Voisitko seurustella miehen kanssa joka käyttää sanoja ihana ja upea?
Kommentit (12)
Olen mies ja käytän noita sanoja. Sanaa ihana käytän vain vaimon kuvailuun, upea on laajemmassa käytössä. Viimeksi olen upeaksi kuvaillut Turkkilan & Versluisin vapaatanssia.
Ihan hetero olen ja käytän molempia sanoja.
M47
Herkkä teinipoika, minkä tahansa ikäinen homomies ja lipevä automyyjämiekkonen puhuvat noin.
Ehdottomasti voisin. Minusta on viehättävää, että mies käyttää kielen sanastoa laajasti. Ei se ole pois miehisyydestä tai mistään muustakaan. Kertoo enemmänkin sivistyksestä.
Häh? Ihan tavallisia sanoja, isäni (viisikymppinen mies) hehkuttelee usein miten ihanaa joku on.
Ihan outo kysymys. Että onko este jos miehellä on sanavarastossa useampikin adjektiivi?
Että tosimies vaan murahtele, sitäkö tällä haetaan?
Vierailija kirjoitti:
Herkkä teinipoika, minkä tahansa ikäinen homomies ja lipevä automyyjämiekkonen puhuvat noin.
Ehkä silloin, jos niitä käyttää jatkuvasti, mutta osana normaalia sanavarastoa ne kertovat enemmänkin siitä, ettei miehellä ole erityistä tarvetta korostaa miehisyyttään. Se on minusta vain hyvä asia.
Kyllä voisin. Exäni viittasi minuun kuulemma kavereilleen puhuessaan monta kertaa, että "ihana (etunimeni)". Se oli söpöä. 😍 Hän myös kehui minua ihanaksi ihan itsellenikin.
Harmi ettei sinulle kelpaa mies, joka sanoisi kuinka ihana ja upea olet.
(Oikeesti et ole kumpaakaan)
Ap, millä adjektiivilla sinua saa kutsua?
Parinkymmenen vuoden kokemuksen perusteella voisin sanoa, että nuo sanat ovat kriittisesti välttämättömiä jotta parisuhde voisi syntyä.
Voisin hyvin seurustella homomiehen kanssa mutta olen vielä siinä iässä että haluan myös seksiä. Eli en oikeastaan.