Jos miehesi olisi luvannut soittaa eilen illalla
Kun pääsee vanhempiensa luo, mutta ei soittanutkaan, loukkaantuisitko?
Olen itse nyt ollut yli viikon työreissussa, olemme sen aikana puhuneet kerran.
Kommentit (51)
Soittaisin tai laittaisin itse viestiä jos ei kuuluisi. Jos niihin sitten vastaisi ja kertoo, että esim unohti niin en suuttuisi. Jos ei niihinkään vastaisi ja syynä olisi ihan vaan ettei huvittanut niin suuttuisin, koska olisi tosi välinpitämätöntä ja olisin huolissani.
Kyllä. Ei luvata, jos sitä ei pidetä. Ei puhuta tyhjiä sanoja ja tyhjiä lupauksia - tuuli huulia heiluttaa. Jos unohtuu helposti, kirjoittaa pikkuvihkoon? Ehkä se oli vahinko ja oli väsynyt eikä enää jaksanut, mutta silti.
En
En nykyään saa viestien laittamisesta tai puhumisesta mitään.
Jos on luvannut soittaa niin voisi edes viestillä ilmoittaa ettei ehdikään soittaa ( kun ite meen äidin luo alkaa heti hitonmoinen härdelli mitä pitää tehdä ja hoitaa nyt heti, siinä ei soitella minnekään). Jos ei oo sanonut soittavansa eikä semmonen yleensäkään ole tapana niin kyllä se viesti perille pääsystä riittää
No sitten sinulla on lupa etsiä muita juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Sauli kun ehti soittaa Erdolle.
Ja liittyy tähän miten??
Olisin varmaan huolestuneena soitellut perään, että pääsikö perille, jos mitään ei kuulu. Jos on laittanut viestin perille pääsystä, niin on OK.
Miksi mieheni lupasi soittaa sinulle?
Harmi vaan mutta se ei ole sun mies.
En oleta olevani puolison maailman keskipiste, joten en loukkaantuisi siitä, että jättää soittamatta, jos kuitenkin kuvaviestillä kertoo, että on perillä. Kaikki hyvin, ei tarvetta jutella, hänhän on vanhemmillaan ja minusta keskustelu paikalla olevien kanssa on tärkeämpää kuin soittelu.
En jos hän olisi vastannut jos ja kun olisin soittanut hänelle.
Riippuu tilanteesta. Jos hänellä olisi ollut sinne esimerkiksi pitkä ajomatka ja erityisesti, jos olisi ollut huono keli, niin olisin varmaan jo itse soittanut ja varmistanut, että on päässyt turvallisesti perille. Eipä hän yleensä lupaa soitella ellei tosiaan aio soittaa.
Ei ole lukenut viestiä, vaikka on aina puhelimella. Myös vanhempiensa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli kun ehti soittaa Erdolle.
Ja liittyy tähän miten??
Sauli on Suomen kiireisin mies ja ehtii soitella. Ap:n mies ei muka ehdi.
Panemassa tietenkin.