Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko alisuorittaja ja jos niin miksi?

Vierailija
30.01.2023 |

Itsellä jännitysoireet pilaavat järkevän uran, vaikka pärjäsin koulussa ja monessa tilanteessa on todettu että periaatteessa älliä on. En vaan saa sitä käyttöön kuin yksin ollessani. Kaikissa tiimihommissa/esillä ollessa halvaannun ja muutun idiootiksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menestynyt niissä asioissa joissa minun on kuviteltu menestyvän, mutta olen pärjännyt yllättävänkin hyvin asioissa joissa minua on pidetty huonona.

Vierailija
22/24 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykkääksi väitetty. Lähipiiri on pettynyt kun minusta ei tullut mitään. No, en elä heitä varten.

Mutta kunnianhimoa ei ole ollenkaan ja itsetunto on niin huono että välillä vaikea poistua kotoa. Se ei liity kauneuteen vaan koen itseni jotenkin erilaiseksi ja epäsopivaksi.

Olin eräällä kurssilla aikoinaan miettimässä mitä minusta tulisi isona. Kurssinpitäjä antoi kurssin jälkeen palautetta ja saarnasi että olen ihmisenä alisuorittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Puuttuu pitkäjänteisyys, rohkeus ja itseluottamus. Vaadin itseltäni hirveästi, ylianalysoin käytöstäni, pelkään epäonnistumisia ja kai vielä epäsosiaalinenkin. En osaa olla oikein mitenkään ihmisten kanssa, jännitän kamalasti ja sitten yritän miellyttää muita ja annan muiden kävellä yli.

Ei mulla ole koskaan ollut mitään tavoitteita eikä unelmia, olen vaan ajelehtinut aina paikasta toiseen.

Vierailija
24/24 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nöitä ketjuja tulee, onko joku yrittänyt maalittamalla lyödä otsaan merkin vai mitä tuo on? Kourallinen törkyskeluja jokatapauksessa tunkee kommnentoimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän