailija
22/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaverillesi päihdeongelmiin painottunutta ensikotia.

Huomattavasti helpommat lähtökohdat kuntoutua kun päihteidenkäytöstä on pidempi aika kuin 2 viikkoa.

Vierailija
24/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko sä ap yhtään lapsen etua? Vai mielummin äidin "onnea?"

En ole ap, mutta minua kiinnostaa kuulla kuinka se on lapsen edun ajattelua että kohdistaa henkistä väkivaltaa raskaana olevaan naiseen.

Vierailija
25/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kaikista ei ole äideiksi. Vastuutonta mielestäni!

Vierailija
26/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuussairauksiin kuuluu retkahtaminen, se on osa sitä sairauden kuvaa. Vuosi on huumeriippuvuudessa lyhyt aika olla kuivilla.

On lapsen etu, jos tehdään huostaanotto valmiiksi ennen syntymää. Sen voi sitten purkaa, jos näyttää, että kaikki menee hyvin. Huostaanottohan ei millään tavalla poista äidin vanhemmuutta, ja lapsi voi myös asua äidin luona. Jos äiti pysyy raittiina ja on hyvä äiti, niin on lapsen etu että hän asuu äidin kanssa. 

Vierailija
27/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot joskus mokaillut ja virheitä tehnyt niin ei kai se loppuelämää voi pilata ja kuitenkin tämä kaveri on lusinut linnassa rangaistukset niin miksi ei voisi nyt nauttia elämästä rauhassa ?

Kyllä se vaan näin on, että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

Sen mitä nuorempana on mennyt tekemään muistetaan vielä vuosikymmeniä.

Esim. Jos kävit apukoulua olet aina apari tai jos olit antelias nuorena, aina Hu'ora.

Ainoastaan muuttaminen paikkakunnalta ja kaveripiirin muutos voi pelastaa.

Vierailija
28/28 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuvuussairauksiin kuuluu retkahtaminen, se on osa sitä sairauden kuvaa. Vuosi on huumeriippuvuudessa lyhyt aika olla kuivilla.

On lapsen etu, jos tehdään huostaanotto valmiiksi ennen syntymää. Sen voi sitten purkaa, jos näyttää, että kaikki menee hyvin. Huostaanottohan ei millään tavalla poista äidin vanhemmuutta, ja lapsi voi myös asua äidin luona. Jos äiti pysyy raittiina ja on hyvä äiti, niin on lapsen etu että hän asuu äidin kanssa. 

No ei kyllä ole, se on äidin elämän pilaamista!! ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme