Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69...

Vierailija
30.01.2023 |

Ollaanko ainoa pari, jotka harrastaa 69 niin, että mies päällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten toisinpäin mutta pakko sanoa että on kyllä todella kiihottavaa työntää vaimon suuhun päältäpäin. Tuossa pitää vaan olla tosi varovainen ettei kiimassa ala työnnellä liian kovaa tai syvälle.

Vierailija
2/6 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena harratettiin 69:ä  mutta normaalisti toisin päin. Kaluni ei  ole mahtunut vaimon suuhun kuin puoliksi, joten olisi ollut  vaikea olla itse päällä. Sivuttain oli melkein yleisin tapana, molemmille helpompi asento. Siitä muistui mieleeni kerta, kun ekan kerran laskin tyttöystävän suuhun. Oltiin kyljittäin ja en millään malttanut lopettaa kuin tuntui niin hyvältä, joten meni liian pitkään ja ammuin  suuhun. Hän oli vähän aikaa vihainen, mutta meni nopeasti ohi. Siitä lähtien otti ihan vapaahtoisesti loppuun asti, kun oli huomannut, ettei tarvinnut pelätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsekin nimenomaan näin päin, itse alla. Olen nainen.

Vierailija
4/6 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

43

Vierailija
5/6 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan upeeta, kun kalu tunkee suuhun, ja ise saa vaan ollajanauttia miehen kielestä...sitten helppo ottaa myös kalu käteen jarunkata samalla kun imuttelee ja anaa kielellä erskan ympäri hoitoa! Nam.

Vierailija
6/6 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että tyhjenen paremmin kun olen päällä. Vaimo toki välillä valittaa että menen liian syvälle kun innostun. Itseäni aina vähän pelottaa että vaimo ei tukehdu kun tulen tuossa asennossa. Nykyisin hän vain nuolee päätä samalla kun tulen niin ei mene suoraan paineella kurkkuun. Ei haittaa yhtään, tuntuu tosi hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme