Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Agadir, millainen lomapaikka??

Vierailija
18.11.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne myyjät on todella aggressiivisia, juoksee sun perässä satoja metrejä kadulla kun yrittävät myydä jotain. Mihinkään ei saa ottaa katse kontaktia, siis tuotteeseenkaan. Niistä ei vaan pääse eroon, ei hetkenkään rauhaa. Älä vaan ota katsekontaktia mihinkään tuotteeseen, ihmisestä puhumattakaan.

Jos ajattelitte pysyä vaan sisällä hotellissa ja hotellin ranta-alueella niin vois vielä menetellä.

Vierailija
2/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin tuossa Utsjoella ja en kyllä koskaan enää Suomeen mene kun oli niin hirveä paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomyyntikulttuuri oli mielestä todella outo ja ahdistava. Joku muu sattaa siitä tykätä. Siis olimme oppaan kanssa kaupunkikierroksella ja koko 2½-3 tunnin matkan ajan meitä häiriköi katumyyjien porukka. Mihinkään ei voinut pysähtyä, kun joku tuli naamaan kiinni. Käytökseltään törkeitä ja härskejä. Tuhat eitäkään ei riittänyt, marokkolaisopaskaan ei päässyt niistä eroon.

Lomakokemuksena Marokko oli minulle henkilökohtaisesti ahdistava paikka, tykkään lomailla paikoissa missä on tilaa ja rauhaa hengittää.

Ja jollekulle muulle Marokko, voi olla unelmakohde, minä henkilökohtaisesti en pitänyt siitä. Piste.

Vierailija
4/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo myyntitapojen agressiivisuus on riesana ja voi tosiaan häiritä.

Vierailija
5/5 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangkokissa heti kun autosta astui ulos niin oli korttimyyjät selän takana kiinni ja juoksivat ties kuinka kauan perässä. Samoin Bulgariassa ei mitään voinut katsoa katukojuilla ilman, ettei myyjä olisi seissyt ja toljottanut selän takana. Sama oli Thaimaassa, todella tunkeilevia myyjiä sielläkin. Itse tykkään katsella rauhassa tuotteita, mutta ei sielläkään onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi